0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 155 a spokojený majitel

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 12:21, držím palec
Držím palec... aby se Alfa nerozpadla a vy aby jste při takovém ježdění dožil aspon 20 let...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 13:01, Seriály
Ještě, že autor nesledoval Knight Rider, A-team, Magnuma nebo Hardcastle a McCormick . To by se mu sny plnily hůře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 13:30, Výbornej příspěvek, chválím autora
.... na to že je apríla to je supr a redakce to na dnešek vybrala taky dobře!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 14:02, splněný sen
kdybych byl prodejce na bazaru,řekl bych mu,že je to právě TA alfa,ve které jezdil komisař Rex.
Se divím,že na to nešlápl hned co odjížděl ikdyž hodně chumelilo, to já bych ten plyn prošlápl a sázel tam jeden kvalt za druhým.... úplně to mám před očima...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 14:12, RE: splněný sen
Tomi napsal:
kdybych byl prodejce na bazaru,řekl bych mu,že je to právě TA alfa,ve které jezdil komisař Rex.
Se divím,že na to nešlápl hned co odjížděl ikdyž hodně chumelilo, to já bych ten plyn prošlápl a sázel tam jeden kvalt za druhým.... úplně to mám před očima...
Jo tyhle alfy si i v Itálii kupovali mladí nevylítaní kluci(v tom roce96).Já jsem v 19 letech jezdil tak akorát ve Š 120.takže tam jsem takymohl"sázet kvalty jeden za druhým" ale s nulovým výsledkem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 14:20, RE: splněný sen
Tomi napsal:
kdybych byl prodejce na bazaru,řekl bych mu,že je to právě TA alfa,ve které jezdil komisař Rex.
Se divím,že na to nešlápl hned co odjížděl ikdyž hodně chumelilo, to já bych ten plyn prošlápl a sázel tam jeden kvalt za druhým.... úplně to mám před očima...
Kdybys tam dal pár psích chlupů a pod sedadlo plesnivou housku se salámem, tak by mu puklo srdce štěstím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 17:32, Ty kotouče
No být autorem, tak nečekám, až našetřím na vrtané kotouče. Ty na fotkách jsou rezaté jak liška, navíc nějak divně - vypadá, že jsou nepravidelně sjeté. A s tou Selenií bych taky nečekal až do léta a vyměnil bych to hned. Jinak moc pěkné auto, svého času se mi taky strašně líbilo. Nakonec jsem šel do Hondy CRX, kamarád měl předtím Alfu 33 a od té doby nemohl té značce přijít na jméno (nejdřív do toho cpal peníze jako divý, páč se to pořád s....., pak se toho zase nemohl zbavit, hnilo to - i když to CRX dělá také).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 18:21, Zajímavé tvrzení...
Ve 210 km/h sundat nohu z plynu a po té na na něj prudce šlápnot až na podlahu a napsat, že auto vyrazí, jako divé s motorem, který má za sebou 160 000 o obj. 1.8 (93 kW/6000 ot/min a nějakých 165 N.m /5 000 ot/min s pohotovostní hmotností 1400 kg (zdroj autokatalog96) se mi nějak nezdá. Přitom maximální rychlost uvádí výrobce 200 km/h,, která je většinou ve skutečnosti při změření kalibrovaným měřidlem o něco nižší. Tady platí jedna pravda - kecáte vy nebo rychloměr ve vaší Alfě. Ještě jste neuvedl, když ve 210 km/h auto vyrazilo, jako divé kolik jste jel - alespoň 250 km/h ??? - nebo ještě více ???.
Takové borce co nemají ještě žádné zkušenosti a jediné co je zajímá rychlost na silnici příimo miluju. Ještě bych doporučil k úplné dokonalosti profi řidiče vyměnit obyčejné žárovky v předních světlometech za žárvoky alá xenon, domontovat světla pro denní svícení z led diod,, dále namontovat pořádnou aparaturu, ať je vás slyšet (nezapomeňte pootevřít okna), na hlavu si dejte kšiltovku (nejlépe bílou s kšiltem dozadu) a držte volant jenom jednou rukou na nejvyšśím bodě a jeďte alspoň těch 210 km/h...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 18:44, RE: splněný sen
bruno napsal:
Jo tyhle alfy si i v Itálii kupovali mladí nevylítaní kluci(v tom roce96).Já jsem v 19 letech jezdil tak akorát ve Š 120.takže tam jsem takymohl"sázet kvalty jeden za druhým" ale s nulovým výsledkem
Štěstí, že když mi bylo 19, tenhle materiál nebyl. Museli jsme vzít zavděk za 3600 Kčs (korun československých) Š100 (vlastně Š 1000MB s kastlí Š100). Vlastnili jsme ji 4 kluci a učili v ní řídit naše holky...Na první auto i na první holku vzpomínám rád.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 19:24, RE: Zajímavé tvrzení...
drl-j napsal:
Ve 210 km/h sundat nohu z plynu a po té na na něj prudce šlápnot až na podlahu a napsat, že auto vyrazí, jako divé s motorem, který má za sebou 160 000 o obj. 1.8 (93 kW/6000 ot/min a nějakých 165 N.m /5 000 ot/min s pohotovostní hmotností 1400 kg (zdroj autokatalog96) se mi nějak nezdá. Přitom maximální rychlost uvádí výrobce 200 km/h,, která je většinou ve skutečnosti při změření kalibrovaným měřidlem o něco nižší. Tady platí jedna pravda - kecáte vy nebo rychloměr ve vaší Alfě. Ještě jste neu...
Na podzim 1996 byly osmiventolové motory nahrazeny 16ventilovými. Však taky autor píše, že má auto z října 1996 a model 1,8 16v, takže ten měl již 103 kW. Používal se i v AR156. (mimochodem auto roku). S tímto motorem měla AR155 psanou maximálku 205km/h.
Já to tedy chápu tak,že ve 210 (tachometrových) ubral - auto zpomalilo na 180? a pak znova přidal a ono zrychlovalo....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.04.2009 09:03, Tak snad se autor i jeho supervůz...
...dožijí ve zdraví i příštího roku a my se tu dočteme pokračování příběhu o superalfě romeo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.04.2009 10:57, omg
Já se z těch cuore sportivo školitelů jednou poseru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.04.2009 10:11,
Jak se pozná ostré ABS ???
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.