andie59FB napsal:
Zdravíčko, právě, že u Nissanu není spotřeba jediný problém, ta mi tak nevadí, to auto miluju. Ale je zde nutná investice do brzd (ručka nebrzdí vůbec a celkově to žádná sláva fakt není), plus koroze, která je už taky dost patrná, poslední asi měsíc cítím ztuhlé řízení (nejsem odborník, netuším co to je, ale prostě to auto není už celkově jako před nějakým rokem, dvěma), taky tam začlo něco pískat (možná klín.řemen, ale zatím nevíme jistě). Technickou má do června příštího roku, a pokud má projít, je nutné do něj notně zainvestovat, právě proto jsme se rozhodli pro koupi jiného. Kdyby šlo si ho nechat, nechám si ho :) Děkuji vám všem na názory, zatím se při výběru pohybujeme někde mezi Audi A4 a Octávkama, ale vaše připomínky si určitě vezmu k srdci a využiju :)
Pokud nemáte na servis Primery, tak bych doporučil nekupovat jiné auto, každé auto za 50 (nebo za 20 nebo 100tis) vyžaduje servis, obvykle, pokud uděláte vše co je potřeba a dáte kvalitní díly, tak ten servis značně převyšuje cenu auta.
Když vezmu A4 po které koukáte za 50tis v tdi, tak se bude jednat o auto z roku cca98 nájezd 500-600tkm v posledních letech auto bral někdo tak že ho dojede a za pár korun prodá a když vy ho ted koupíte, aby jste se vyhnuli investicím do svého auta. do A4 patrně investujete:
přepis 1000 (pokud nebude zaplacené eko tak 4000)
olej + filtry 3000
rozvody 10000
přední náprava dřív nebo později 30000
nějaká kladka, řemen destičky pneu apodobně co budete muset koupit dalších 10-20tis
nepočítám že se může po.... setrvačník (20000) turbo (10000), žhaviče (3000) výfuk atd
a stejně auto bude reznout.
takže bych jako ostatní doporučil opravit primeru za cca 20tis a jezdit s ní 3 roky a pak dát do šrotu
Pokud trváte na novém autě, tak doporučím fiat stilo 1,6i (pokud najedete hodně tak jtd) proč najdete v diskuzích, když budete hledat na tipcars