0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo Giulietta 1.4 TJet a zkušenosti po 50 tis. km

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 29.09.2015 09:43, Alfa je srdeční záležitost
Já už dlouho uvažuju, že to koupím manželce - sice jetinu, ale prostě to auto se mi líbí a jí taky a tady prostě jde vidět z té recenze, že pro to auto musí mít majitel srdce. Pak by mě zajímal ještě ten Fiat 500 Living, doufám, že po nějakých zkušenostech přibude taky recenze, to bych zase potřeboval já :) toho Livinga.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 29.09.2015 11:04, Euforie
Po přečtení recenze, musím konstatovat, že autor skutečně dělá čest svému jménu.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Úterý 29.09.2015 11:29, David V
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 29.09.2015 11:41, RE: David V
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.


Jé, Ty ještě žiješ?
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 29.09.2015 14:12, RE: David V
David V napsal:
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?


Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 29.09.2015 14:40, RE: David V
Reno napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


Jo, taky bych řekl, podle toho stylu. Zkrátka další recenze typu "nejlepší auto na světě je v mé garáži"
reagovat
rbiciste
počet příspěvků83
datum registrace30.09.2011
Úterý 29.09.2015 15:25, RE: David V
A4 napsal:
Reno napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)
Jo, taky bych řekl, podle toho stylu. Zkrátka další recenze typu "nejlepší auto na světě je v mé garáži"


Mno, s tím bych si dovolil hrubě nesouhlasit. V garáži jsem měl již leccos ale Alfa je Alfa. Dovoluji si předjímat, že autor s autem nejel ani s ním nežil.

Radovan
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 29.09.2015 15:35, problém
Přijde mi směšné jak autor nutí své vidění světa ostatním a kdo s tím nesouhlasí má hned problém. Viz poslední věta.

Mě se třeba tahle Alfa vůbec nelíbí, stejně jako šílené MiTo. Ale líbí se mi 156, 166,159 i 147. Odvahu k zakoupení jsem však nikdy nenašel. V této třídě bych si koupil Golfa nebo Auris. Takže bud nejsem normální nebo mám problém, dle autora.

Víc než tahle Alfa si mi dokonce líbí i ten Fiat 500L.

Já bych spíš problém viděl u někoho jiného
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Úterý 29.09.2015 15:51, RE: problém
PetrT napsal:
Přijde mi směšné jak autor nutí své vidění světa ostatním a kdo s tím nesouhlasí má hned problém. Viz poslední věta. Mě se třeba tahle Alfa vůbec nelíbí, stejně jako šílené MiTo. Ale líbí se mi 156, 166,159 i 147. Odvahu k zakoupení jsem však nikdy nenašel. V této třídě bych si koupil Golfa nebo Auris. Takže bud nejsem normální nebo mám problém, dle autora. Víc než tahle Alfa si mi dokonce líbí i ten Fiat 500L. Já bych spíš problém viděl u někoho jiného


Jo, tak nějak.
Kdysi jsem dokonce uvažoval o AR 159 s motorem 2,2JTS. Ale po přečtení jedné katastrofické recenze na tenhle motor jsem od toho radši upustil.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Úterý 29.09.2015 16:01, RE: David V
Reno napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)


David Vykuk má tak hřejivý, všeobjímající, magický styl plný lásky a míru. Já to nepsal. Já bych v tom článku nezapoměl napadnout Golf, Prasát, masovku Ford se svými globálními Turbo Booost 1.0. Ode mně by to vypadalo jinak. Bylo by to víc kontroverzní a konfliktní.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 29.09.2015 16:30, RE: David V
gablenz napsal:
Reno napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
Někdo je Radovan, někdo David Vykuk. Každý jsme nějací.
Jé, Ty ještě žiješ?
Gablenz? tenhle článek beztak napsal:)
David Vykuk má tak hřejivý, všeobjímající, magický styl plný lásky a míru. Já to nepsal. Já bych v tom článku nezapoměl napadnout Golf, Prasát, masovku Ford se svými globálními Turbo Booost 1.0. Ode mně by to vypadalo jinak. Bylo by to víc kontroverzní a konfliktní.


