0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 166 - jaký zvolit motor?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.12.2010 12:34, rada
Jirka Ruza - tak jsem se pro zajimavost podival a tohle je podle meho kup, jaky se vyskytuje jednou za tisic let Prvni majitel a auto mel devet let a prodava s nalitanyma 92!!! Neuveritelne http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=2396
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.12.2010 12:35, rada
http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=2396
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.12.2010 12:36, rada
tak sorry, nejde mi to vlozit, je to BMW 540i z roku 2001 po prvním majiteli, z česka, s najetýma 92tkm!!! když tak je to v inzerátech, jen tak pro zajímavost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.12.2010 21:04, rada
já měl tu čest jezdit cca 3 měsíce s alfinou 166 V6 2.0 turbo 151kW. byla v šedé kůži s dřevěným volantem...dodnes na ni vzpomínám jako na jediné auto u kterého jsem se těšil jako malý kluk na každý kilometr jízdy...jezdil jsem dlouhodobě se spousty aut...bmw koncern...japonci...korejci...ale tahle 166 mě dostala nejvíce...pravdou je že spotřeba při hodně klidné jízdě po městě byla 14,5...a neměl jsem ji dlouho, takže problémy nebyly žádné...ale bylo to ...prostě mňam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 17:42, 3,2
Motor 3,2 V6 je neblaze proslaven svoji spotřebou a výkonem - nabízí výkon čtyřválce se spotřebou osmiválce. I na těchto stránkách je tuším test spotřeby Alfy Brera s touto motorizací, která nebyla schopna se dostat pod deset litrů za žádnou cenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 17:45, RE: 3,2
Michal napsal:
Motor 3,2 V6 je neblaze proslaven svoji spotřebou a výkonem - nabízí výkon čtyřválce se spotřebou osmiválce. I na těchto stránkách je tuším test spotřeby Alfy Brera s touto motorizací, která nebyla schopna se dostat pod deset litrů za žádnou cenu.
TEST SPOTŘEBY: Alfa Brera 3,2 V6 JTS 4x4 - tam si to můžete přečíst.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 18:59, RE: 3,2
Michal napsal:
TEST SPOTŘEBY: Alfa Brera 3,2 V6 JTS 4x4 - tam si to můžete přečíst.
Aha, 176 kW, výkon 4válce... Sorry, mám jinej názor. Jestli to při takovým výkonu s přihlédnutím k váze vozu žere 15, tak v tom nevidím problém. Furt lepší, než favorit s poloviční váhou, výkonem 43kW a spotřebou 8-10.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 19:09, RE: 3,2
Pepe napsal:
Aha, 176 kW, výkon 4válce... Sorry, mám jinej názor. Jestli to při takovým výkonu s přihlédnutím k váze vozu žere 15, tak v tom nevidím problém. Furt lepší, než favorit s poloviční váhou, výkonem 43kW a spotřebou 8-10.
