0
zpět
 

diskuze k tématu: Výběr auta ze 4 verzí

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.06.2014 01:07, Výběr auta ze 4 verzí
Dobrý den,
rozhoduji se o koupi auta. Mezi favority zatím patří Audi A3 1.6 (nejlépe 5dveře, ale je jich málo..), A4 nejlépe 1.9TDi, VW Passat taktéž s 1.9TDi, popř. Octavia. (roky výroby kolem 2000). Chci auto do 50 000, jsem si vědoma toho, že za tu cenu nemůžu chtít něco ultraskvělého, ale možnosti jsou takové, tak s tím musím naložit Momentálně mám Nissan Primera SE 2.0 \'97 a líbilo by se mi podobné auto vzhledem, a také nějaké, které podobně jede. Spotřeba samozřejmě co nejnižší, nyní je to kolem 8.5l benzín a kdyby to bylo méně nebo TDi, bylo by to lepší
Tak děkuji všem za rady.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 02.06.2014 09:33, RE: Výběr auta
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, rozhoduji se o koupi auta. Mezi favority zatím patří Audi A3 1.6 (nejlépe 5dveře, ale je jich málo..), A4 nejlépe 1.9TDi, VW Passat taktéž s 1.9TDi, popř. Octavia. (roky výroby kolem 2000). Chci auto do 50 000, jsem si vědoma toho, že za tu cenu nemůžu chtít něco ultraskvělého, ale možnosti jsou takové, tak s tím musím naložit Momentálně mám Nissan Primera SE 2.0 \'97 a líbilo by se mi podobné auto vzhledem, a také nějaké, které podobně jede. Spotřeba samozřejmě co nejnižší, nyní je to kolem 8.5l benzín a kdyby to bylo méně nebo TDi, bylo by to lepší Tak děkuji všem za rady.


Pokud je spotřeba u Nissanu jediný problém, tak bych se na výměnu za o pouhé 3 roky mladšího zgarba (za 50 to nic jinýho nebude) vykašlal. To rozhodně nedopadne úsporou nákladů. Z těch 50-ti bych něco nainvestoval do Nissanu a zbytek si nechal na tu vyšší spotřebu. Ledaže by nějaký filantrop z okolí prodával za ty prachy skutečnou leštěnku.
Jo a z uvedených kandidátů rozhodně nic nepojede, jako dvoulitrová Primera, ani rovně (zrychlení) ani v zatáčkách.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1042
datum registrace23.04.2014
Pondělí 02.06.2014 11:47, RE: Výběr auta
David V napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, rozhoduji se o koupi auta. Mezi favority zatím patří Audi A3 1.6 (nejlépe 5dveře, ale je jich málo..), A4 nejlépe 1.9TDi, VW Passat taktéž s 1.9TDi, popř. Octavia. (roky výroby kolem 2000). Chci auto do 50 000, jsem si vědoma toho, že za tu cenu nemůžu chtít něco ultraskvělého, ale možnosti jsou takové, tak s tím musím naložit Momentálně mám Nissan Primera SE 2.0 \'97 a líbilo by se mi podobné auto vzhledem, a také nějaké, které podobně jede. Spotřeba samozřejmě co nejnižší, nyní je to kolem 8.5l benzín a kdyby to bylo méně nebo TDi, bylo by to lepší Tak děkuji všem za rady.
Pokud je spotřeba u Nissanu jediný problém, tak bych se na výměnu za o pouhé 3 roky mladšího zgarba (za 50 to nic jinýho nebude) vykašlal. To rozhodně nedopadne úsporou nákladů. Z těch 50-ti bych něco nainvestoval do Nissanu a zbytek si nechal na tu vyšší spotřebu. Ledaže by nějaký filantrop z okolí prodával za ty prachy skutečnou leštěnku. Jo a z uvedených kandidátů rozhodně nic nepojede, jako dvoulitrová Primera, ani rovně (zrychlení) ani v zatáčkách.



