0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A3 dostalo nový tříválec 1,0 TFSI

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Sobota 09.04.2016 17:08, Downsizeing
To jsou fakt blázni, jsem zvedavý, kdy udělají 2válec do "V" Bi-Turbo Compressor, 666 ccm a bude mít 150HP
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Sobota 09.04.2016 22:22, re
Další bude dvouválec se dvouma vypínatelnýma válcema ,když nebude potřeba výkon .Že by další průšvih z koncernu?Nějak se jim ty motory nedaří
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Neděle 10.04.2016 19:59, A 3
Oturbené tříválce má dnes kde kdo.bohužel se musí emise,alespoň papírově snižovat.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 10.04.2016 20:29, emise
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.
Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 11.04.2016 09:57, RE: emise
Zvirak napsal:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


U benzínu jsou emise rovné spotřebovanému palivu, ne? Všichni se rozčilují, jak downsizing nefunguje, ale pravdou je, že menší jednotka s přeplňováním bude mít na stejném úseku ujetém stejným "nasazením" menší spotřebu. Třeba o půl litru, ale bude. A ten půllitr rozhoduje... A jestli se to bude při plném "nasazení" téměř vyrovnávat? Tak se ale většinou nejezdí...
Netvrdím, že jsem zastáncem downsizingu, ale účel světí prostředky.

reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pondělí 11.04.2016 11:37, RE: emise
Zvirak napsal:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


Jaksi zapomínáš, že se to neřídí podle miniaturního (čti bezvýznamného trhu) v ČR. Kdo tohle nejvíc ovlivňuje, je Německo - tam je rozdíl (na naše) kolem 7 korun. Když k tomu připočtu jejich jízdní režimy, tak to není jen o rozdílu cen, ale i o rozdílu spotřeb. Prostě to bude tak, jak žádá průměrnej Helmut, ne jak by si přál nesolventní Franta.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pondělí 11.04.2016 17:10, .
Je mi jasný, že nejsme středem vesmíru neuvědomil jsem si ty rozdíly v reichu. Ale v německu je to taky jiné, co se týká pojistek. Jak ale říkám, že kdyby šlo opravdu o emise, tak primárním problémem je nafta a ne downsizing.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.