gablenz napsal:
No, jo Abarth. Ale ten je technicky ošizený. To je naleštěné hovno. Tohleto je 4x4 + vzadu dobrá náprava a taky to bude mít určitě i spoustu dalších hejblat, co fiat nemá... Ale já osobně bych šel do Giullie Quadrofoglio. Cena ujde, je to kus poctivého železa, slušný rozvor...atd. Tam bych se nebál ničeho. A člověk ušetří oproti Focusu RS nějakých 250 000...., možná 300 litrů. Takže to by byla moje volba.
Abarth má také "jen" 99 kw výkonu. Tohle audi je podstatně silnější a rychlejší - proto se o směrovou stabilitu obávám ještě mnohem víc. Problém "techniky" podvozku se projeví v zatáčkách a při zatížení (naložení) auta - ale to, že auto není schopné udržet směr na rovině ve vyšší rychlosti (90+) bez neustálých korekcí volantem konstrukce podvozku moc neovlivní. Směrovou stabilitu ovlivňuje především délka rozvoru a ta je u obou těchto "prcků" podobná. Jestli je to (pseudo) quatro se projeví při rozjezdu a na kluzkém povrchu - opět nemá vliv najízdu přímým směrem rychlostí 90+.
Giulietu ani focus sem nepleť je to jiná třída a myslím si, že jsou určeny i pro jiného zákazníka.