Souhlasím s Davidem. Za ty peníze mladší (a vlastně ani starší) TDi než je vaše primera v rozumném stavu neseženete. A3 s 1,6 možná seženete, ale téměř stejně starou, v nic moc stavu. Spotřeba nebude o moc lepší, ale v menším a línějším autě.
Docela by mě zajímal Váš nájezd, když uvažujete o dieselu za takovouto cenu. Pokud opravdu nutně potřebujete diesel, za tyto peníze bych možná "doporučil" P406 s 1,9 Td. Sice je to líný motor, ale opravdu jednoduchý a s trochou snahy vydrží. Spotřeba se dá udržet kolem 6 litrů, servis drahý není a 406 jsou u nás na prodej mraky.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 02.06.2014 16:19, Nikdo není takový idiot
aby výše poptávané auta v dobrém stavu vůbec prodával, natož za ty peníze. Doporučuji ještě udržet současné vozidlo při životě a dál šetřit, a pokud vás trápí spotřeba, tak omezit zbytečné nebo krátké jízdy. Dá se tím ušetřit hodně peněz, stačí se jen zamyslet.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 02.06.2014 22:12, RE:
Dobrý den. Vzhledem k Vašemu rozpočtu na koupi vozidla doporučuji Škodu Octavia s motorem 1.9 TDI. Pokud narazíte na kus v dobrém stavu a dopřejete mu základní údržbu v kombinaci se slušným zacházením, vydrží opravdu hodně, je spolehlivá, náhradních dílů je dostatek za přijatelné ceny, a servisy tato auta velmi dobře znají. Spotřebu lze i při dynamické jízdě udržet kolem 5.5 litru nafty na 100 km.
reagovat
andie59FB
počet příspěvků1
datum registrace03.06.2014
Úterý 03.06.2014 00:35, Doplnění
Zdravíčko,
právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :)
Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 03.06.2014 08:35, RE: Doplnění
andie59FB napsal:
Zdravíčko, právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :) Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)


Milá Andie, přesně z těch důvodů se lidi většinou zbavují i těch Octávek a A4 za 50 tisíc -> bude totiž nutno něco investovat.
Koroze je nepříjemná, ale řešitelná, pokud to nejsou hlavní nosné část, brzdy je běžná spotřební věc, teď jsem je taky kompletně měnil na autě za cca 60 tisíc a nenapadlo by mě kvůli tomu měnit auto, naopak teď vím, že na brzdy nebudu muset hodně dlouho sáhnout. Nehledě k tomu, stejně budete muset Nissana uvést do provozuschopného stavu kvůli případnému prodeji, pokud jej tedy neplánujete shodit do propasti.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 03.06.2014 10:09, RE: Doplnění
David V napsal:
andie59FB napsal:
Zdravíčko, právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :) Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)
Milá Andie, přesně z těch důvodů se lidi většinou zbavují i těch Octávek a A4 za 50 tisíc -> bude totiž nutno něco investovat. Koroze je nepříjemná, ale řešitelná, pokud to nejsou hlavní nosné část, brzdy je běžná spotřební věc, teď jsem je taky kompletně měnil na autě za cca 60 tisíc a nenapadlo by mě kvůli tomu měnit auto, naopak teď vím, že na brzdy nebudu muset hodně dlouho sáhnout. Nehledě k tomu, stejně budete muset Nissana uvést do provozuschopného stavu kvůli případnému prodeji, pokud jej tedy neplánujete shodit do propasti.


Přesně tak, na 99% budeš řešit u jiného ojetého auta to samé + možná daleko dražší věci, jako KO turbo, spojku, setrvačník a to už jsou opravy za desetitisíce. A kdyby koroze Nissanu už byla opravdu rozsáhlá, doporučuji zůstat u podvozkové platformy octavia, golf/bora, audi a3 nebo (tajný tip) seat leon, který bývá v nejlepším stavu ze všech jmenovaných, teda pokud není ve žluté barvě, ta obecně přitahuje magory za volantem, kteří považují hatchback se silným dieselem za speciál WRC a podle toho s ním jezdí. Audi A4/ Passat B5 je už vyšší level a hlavně repas podvozku je daleko nákladnější.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 03.06.2014 12:49, RE: Doplnění
andie59FB napsal:
Zdravíčko, právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :) Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)