Nějak nechápu, proč se o mě otíráš...
Prostě přečtu recenzi, kouknu na bodové hodnocení auta a pak se podívám na jméno a věk. Věk se zdá býti neodpovídající stylu sdělení, ale jméno napovědělo, proč recenze vyznívá tak radostně.
Jsem prostě analytik
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 29.09.2015 17:05, krása Alf
Krása alf je jako krása ženských - některé jsou považované za krásné, i když vlastně bez makeupu a drahých šatů jsou docela obyčejné a nezajímavé. Jiné jsou krásné, ale make up a šaty z nich udělají opici...
prý kdo nejezdil alfou nemá doopravdy řidičské srdce. No soused má alfu 159 s motorem 1750 TBi. Je náááádherná. Prý i celkem spolehlivá, ale stejně jezdí do práce 15 let starým Focusem ST...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Úterý 29.09.2015 17:34, Vzhled a technika
Od roku 1995 do roku 2008 jsem pobýval dost často v Itálii, kde byla firma, ve které jsem skoro 14 let pracoval. Za těch 14 let jsem pochopil, že Italové jsou zvláštní národ. Po stránce dyzjanu většinou (až na tmavé výjimky typu Multipla1. generace) bodují. A´t v architektuře, módě, módních doplňcích, ale i v jídle či vínech. nejsou nejlepší, ale stojí hodně vysoko. mentalitu italů musí člověk pochopit, musí se naučit cítit to, co cítí oni. Jsou impulzivní, temperamentní, rychlí, občas nedůslední či filigránští. To vše se promítá do jejich výrobků. Auta nebo high-end technika jsou toho důkazem. Mně se italská auta skoro všechna líbila a líbí dodnes. Alfa není výjimkou. Za svoji osobu mohu říct, že čím jsem starší, tím více jsem ochoten něco slevit z precizní technika ve prospěch vzhledu. Kdo zná výrobky italské firmy Sonus Faber, dá mi za pravdu. Tyto repro soustavy jsou v nejvyšších třídách neskutečně drahé, ale jsou nekonečně božsky zpraxcované. nevyrovná se jim nic z ostatních výrobkových řad jiných výrobců. Ne proto, že by ti ostatní neuměli vyrobit 14xručně leštěny klavírní lak, nebo vybrat špičkové olivové dýhy na povrch, či exkluzivní hovězí kůži na čelní stěny ozvučnici. Kouzlo je v tom, že Italové tomu vdechnou obrovský kus romantiky. Němci ne - ti udělají hranatou kysnu, 14x ji nalakují a vyleští a na přední stěnu fláknou hovězinu. A vsýledek? Zatímco Ital hřeje, němec je nadutý, arogantní, dávající na odiv to, jak je drahý. Ital nekřesťanskou cenu zabalí do nádherného obalu. A nikde víc, než v high endu neplatí, že hifista kupuje hlavně očima. Proto jejich výrobyk stojí v hodnoceních velmi vysoko a řada lidí si za své peníze - mimo zvuk, který je v této třídě nekompromisní -koupí ještě tu přidanou hodnotu. U němců ne. Strohost a nenápaditost se střídá často s nevkusem. Tak tomu je i u aut. Alfy jsou toho příkladem. Kdosi tu jmenoval 157/157/159 - to jsou dyzajnové skvosty proti Pasátů, Golfům, či Fordům. Věřím, že mít Alfu je o srdci. Hlavně o srdci. A když se k tomu přidá ještě výborná technika, je to často láska na dlouhá léta. Já majitele plně chápu. Poslední větu si sice mohl odpustit, to je pravda, ale se zbytekm jsem s ním za jedno. Nač si kupovat bezpohlavní auta jiných značek, když mi trh dává vybrat? A kod pochopí italskou mentalitu a filozofii, nebývá zklamán.
Kdybych se neybl býval 14 let potloukla v oblasti techniky a výroby v Itálii a nepoznal některé procesy z té druhé (kupujícím ukryté strany), klidně bych si Alfu pořídil také. Líbí se mi, taková 159 v kombi verzi je nadčasová a atraktivní. Ale protože vím, co vím, trochu se bojím. Prostě Italové. Možná to je jen předpojatost, nebo osobní zkušenost? nevím...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 29.09.2015 18:37, alfa
Zdeny, napsal si to dobře. Ale mě se konkrétně tato Alfa a MiTo vůbec nelíbí, přijde mi dokonce ošklivá. Skoro víc jak nová Delta, a to je co říct.
Poslední Alfa co se mi líbí je právě 159 v kombiku, ale její interier už vůbec. I ve vyšší výbavě je nic moc.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 29.09.2015 18:39, Srdcem
Zdeny, Alfa se jinak než srdcem koupit ani nedá. Každá je nádherná, v posledních modelech obstojí i technická stránka věci, ale praktičnost v nich není ani za mák - poměr cena / užitek je přímo katastrofální. Na Giuliettu to až tak neplatí, řekl bych dokonce, že je to první skutečně použitelná a praktická Alfa. Ale třeba tebou zmíněné 156 a 159 sportvagon jsou stran užitné hodnoty naprostá zoufalost. Málo místa pro posádku (tak na úrovni nižší střední třídy) a kufr má velikost jako Golf hatchback - za takové, byť designově vytříbené, auto střední třídy utratí nemalé peníze jen srdcař.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 29.09.2015 19:41, RE: Srdcem
Pavlik napsal:
Zdeny, Alfa se jinak než srdcem koupit ani nedá. Každá je nádherná, v posledních modelech obstojí i technická stránka věci, ale praktičnost v nich není ani za mák - poměr cena / užitek je přímo katastrofální. Na Giuliettu to až tak neplatí, řekl bych dokonce, že je to první skutečně použitelná a praktická Alfa. Ale třeba tebou zmíněné 156 a 159 sportvagon jsou stran užitné hodnoty naprostá zoufalost. Málo místa pro posádku (tak na úrovni nižší střední třídy) a kufr má velikost jako Golf hatchback - za takové, byť designově vytříbené, auto střední třídy utratí nemalé peníze jen srdcař.


