Pátek 08.03.2013 18:00,
Zajímavý dotaz
Vzhledem k tomu, že jsem se s Allroadem 2,5 132 kW, manuál, něco najezdil (měl ho kamarád a neměl problém ho půjčovat, čehož jsem často a rád využíval), můžu posoudit klady a zápory. Rozhodně jde o výborné svezení. Auto s tímto motorem bylo neuvěřitelně živé, pomalu se jezdit nedalo, pohodlné, prostorné.... Ani spotřeba nebyla špatná + charakteristický zvuk 2,5 V6 TDI. Nastavitelný podvozek sice často nevyužiji, ale když bylo třeba byl k nezaplacení (např. zavátá cesta sněhovými jazyky). Jednoduše se zvedl podvozek, zařadila dvojka a ani 30 cm sněhu nás nezastavilo. Vůbec řádění v zimě jsme si užili víc než dost. Naopak na dálnici se podvozek snížil, auto se jen pohupovalo a bylo jedno, jestli je na tachometru 100 nebo 200 km/h. Prostě neuvěřitelně univerzální auto. Negativa: v té době astronomicky drahý servis. Ceny originálních dílů se daly považovat za legální zlodějinu. Dnes už je to výrazně lepší, ale vzhledem k zůstatkové ceně auta? Hmmm... Kamaráda potkaly tyto problémy (auto měl od novoty): občas stávkující vzduchový podvozek (ať už vlhkost ve vedení, měchy), a ve 150 000 mu v servisu řekli, že by se měl auta zbavit, pokud nechce řešit opravu za 100 000 (vačky). Bavil jsem se o tom s mechanikem, a říkal, že tyhle problémy mají hlavně kusy jezdící na longlife. Možná pak proběhla modernizace a použili lepší povrchovou úpravu snášející longlife, ale to by bylo nejlepší se zeptat kompetentní osoby v autorizáku.
reagovat