Pokud nemáte na servis Primery, tak bych doporučil nekupovat jiné auto, každé auto za 50 (nebo za 20 nebo 100tis) vyžaduje servis, obvykle, pokud uděláte vše co je potřeba a dáte kvalitní díly, tak ten servis značně převyšuje cenu auta.
Když vezmu A4 po které koukáte za 50tis v tdi, tak se bude jednat o auto z roku cca98 nájezd 500-600tkm v posledních letech auto bral někdo tak že ho dojede a za pár korun prodá a když vy ho ted koupíte, aby jste se vyhnuli investicím do svého auta. do A4 patrně investujete:
přepis 1000 (pokud nebude zaplacené eko tak 4000)
olej + filtry 3000
rozvody 10000
přední náprava dřív nebo později 30000
nějaká kladka, řemen destičky pneu apodobně co budete muset koupit dalších 10-20tis
nepočítám že se může po.... setrvačník (20000) turbo (10000), žhaviče (3000) výfuk atd
a stejně auto bude reznout.
takže bych jako ostatní doporučil opravit primeru za cca 20tis a jezdit s ní 3 roky a pak dát do šrotu
Pokud trváte na novém autě, tak doporučím fiat stilo 1,6i (pokud najedete hodně tak jtd) proč najdete v diskuzích, když budete hledat na tipcars
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 04.06.2014 09:35, Článek na Idnes
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Středa 04.06.2014 09:48, RE: Článek na Idnes
David V napsal:
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.


k článku na idnesu - Podle mne se to co je tam napsáno nikdy neodehrálo. Článek vznikl ve společnosti CEBIA, byl poslán spřátelenému redaktorovi a ten jen vydal. Osoby z článku dle mne ani neexistují.
Článek vydává jediné poselství - nákup ojetin je džungle, CEBIA může pomáhat.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 04.06.2014 10:08, RE: Článek na Idnes
free78 napsal:
David V napsal:
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.
k článku na idnesu - Podle mne se to co je tam napsáno nikdy neodehrálo. Článek vznikl ve společnosti CEBIA, byl poslán spřátelenému redaktorovi a ten jen vydal. Osoby z článku dle mne ani neexistují.Článek vydává jediné poselství - nákup ojetin je džungle, CEBIA může pomáhat.


Možná..., ale v článku jsem u Cebie negativně vnímal, že je v krátká na dovozy ze zahraničí, takže celkem k ničemu, když se dnes v autorizovaných servisech dá k požadovaným informacím dostat minimálně pro vozy prodané a servisované zde.
Tyto články mohou být psané jako podpora pro různé "poradenské" a "informační" firmy nebo jako podpora prodeje nových aut, ale bohužel to nic nemění na tom, že ten popsaný příběh, byť mohl být smyšlený, se od reality až tolik neodchyloval.
Proto, když někdo kupuje své první auto za 60 tisíc, dá se to ještě pochopit, ale pokud někdo v těchto cenových relacích auta mění, je to už dost diskutabilní, viz celé toto vlákno.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 04.06.2014 10:27, RE: Článek na Idnes
David V napsal:
free78 napsal:
David V napsal:
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.
k článku na idnesu - Podle mne se to co je tam napsáno nikdy neodehrálo. Článek vznikl ve společnosti CEBIA, byl poslán spřátelenému redaktorovi a ten jen vydal. Osoby z článku dle mne ani neexistují.Článek vydává jediné poselství - nákup ojetin je džungle, CEBIA může pomáhat.
Možná..., ale v článku jsem u Cebie negativně vnímal, že je v krátká na dovozy ze zahraničí, takže celkem k ničemu, když se dnes v autorizovaných servisech dá k požadovaným informacím dostat minimálně pro vozy prodané a servisované zde. Tyto články mohou být psané jako podpora pro různé "poradenské" a "informační" firmy nebo jako podpora prodeje nových aut, ale bohužel to nic nemění na tom, že ten popsaný příběh, byť mohl být smyšlený, se od reality až tolik neodchyloval. Proto, když někdo kupuje své první auto za 60 tisíc, dá se to ještě pochopit, ale pokud někdo v těchto cenových relacích auta mění, je to už dost diskutabilní, viz celé toto vlákno.