To je tuším jediné auto na světě, které má větší kufr jako sedan než jako kombi:)

Alfa bude zajímavá až přijde Giulia a bude mít RWD, Mito a Džůlietta nejsou Alfy...

reagovat
rbiciste
počet příspěvků83
datum registrace30.09.2011
Úterý 29.09.2015 20:16, RE: Alfa je srdeční záležitost
driver111 napsal:
Já už dlouho uvažuju, že to koupím manželce - sice jetinu, ale prostě to auto se mi líbí a jí taky a tady prostě jde vidět z té recenze, že pro to auto musí mít majitel srdce. Pak by mě zajímal ještě ten Fiat 500 Living, doufám, že po nějakých zkušenostech přibude taky recenze, to bych zase potřeboval já :) toho Livinga.


Doporučuji kouknout na moje auto cz . Tam je i ten Living ...

Radovan
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Úterý 29.09.2015 22:36, made in germany
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 30.09.2015 08:02, RE: made in germany
gablenz napsal:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.


Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 30.09.2015 13:47, RE: made in germany
Reno napsal:
gablenz napsal:
NEchtěl jsem se tu do ničeho sr*t, když už tu máme ten reunion po letech a navic u zajímavého auta, ale musím. Už mě unavuje to nekonečné klišé o designu a o strachu... Vy mele jakoby šlo o nějaký exotický roadster z duroplastu z republiky Svobodné kokosové atoly a ostrov svatého Emila a Jana. Zatím od 80. let se AR montujou výhradně z německých dílů a elektrika +- Japan. U nich v itálii se to pouze montuje v montovnách pro chudé (znáte z česka). A u Giulietty to platí 100x. I platformu to má nějakou univerzální pro američany. Stejně jako 159, která se dávala do posledních velkých Saabů.
Jak říkám, pořádá Alfa teprve přijde, z šestiválcem od Ferrari a RWD. Ať mi neříká, že pořádné auta skončily objevují se nové auta s pohonem zadních a to turbo už nějak přežijem


jj, ale taky cena té Alfy s Ferrari má být přes dvě mega v základu. Je otázka jestli bude tolik fandů, za to už jde sehnat Maserati. A pokud má motor Ferrari bude mít servis velmi nadstandardní ceny..
Každopádně je to ale správný krok a krásné auto. Alfa by měla vyrábět exkluzivní auta, ne takovéhle konkurenty Golfa nebo dokonce Pola a Punta. Držim jim palce at se odpoutají z pozice co mají ted.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.