petaoldova napsal:
Podvozek byl snížen celý- nejsem magor abych nechala měnit pružiny jenom na jedný nápravě- když už tak už.- snížili sme o 3cm a na komfortu to oproti originálu nebylo až zas tak moc poznat a zatím se o moc vyšší opotřebení nápravy nekoná i když s tím do budoucna počítám- něco za něco- když chci mít krasavici, tak musím investovat do údržby.. termostat je tak drahý protože se nemění pouze čidlo, ale i kovový díl ve kterém je čidlo napevno nalisované.
Jo, já se pak podíval ještě jednou na cenu pružin a za 6000 mi došlo, že budou všechny. Nicméně já na sníženém podvozku jezdil a můžu říci děkuji nechci. Ten výrazně snížený komfort za to, že mohu některou zatáčku, když je zrovna volná silnice projet o několik km/h rychleji mi za to nestál. U mě to odnesly uložení tlumičů, protože Mondeo má poměrně robustní podvozek, ale u Alfy bych očekával zkrácení životnosti více komponent na podvozku (alespoň o 25% ne-li o 1/3). To že se nekoná teď neznamená, že se tam během příštích 10-ti tisíc neudělají vůle, která se pak rychle zvětšují.
A jen pro upřesnění. Termostat není čidlo, je to zařízení, které udržuje konstantní teplotu chladicí vody v motoru. Čidlo pouze tuto teplotu snímá. Termostat pracuje na principu roztažnosti materiálů s měnící se teplotou ( v autech nejčastěji).