Cebia u dovozového auta pomoct může, záleží na konkrétní zemi a souhře náhod. Viděl jsem pár vin testů, kdy odhalila stočení i bouračku, ale chytrý překupník si to ošetří a nějaký blbec co to koupí se nejde vžydcky. Dost by tady pomohlo nařízení EU (konečně nějaké ku prospěchu všem poctivým lidem), aby byly všechny databáze v EU evidující stav km veřejným údajem dostupným pro všechny. Ale zatím nic. Hlavně že máme normy na okurky a banány
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 04.06.2014 11:17, RE: Článek na Idnes
Paul napsal:
David V napsal:
free78 napsal:
David V napsal:
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.
k článku na idnesu - Podle mne se to co je tam napsáno nikdy neodehrálo. Článek vznikl ve společnosti CEBIA, byl poslán spřátelenému redaktorovi a ten jen vydal. Osoby z článku dle mne ani neexistují.Článek vydává jediné poselství - nákup ojetin je džungle, CEBIA může pomáhat.
Možná..., ale v článku jsem u Cebie negativně vnímal, že je v krátká na dovozy ze zahraničí, takže celkem k ničemu, když se dnes v autorizovaných servisech dá k požadovaným informacím dostat minimálně pro vozy prodané a servisované zde. Tyto články mohou být psané jako podpora pro různé "poradenské" a "informační" firmy nebo jako podpora prodeje nových aut, ale bohužel to nic nemění na tom, že ten popsaný příběh, byť mohl být smyšlený, se od reality až tolik neodchyloval. Proto, když někdo kupuje své první auto za 60 tisíc, dá se to ještě pochopit, ale pokud někdo v těchto cenových relacích auta mění, je to už dost diskutabilní, viz celé toto vlákno.
Cebia u dovozového auta pomoct může, záleží na konkrétní zemi a souhře náhod. Viděl jsem pár vin testů, kdy odhalila stočení i bouračku, ale chytrý překupník si to ošetří a nějaký blbec co to koupí se nejde vžydcky. Dost by tady pomohlo nařízení EU (konečně nějaké ku prospěchu všem poctivým lidem), aby byly všechny databáze v EU evidující stav km veřejným údajem dostupným pro všechny. Ale zatím nic. Hlavně že máme normy na okurky a banány


Jetště malý dodatek k předchozímu, což souvisí s touto odpovědí. V podstatě jde o to, aby se v inzerátech a na place přestalo mlžit, aby se prodávaly opotřebovaná auta tak, jak skutečně jsou, aby se uvádělo, že bylo auto bourané, zatopené, má hodně natočeno včetně výhledu, co se bude muset řešit. Ano, pak je tomu nutné přizpůsobit cenu, ale proč by měl někdo někomu platit za to, že mu voda vyplavila auto nebo za to, že je auto bourané. To jsou všechno ryzí podvody.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Středa 04.06.2014 11:35, RE: Článek na Idnes
David V napsal:
free78 napsal:
David V napsal:
Dnes je na Idnesu článek o nákupu auta za 60 tisíc, který potvrzuje většinu výše napsaného.
k článku na idnesu - Podle mne se to co je tam napsáno nikdy neodehrálo. Článek vznikl ve společnosti CEBIA, byl poslán spřátelenému redaktorovi a ten jen vydal. Osoby z článku dle mne ani neexistují.Článek vydává jediné poselství - nákup ojetin je džungle, CEBIA může pomáhat.
Možná..., ale v článku jsem u Cebie negativně vnímal, že je v krátká na dovozy ze zahraničí, takže celkem k ničemu, když se dnes v autorizovaných servisech dá k požadovaným informacím dostat minimálně pro vozy prodané a servisované zde. Tyto články mohou být psané jako podpora pro různé "poradenské" a "informační" firmy nebo jako podpora prodeje nových aut, ale bohužel to nic nemění na tom, že ten popsaný příběh, byť mohl být smyšlený, se od reality až tolik neodchyloval. Proto, když někdo kupuje své první auto za 60 tisíc, dá se to ještě pochopit, ale pokud někdo v těchto cenových relacích auta mění, je to už dost diskutabilní, viz celé toto vlákno.


