0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 Sportwagon - vyplatí se koupit?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 09:03, rada
Ahoj, mám AR156 1.9 JTD...
jsem celkem spokojen, opravy které jsem prováděl, byla výměna výhy vzduchu, výměna prasklého chladiče + mám problémy s potenciometrem plynu, ale to jsem asi jediný člověk na světě... a auto mám 2 roky.
Doporučuju koupi a dnes je 80 tisíc dostačující peníz. A hlavně se těš na to, že se s náma alfákama budeš pěkně zdravit zdvižením ruky ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 09:05, rada
NE, ALFU ROMEO 156 KU SI URČITĚ NEKUPUJTE JE TO VRÁNA, DO KTERÉ BUDETE JEN INVESTOVAT PENIZE .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 09:23, rada
nemávaj na sebe alfáci proto že se všichni znaj ze servisu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 09:39, rada
Taky mam alfu asi pul roku.koupil jsem 2,4jtd.jede hodne pekne,ale se spotrebou se clovek nedostane pod 7 litru.Pokud mas rad vykonovou rezervu tak spise bych sel prave do te 2,4jtd.Urcite si pred koupi zkontroluj jestli nejsou praskly manzety na rizeni(rado potom tece),smir se s castejsi vymenou prednich ramen,ktera neni zadarmo(staci kdyz se podivas na autodily).jinak u dieselu by nemel byt problem se spolehlivosti,ale zkus dat treba na trojku plnej a mel by asi od 1800 otacek plynule zatahovat az do 4000.hlavne si dej pozor na pasmo kolem 2800 otacek kde by jsi pri prudke akceleraci nemel poznat ubytek vykonu a taky by mel byt motor tichy.pokud uslysis na prave strane nejaky chrceni tak to neni napinaci kladka,ale chrci retez olejovyho cerpadla nebo vyvazovaci hridele.¨
Ale pokud ti nejde o zazitky z jizdy tak i kvuli tomu,ze to mas na jezdeni po rozbite Praze bych mozna volil neco jineho:)ale mam ji kratkou dobu abych mohl hodnitit vydrz podvozku,ale podle vseho se da na nej najet tak 25000km...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 09:39, rada
Ahoj, zmiňujete taky Fiat Stilo.... A protože ho mám, můžu k tomu něco napsat. Výhodou určitě je, že se nekrade a v ceně od 100.000 Kč už koupíte vozy po faceliftu v roce 2004. To bych Vám velmi doporučoval, protože v tom roce fiat leccos zlepšil, i když taky v rámci úspor sebral sériové esp, asr atd.
Já mám Stilo 1,4 16V z roku 2004 s 6-stup. převodovkou a nemůžu si stěžovat. Najeto 70 000 km bez problémů - jen běžná údržba (olej, brzdy atd.). Koupil jsem ho s 50 000 km a ted za 8 měsíců najeto se spokojeností 20 000 km. Díky 6-kvaltu to na dálnici pořád papká kolem 7 litrů i když jezdíte 140 km/h.
Výhoda je, že o něj se Vám zloději neporvou a hlavně ten facelift už spoustu much vychytal.
Esteticky to není nic extra, ale tak to prostě chodí... Něco za něco...
Nevýhody: hm, nic moc mě nenapadá. Asi přeposilované elektrické řízení, blbý přístup k žárovkám, světlé čalounění interiéru.
Vzhledem k relativní neatraktivnosti to auto koupíte opravdu výhodně a budete-li mít štěstí (jako já), i opravdu zachovalý kus bude levný.
