anonym napsal:
No zrovna na výsledky Fabky koukám a trošičku to přeháníš. není to katastrofa, ale před ní je všchno možné včetně Punta, 500, Clia, Ibizy, 207, 1007 atd. 4 hvězdičky nejsou špatné, ale premiant nebyla ani jako nová a už vůbec není dnes. 147 má 3 hvězdičky, po faceliftu netestována, ale je o třídu výš, takže srovnání je trochu složitější. Jo Alfa by se měla stydět, ale největší propadák to není - to sis vymyslel a fabku trochu přechvaluješ, je to solidní stadard, nic víc. V malých autech není a n...
Doporucuji opravdu si neco (v tvem pripade hodne) nastudovat predtim nez priste vyplodis podobny straslivy blabol. Crash test nelze posuzovat z pohledu roku 2008, ale z roku uvedeni daneho modelu. Srovnavat Fabii I ci Yaris uvedene na trh v roce 2000 s Peugeotem 1007 uvedenym o pet let po nich je proste stupidita. V roce 2000 byly testovany vsechny nove modely v teto tride na EU trhu a vysledky byly tehdy takove, ze prvni byl Yaris za nim s malym odstupem Fabia a pak tusim Peugeot 206 a pak dalsi. Coz byl vysledek, ktery Skodovka uz bohuzel nedokazala zopakovat dalsich osm let.
Oproti tomu Alfa 147 predvedla o rok pozdeji jeden z nejhorsich vysledku za celou historii testu, kdy jeji celni naraz byl tak katastrofalni, ze ani spickovy bocni naraz nedokazal vytahnout celek na vice nez dve hvezdicky. Celni naraz Alfy 147 v ramci roku 2001 byl opravdu naprostym propadakem. Alfa 147 pak uz nikdy nebyla retestovana, protoze vyrobce vedel moc dobre, ze lepsiho vysledku neni mozne dosahnout, protoze problem je ve spatne konstrukci predni casti vozu, ktera byla nahrazena u Fiatu az u novych modelu.