650i mi žere 12-13, má o sto koňů víc, na stovce je o skoro dvě sekundy rychleji, a váží taky o kus víc... o tom motoru je popsáno dost a dost, žere jak nezavřený... je to motor původně od General Motors, tzn. amerika... tam se na nějaké úspory nikdy nehrálo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 19:35,
Zdravím,můj názor je,že do Alfy jedině pětiválec JTD.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 20:35, RE: 3,2
Michal napsal:
650i mi žere 12-13, má o sto koňů víc, na stovce je o skoro dvě sekundy rychleji, a váží taky o kus víc... o tom motoru je popsáno dost a dost, žere jak nezavřený... je to motor původně od General Motors, tzn. amerika... tam se na nějaké úspory nikdy nehrálo
jenze kolik stoji takova 650? bude to urcite mnohonasobne vice a to jak u noveho auta ktere se tehdy prodavalo tak i jako ojetina....a za technologie se plati....BMW ma vyyborne a vcelku usporne 6ti valce a i 8 valce....honda ma zas vyborne 4 valce...ale za vsechno se plati. Je jasne, ze 3.2 s 240 konmi roku 2003, ale hadam ze to je jen modernizace motoru mnohem starsiho, nebud emti nikdy spotrebu velmi moderniho primovstrikoveho motoru....i kdyz nedelam si iluze ze naprikald 2.0 TFSI ve sve vykonejsi versi, ktera ma taky okolo 240 koni a treba v passatu bude mit spotrebu taky podobnou....a jestli tam je jeden litr rozdil nehraje uz roli jestli mi to zere 12 nebo 13 litru....chci mit vykon a velky objem tak musim pocitat s tim, ze to zere hodne.....dobry nazor je ten, ze porad lepsi nez favorit s 8 litry spotrebou a vykonem rovnajicimu se vykonu vysavace
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 20:48, RE: 3,2
mufik.martin napsal:
jenze kolik stoji takova 650? bude to urcite mnohonasobne vice a to jak u noveho auta ktere se tehdy prodavalo tak i jako ojetina....a za technologie se plati....BMW ma vyyborne a vcelku usporne 6ti valce a i 8 valce....honda ma zas vyborne 4 valce...ale za vsechno se plati. Je jasne, ze 3.2 s 240 konmi roku 2003, ale hadam ze to je jen modernizace motoru mnohem starsiho, nebud emti nikdy spotrebu velmi moderniho primovstrikoveho motoru....i kdyz nedelam si iluze ze naprikald 2.0 TFSI ve sve vyk...
Ten zmiňovaný test je o Brera 3,2 4x4, která stojí taky přes milión... a je to vrcholná verze. Ovšem motor je tam stejný, 3,2 od GM
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.12.2010 23:01, RE: 3,2
Michal napsal:
Ten zmiňovaný test je o Brera 3,2 4x4, která stojí taky přes milión... a je to vrcholná verze. Ovšem motor je tam stejný, 3,2 od GM
Tak 4x4... On si někdo u V6 benzínu hraje na spotřebu? Kde a kdy je ten výkon využitelný? Aha. Jestli někdo má na to, aby to živil za 12, tak ho nezabije 15, notabene když do toho vrazí půlku, než za onu 650i. Možná i míň. Tak buď rád, že máš takový dělo, ale uvědom si, že to nemusíš cpát člověku, která chce poradit s motorem do Alfy. Tak nějak jsem si nevšiml, že by koketoval se šestkou. To je, jako kdyby chtěl kombajn, a soused mu vyprávěl, jak je to s jeho traktorem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 08:19, RE: 3,2
Pepe napsal:
Tak 4x4... On si někdo u V6 benzínu hraje na spotřebu? Kde a kdy je ten výkon využitelný? Aha. Jestli někdo má na to, aby to živil za 12, tak ho nezabije 15, notabene když do toho vrazí půlku, než za onu 650i. Možná i míň. Tak buď rád, že máš takový dělo, ale uvědom si, že to nemusíš cpát člověku, která chce poradit s motorem do Alfy. Tak nějak jsem si nevšiml, že by koketoval se šestkou. To je, jako kdyby chtěl kombajn, a soused mu vyprávěl, jak je to s jeho traktorem.
Abych to nějak vysvětlil. Autor sám v článku píše, že to zrychlí z nula na sto za 7,4 s. Což se mi zdá dost líné, 330i ze stejného roku to bude umět za 6 sekund, při prakticky stejném výkonu a nižší spotřebě. U V6 benzínu bych spotřebu neřešil, pokud by mně za tu žravost aspoň odměnila pořádnou dynamikou, což se mi zdá, že u té zmiňované Alfy bohužel nebude. Šestku jsem zmínil jen tak mimochodem a omlouvám se za to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 09:30, RE: 3,2
Michal napsal:
Abych to nějak vysvětlil. Autor sám v článku píše, že to zrychlí z nula na sto za 7,4 s. Což se mi zdá dost líné, 330i ze stejného roku to bude umět za 6 sekund, při prakticky stejném výkonu a nižší spotřebě. U V6 benzínu bych spotřebu neřešil, pokud by mně za tu žravost aspoň odměnila pořádnou dynamikou, což se mi zdá, že u té zmiňované Alfy bohužel nebude. Šestku jsem zmínil jen tak mimochodem a omlouvám se za to.