K motoru - to je na Vás; moje 1.4 není závoďák, ale na ten objem jede pěkně. 95 koní není moc, ale dá se to Tak šťastný výběr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 11:43, rada
Ahoj Davide,
jsem vlastník AR 156 2,4 JTDm r.v.2004 sportwagon. Auto mám 2 roky a nebudu tady psát recenzi. Myslím si, že to co píšeš je o tom, že si buď kup jakýkoliv jiný auto z těch co píšeš a budeš v pohodě, nebo si kup alfici - určitě v benzínu, protože při tvém nájezdu a cestování po městě opravdu nemá diezel smysl. Připrav se na to, že auto je to stále krásný a výkonný s parádním zvukem motoru a chutí se hnát do otáček..ale. Spolehlivost u takhle "starýho" auta s nějakým nájezdem za sebou může být opravdu problém. To auto je o tom, že si ho většinou dneska za pár desítek tisíc koupí típek, kterej s tím lítá jak prase, protože je to přeci Alfa, ale už nechápe, že druhá strana mince je potřeba si auto mazlit a starat se oněj, takže pak čteš, jak je to nespolehlivý, jak se to sype, italskej křáp atd.. Buď se prostě trefíš do kousku, kterej byl v dobrejch rukách a budeš v tom pokračovat, nebo koupíš vrak. Zvaž, jestli ti to za tu srdcovku stojí, za mě Ti přeju šťastný rozhodování a šťastnej výběr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 12:23, rada
Zdravím,
Na ježdění po Praze, takové singl pocmrndávání a stání i přez zimu venku si chcete koupit SPORTWAGON?! ALFU?! Pokud vás její design fakt tak bere, mnohem víc vám bude pasovat Alfa Romeo 147 1.6i 16V TS ale to bude rok 2001, takže bych se přiklonil k Filipovi a sáhl po Stylu (3 dveř je mnohem hezčí a vzadu prakticky nikoho nevozíte tak proč ne) Mimochodem 156 se snad s 1,6TS ani nedělá, teda doufám, protže už ta 1.8 je docela kompormis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 13:08, rada
ahoj... musim rict ze co se zavazadloveho prostoru tyce je tato alfa na tom hur nez napr oktavka a podpbne vozy ale musim rict ze ji ma uz skorem dav roky a kdyz nepocitam servisni prace jako napr rpzvody brzdy menene okno tak jsem s tim autem nic nedelal a uz jsem s nim najezdil skoro 60 tisic kilometru ono si jenom musis davat pozor na to co kupujes a ohledne te motorizace jestly premejslis nad naftou tak bych volil spise silnejsi 5ti valec o o¨bsahu 2.4 ono pojistka je na to stejna o moc vic to nezere ( v nekterejch rezimech i daleko min nez 1.9 a vikon je tam potreba napr pri predjizdeni ja osobne mam 2.4 jtd 103 KW a je to super svezeni jen se o ni musis starat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 13:18, rada
ani nevahaj a zober 1,8. Dobry vykon, slusna spotreba, pekny tocivy motor a zvuk a celkom spolahlivy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 15:28, rada
nechci být škodolibej,ale líbí se mi jak každý majitel AR začíná: moje Alfa je krásná,super zvuk,ALE... už toto by mě odradilo, každý včetně majitelů ví,že je spousta věcí,kterých se bát. Chceš před každou jízdou přemýšlet, v které koloně v Praze zůstaneš stát a za tebou bude troubit 80 aut...
Přitom existuje spousta jiných možností, za 70-80tis si pořídíš parádního Accorda,Primeru nebo 626.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 15:47, rada
Musíš si uvědomit, že motory TwinSPark jsou de facto na jedno použití, resp. nepřežijí víc majitelů než jednoho. Při koupi proto počítej s velkými výdji právě za motor.
A aby ti motor po genrálce co nejdéle vydržel, musíš dodržovat následující:
1) NEHONIT ho studený (NIKDY NIKDY NIKDY!)
2) pokud možno nejezdit v zimě
3) jezdit výhradně dlouhé trasy
4) měnit olej po cca 7-8 tis km a používat výhradně Selenii 10W60
5) nepřetáhnout interval výměny rozvodů (raději dříve než později) a měnit OBA řemeny, ne jen ten rozvodový.
6) měnit obě sady svíček a nedávat nějaké náhražky z druhovýroby.
Pak se motor odmění celkem dobrou spolehlivostí a ne např. dírou v bloku od ojnice...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 16:40, rada
blaboly. Tu sa pise o Alfe akoby bola uplne k nicomu. Je to somarina, tie auta normalne jazdia, problem je, ze ich motory su prudko navykove a tak si to tie auta dost odnesu. Maloco sa da tocit efektivne do 7500 otacok a toto Alfy bezproblemov dokazu, skor si to pytaju a drankaju majitela aby ich tocil a dupal. Mozno tu bude dovod preco vacsina je skoro pred smrtou. Inak je to uplne normalne schopne najazdit velke porcie kilometrov v hociakej prevadzke. Este raz, s vacsinou produkcie aut. znaciek sa jazdi do 4000ot lebo su to zvacsa spotrebky, Alfu dupe nad 4000ot lebo vodic neodola. NIKDY NIKDY NIKDY neodola. Ak kupis zachovaly kusok, mozes ho pouzivat ako hocico bezne s tym, ze Alfa je vzdy nadrzana ked jej stupis do cerveneho a tesne pred obmedzovacom odradis a postup opakujes.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 17:38, rada
Alfa 156 je pěkné auto, ale po prvním nadšení si 80% majitelů háže mašli. Běžné věci, jako jsou svíčky nebo olej stojí, v porovnání s konkurencí, otřesný peníze. Jak psal kolega, taková Primera by asi byla lepší kauf, ale to je jen (můj) názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 17:57, rada
u nas se rika: FIAT= für Italiener ausreichende Technik nebo take Fehler in allen Teilen...