CEBIA je krátká zejména na dovozy z Itálie. Pokud je auto z Itálie, tak najeté kilometry z nějaké databáze nezjistí zpravidla ani kristus. Proto bazarníci rádi u vozů z Itálie ponechají i VIN číslo, ať si koloušek zjišťuje a ověřuje dle libosti. Jediný údaj bude stav tachometru při dovozové technické, tedy již po stočení.
reagovat
roman.hrdlicka
počet příspěvků22
datum registrace30.10.2013
Pondělí 30.06.2014 16:03, cebia - dobrá zkušenost
Ať je to jak chce, já jsem rád, že cebie je. Protože takovou službu na našem trhu nabízí jediná a bez ní by bylo ověřování kilometrů atd. daleko složitější. Pokud za to někdo nechce platit, a domnívá se, že se mu to nevyplatí, tak to respektuji. Horší je to, že si takový člověk možná opravdu koupí nějaký stočený nebo bouraný vrak a pak se ho opět snaží udat, čili je to pořád dokola. Přes cebii se hůř dohledávají údaje o zahraničních autech, protože dovozci je dost často stočí před registrací. z tohohle důvodu bych si zahraniční vůz nekoupil.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1042
datum registrace23.04.2014
Úterý 01.07.2014 08:03, RE: cebia - dobrá zkušenost
roman.hrdlicka napsal:
Ať je to jak chce, já jsem rád, že cebie je. Protože takovou službu na našem trhu nabízí jediná a bez ní by bylo ověřování kilometrů atd. daleko složitější. Pokud za to někdo nechce platit, a domnívá se, že se mu to nevyplatí, tak to respektuji. Horší je to, že si takový člověk možná opravdu koupí nějaký stočený nebo bouraný vrak a pak se ho opět snaží udat, čili je to pořád dokola. Přes cebii se hůř dohledávají údaje o zahraničních autech, protože dovozci je dost často stočí před registrací. z tohohle důvodu bych si zahraniční vůz nekoupil.


Naopak je dle mého názoru pravděpodobnější, že si někdo důvěřivý koupí stočeninu právě proto, že v cebii je pouze záznam z dovozové technické a kilometry tedy "sedí." V českých bazarech se vyskytují spousty takto upravených vozů. Proto je u nás tak populární dovoz z Itálie, kde je takováto manipulace nejjednodušší... Vůz ze zahraničí klidně koupím, ale je mi jedno kolik má najeto, řídím se stavem...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 02.07.2014 16:22, RE: Doplnění
andie59FB napsal:
Zdravíčko, právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :) Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)

dvacet do plynu, dvacet do auta a za desítku leťte k moři. to je asi nejrozumnější co můžete udělat. staré nissany byly jednoznačně to nejspolehlivější na trhu, a pokud máte ´´jen´´ 50k na nové auto tak to neřešte. chápu, chcete změnu, ale ta bude jen k horšímu a budete ještě rád(a) vzpomínat na nissánka.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 03.07.2014 08:06, RE: cebia - dobrá zkušenost
roman.hrdlicka napsal:
Ať je to jak chce, já jsem rád, že cebie je. Protože takovou službu na našem trhu nabízí jediná a bez ní by bylo ověřování kilometrů atd. daleko složitější. Pokud za to někdo nechce platit, a domnívá se, že se mu to nevyplatí, tak to respektuji. Horší je to, že si takový člověk možná opravdu koupí nějaký stočený nebo bouraný vrak a pak se ho opět snaží udat, čili je to pořád dokola. Přes cebii se hůř dohledávají údaje o zahraničních autech, protože dovozci je dost často stočí před registrací. z tohohle důvodu bych si zahraniční vůz nekoupil.


Tak já jsem asi mimozemšťan . Vyhlídl jsem si v Bielefeldu auto, nechal poslat detailní fotky a VIN, podle toho jsem si tady v síti zjistil, jak jezdilo na servis u nich - dochovaný 3 roky do 120tkm, pak už nic nebylo (cca 8měsíců), celkový nájezd 142tkm. Pořád 1. majitel, co se po 3. garančce v autorizáku na něj vybodl...v autě byl z neaut. servisu štítek o výměně rozvoďáku ve 140tkm, stejně jsem ho ve 160 vyměnil... Pak tam poslal odtahovku s řidičem-mechanikem, který auto prohlédl, a přivezl. Samozřejmě to nebylo za děkuju. Auto dodnes jezdí v poho (320tkm), původní vstřiky, turbo, spojka. Takže Cebia je hezká věc, ale když původní majitel není schopen alespoň první 3 roky vést záznamy, jdu jinam, aut je jak nas.áno
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.