Ale v poho. Autor chce "repre" limuzínu, ne sporťák. A je samosebou, že k tomu potřebuje pořádněj motor, kterej tu potvoru alespoň trochu rozpohybuje. Já to vnímám tak, že s tím občas pojede po dálnici, a bude to jen tak lochtat, na řezání zatáček na okreskách to asi nebude. A plně chápu, že chce zrovna AR, i když by našel vůz úspornější...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 15:43, RE: 3,2
Michal napsal:
Motor 3,2 V6 je neblaze proslaven svoji spotřebou a výkonem - nabízí výkon čtyřválce se spotřebou osmiválce. I na těchto stránkách je tuším test spotřeby Alfy Brera s touto motorizací, která nebyla schopna se dostat pod deset litrů za žádnou cenu.
Pleteš koše s baňama. Alfa 166 má v6 3,2 náhodou úplně jiný než odkazovaná Brera a 159, který taky úplně jinak jede. Koho by to ale zajímalo že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 17:26, RE: 3,2
Matka Kr napsal:
Pleteš koše s baňama. Alfa 166 má v6 3,2 náhodou úplně jiný než odkazovaná Brera a 159, který taky úplně jinak jede. Koho by to ale zajímalo že?
Ano, je to přesně tak. Brera a 159 mají 3,2 JTS od GM, ale ve 166, 156, 147 je motor se stejným základem Busso V6 Societa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 19:09, RE: 3,2
lukas.01 napsal:
Ano, je to přesně tak. Brera a 159 mají 3,2 JTS od GM, ale ve 166, 156, 147 je motor se stejným základem Busso V6 Societa.
...nikdy v tom nejel,zná tak akorát údaje z prospektu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.12.2010 21:15, RE: 3,2
olda napsal:
...nikdy v tom nejel,zná tak akorát údaje z prospektu..
No, nechci aby to znělo namyšleně, ale opravdu jsem v tom nikdy nejel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.12.2010 14:25, RE: 3,2
Michal napsal:
Abych to nějak vysvětlil. Autor sám v článku píše, že to zrychlí z nula na sto za 7,4 s. Což se mi zdá dost líné, 330i ze stejného roku to bude umět za 6 sekund, při prakticky stejném výkonu a nižší spotřebě. U V6 benzínu bych spotřebu neřešil, pokud by mně za tu žravost aspoň odměnila pořádnou dynamikou, což se mi zdá, že u té zmiňované Alfy bohužel nebude. Šestku jsem zmínil jen tak mimochodem a omlouvám se za to.
330i je auto o třídu níž (tedy předpokládám, že menší a lehčí) navíc s odlišnou koncepcí pohonu a s úplně odlišnou filosofii, srovnání zrychlení tedy bude ve prospěch báva (a co se týče motoru, asi všechno bude ve prostěch báva, 6ti hrncový řaďák, to je paráda). Ale tazatel bude zřejmě srdcař, chce alfu a i když nejsem zrovna fanda alfy (a ani bmw), tak musím říct, že 166 je hezký kousek!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.12.2010 13:40, RE: 3,2
Michal napsal:
Motor 3,2 V6 je neblaze proslaven svoji spotřebou a výkonem - nabízí výkon čtyřválce se spotřebou osmiválce. I na těchto stránkách je tuším test spotřeby Alfy Brera s touto motorizací, která nebyla schopna se dostat pod deset litrů za žádnou cenu.
Ty hňupe, to myslíš ale nový motor od Holdenu a ne stará 3,2 od AR! Zase se ozval nějaký iqáč s TDi.

TO JSOU TOTIŽ DVA DRUHY MOTORY 3,2!!! (píšu velkým pro blbé)
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.