Giorgio napsal:
Valnoha napsal:
Proc je e46 kapitola sama pro sebe. Mel jsem tri roky 330i a suverene nejlepsi auto co jsem kdy mel. Pak jeste rok 330d a rovnez velka spokojenost. K dotazu: Mondeo je volba rozumu ale e46 je volba srdcem. Sehnat ale peknej a spon trosku vybavenej kus za kilco bude honicka....
Spíše bych řekl, že 156 je volba srdcem a E46 je volba egem. Jenom se to ego maskuje za "radost z jízdy" apod., neb každý v této zemi se rodí jako mistr volantu. Ale u většiny majitelů to bylo, je a bude "jo, mám vrtuli". Když se na to s odstupem více jak 10 let dívám, částečně se v tom vidím taky, i když mě to auto tehdy nijak za srdce, za rozum ani za koule nechytlo. Až/jestli budu za pár let měnit svůj současný roadster, určitě dám do výběru i Z4, ale to je přece jen jiná kategorie. "Konzumní" BMW prostě pro mě budou masírky ega mnohem víc než továrna na řidičské zážitky. Problém té E46 konkrétně je ten, že do 100 tisíc sehnat slušnou bude s ohledem na staří a rozpočet opravdu problém. Dost velkou úlohu v tom opět hraje ono ego, kdy si to auto za posledních 5 let může dovolit kde kdo, což bohužel znamená, že drtivá většina exemplářů se pohybuje na hraně klinické smrti.
Alfa 156 je sice krásná dodnes, ale řekl bych že na hranici nebo dokonce už za hranicí klinické smrti jich bude daleko větší procento než těch BMW. Bávo je prostě odolnější, to se popřít nedá.
Alfa potřebuje dost nadstandardní péči a to se v našich končinách u ojetin moc nenosí. Kor u modelu který i v dobrém stavu nemá hodnotu o moc vyšší než dvě sady pneumatik na něj.
Jedině koupit nějakou uplně nedomrvenou a dát ji dohromady, ovšem otázka je jestli se to ještě vyplatí.