S Alfou jeste hur. Co se mi ale libi je srdcarstvi majitelu techto vozu. Moje kolegyne je zaprisahla alfistka. Kdyz vyjela nova Brera, koupila si ji v plne nalozi, cervenou, nadhernou. Bylo to v lete a hned se ji rozbila klima. V zime odeslo topeni. Porad neco vrzalo, porad neco nesvitilo, nebo naopak svitilo (kontrolky). Po zaruce ji z preventivnich financnich opatreni samozrejme prodala. Koupila si zas alfu, nedavno, opet funglovku, opet cervenou..a jasala, jak u tohoto modelu vse krasne funguje. O vikedu ji ale zustala v ruce klicka od dveri a zaseklo se zamykani, takze tam nemuze vlezt ani od spolujezdce..proste malickosti. Ale kdyz vedle mne zaparkuje tu italskou krasavici, libi se mi. Skoda, ze nemam take tolik penez na opravy, hned bych si takouvou nadheru poridil. Takhle musim zustat u overenych Bavorskych motorovych zavodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 18:40, rada
Alfa je krásná a chce to mít koule jít do takového hazardu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 19:21, rada
ojeta alfa neni vetsi hazard nez jakakoliv jina ojetina - chce to jen POŘÁDNĚ prověřit kupovaný kousek - jak už tu někdo říkal maximálně od prvního majitele :) a s věrohodnou serviskou - prostě auto s prokazatelnou historií. Raději při nákupu 10 - 15 tis. přihodit, než z důvodů prvotního šetření prodělat kalhoty. Nicméně když pořídite takovýhle "prověřený" kousek a dál mu dopřejete poctivou údržbu, odmění se Vám Alfa věrnou službou bez problémů. Je pravda, že motory TS jsou náročnější na údržbu - vyšší spotřeba oleje (dáno konstrukcí motoru), jsou citlivé na kvalitu oleje a včasnou (resp. raději předčasnou) výměnu, ale za to se odmění svým "cuore sportivo" a radostí z každé jízdy. Většina spolehlivějších německých bezduchých konkurentů / :o)) - vtip / si o tom může nechat jen zdát. Já mám teď třetí a čtvrtou Alfu (156 SW 2.0, 166 3.0, Spider 2.0 a 159 SW 3.2), se 156 a 166 jsem najel něco málo přes 100 tis km a nikdy žádný problém - pouze běžný pravidelný servis ... já každopádně doporučuju
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 20:31, rada
Zdarec pred 6 lety sem koupil Alfu 146 1,8TS,byla po 2 majitelych a mela najeto 100 000.Dneska ma najeto cca 185 000.Servis-Rozvody,tlumice,brzdy,nova stojka na 150 000 a svičky.Jak sis mohl precist nekteri tu psaly ze sou drahe Ano sada 8 svicek 4 velke,4 mele stoji 5500 ale vydrzi 100 000km !!!Olej menim po 10 000 a Alfa jezdi jak čert.Alfy mají sve mouchy ale pokud nechces vsednejsi svezeni tak si ji kup.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 21:20, rada
hele pokud možu poradit tak 1, 9 JTD. Kromě turba které je trochu náchylnější je tento motor ve spolehlivosti spíše ve vyšších pozicích. Jen alfi na našich tankodromech (teda někdo tomu řekne silnice) trpí co se týče podvozku. Ale určitě ne fokus- diesel toho se vyvaruj koho znám v četně mého otce s tím měli problémy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 22:25, rada
Zradvím co musím říct na začátek je Alfa se kupuje srdcem ne rozumem. jezdím s Alfama od roku 2000 nejdrříve 156 1.6 Ts 88kw nemůžu si stěžovat .rozhodně nekupovat slabší 1.6. s 77kw . Motor má super zvuk. jestli jí chceš na práci běž do ní a o víkendech můžeš jezdit na srazy třeba se tam potkáme. www.alfisti.cz www.alfaromeoclub.cz Courve Sportivo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.08.2010 22:39, rada
Alfa je hrozná hnusna fuj
reagovat
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.