0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A4 1.9TDI a stav po 200 tis. Km

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 05:51, Kvalita A4
Znamy ma tuto Audi s TDI 96 kW a najetymi lehce pres 300 tis. kilometry. Stezovat si na ni nemuze. Akorat autor zapomnel Audine pres samou chvalu vytknout nektera slaba mista zpracovani interieru. Co si takhle brzo po ranu vzpominam, tak se jedna o spinac svetel a madlo u ridice. Nicmene musim podotknout, ze verim, ze sedacky jsou v poradku oproti napr. novemu VW Passat, ktery jsem ted o vikendu videl a po 113 tis. uz kuze u ridice nebyla nic moc. Ale zase je to odvisle od miry pouzivani, kdy sedacce urcite nesvedci caste nasedani a vysedani.

Jinak A4 je myslim celkem dobra volba, pokud byla byla v 4x4, bylo by to jeste lespi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 07:55, RE: Kvalita A4
Fanthomas napsal:
Znamy ma tuto Audi s TDI 96 kW a najetymi lehce pres 300 tis. kilometry. Stezovat si na ni nemuze. Akorat autor zapomnel Audine pres samou chvalu vytknout nektera slaba mista zpracovani interieru. Co si takhle brzo po ranu vzpominam, tak se jedna o spinac svetel a madlo u ridice. Nicmene musim podotknout, ze verim, ze sedacky jsou v poradku oproti napr. novemu VW Passat, ktery jsem ted o vikendu videl a po 113 tis. uz kuze u ridice nebyla nic moc. Ale zase je to odvisle od miry pouzivani, kdy se...
Taky jsem absolvoval přesednutí z bmw (5) do audi (A6) a skutečně, krom pohonu všech kol, který se v zimě hodí, je to auto ve všech ohledech horší... jo, má hezčí interiér, ale interiérem se nejezdí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 08:02, motory?
solidní recenze, dobrá volba, chytrý nákup -> rozuměj: místo Octavie za 600, a4 za 650 (ceny jsou jen příklad pro rýpaly).
jen mě tak napadá,že VW svoje motory ladí v reálu už spoustu let na vyšší výkon než na papíře.
Tvrdilo se,že už Felicie 1,3 50kw měli v reálu o cca 7kw více.Když se čipuje tdi 77kw tak na brzdě se dá odměřit cca 90kw...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 08:13, RE: motory?
Tomi napsal:
solidní recenze, dobrá volba, chytrý nákup -> rozuměj: místo Octavie za 600, a4 za 650 (ceny jsou jen příklad pro rýpaly).
jen mě tak napadá,že VW svoje motory ladí v reálu už spoustu let na vyšší výkon než na papíře.
Tvrdilo se,že už Felicie 1,3 50kw měli v reálu o cca 7kw více.Když se čipuje tdi 77kw tak na brzdě se dá odměřit cca 90kw...
Vážně? O tom jsem ještě neslyšel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 08:19, Krasavice Audinka
No nádhera. Barva úžasná, interiér útulný, kola krásný. No hned bych ji chtěl taky. Akorát v benzínu. TDI a extravagantní červená mi nějak nejdou k sobě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 08:36, RE: motory?
1.8 Turbo napsal:
Vážně? O tom jsem ještě neslyšel.
:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 09:12, RE: motory?
Tomi napsal:
:)
Napište o tom trochu více, prosím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 09:31, RE: motory?
1.8 Turbo napsal:
Napište o tom trochu více, prosím.
proč víc?abych tě víc pobavil?:)
...zmínil jsem se jen proto,že to chlap píše v recenzi,je to takový veřejný tajemství,vim o tom kulový.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 10:21, RE: motory?
Tomi napsal:
proč víc?abych tě víc pobavil?:)
...zmínil jsem se jen proto,že to chlap píše v recenzi,je to takový veřejný tajemství,vim o tom kulový.
To očem píšete není nic k pobavení, je to holý fakt, který vychází právě z těch papírových hodnot co jsou v techničáku, automobilka si nemůže dovolit aby vozidlo které koupíte s motorem se jmenovitým výkonem 50kW mělo na brzdě výkon menší. To by bylo klamání zákazníka. Proto jsou výkony motorů dimenzovány cca na 115% jmenovitého výkonu, oněch patnáct procent by měla být dostatečná tolerance k tomu aby se korigovaly nepřesnosti při výrobě, ale i ztráta výkonu při špatném zajetí vozidla. Prostě i když bude řidič na nové vozidlo ošklivej, tak nebude mít problém na brzdě naměřit jmenovitý výkon a musel by mít doslova "štěstí" aby se mu to stalo. Když jsem se o toto zajímal tak jsem se nakonec dostal na několik dní k ÚVMV kde jsem to měl možnost testovat například na 15 let starém favoritu který místo papírových 40kW měl výkon něco přes 45kW, rozhodně tyto praktiky nejsou jen u koncernu VW ale u všech u nás prodávaných vozidel s homologací od ÚVMV, jediné kde může být trošku problém jsou velké motory například do nákladních vozidel, tyto motory mohou mít snadno přes 300kW což není už snadné měřit, brzdy na takový výkon jsou velmi drahé a ve zdejších vodách pokud jsou tak vyjímečně, tzn. pokud má někdo Audi S8 a bude si chtít udělat graf výkonu a točivého momentu bude muset poslat vozidlo asi do zahraničí, přece jen takový výkon a ještě brzda na obě nápravy to není častá kombinace a bude to spíš jen u výrobce podobných vozidel na výzkumných pracovištích...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 10:43, RE: motory?
Projectigi napsal:
To očem píšete není nic k pobavení, je to holý fakt, který vychází právě z těch papírových hodnot co jsou v techničáku, automobilka si nemůže dovolit aby vozidlo které koupíte s motorem se jmenovitým výkonem 50kW mělo na brzdě výkon menší. To by bylo klamání zákazníka. Proto jsou výkony motorů dimenzovány cca na 115% jmenovitého výkonu, oněch patnáct procent by měla být dostatečná tolerance k tomu aby se korigovaly nepřesnosti při výrobě, ale i ztráta výkonu při špatném zajetí vozidla. Prostě i ...
částečně souhlasím,ale u VW je vyšší výkon v podstatě pravidlem,kdežto u ostatních je realita na brzdě naprosto běžně o 5-6kw méně než v TP. Motor většinou má deklarovaný výkon co je uveden,ale na brzdě se kvůli výraznám ztrátám (chyba měření,teplota vzduchu,nadmořská výška,je to mnoho faktorů) právě oněch cca 5-10koní ztratí.
Je to jako se spotřebou,výrobce měří výkon i spotřebu na stolici,kde jsou nereálné podmínky a simulace jízdy.
Jinak válcová zkušebna je dnes běžně dimenzovaná na 200kw,s tím,že je tam tolerance cca +20kw ve smyslu jednou za čas.Problém je měřit 4wd jako právě S8,většina zkušeben myslí na jednu poháněnou nápravu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 11:09, Emoce
Emoce spojené se sháněním odtahovky či hádkami s přijímacím technikem rád oželím. Proto jsem zastáncem koncernu a TDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 11:10, vyssi vykon jako...
Jako, v nemecku to tak delaj ze jo, vykon motoru byva veskutecnosti o neco vyssi jak maji napsano v papirech jako, prej kvuli zdaneni nebo co ze jo. Dyt priklad, u nas se prodavali ty felicie 1.6 s motory volkswagn ze jo a prey meli 55kw, ve skutecnosti meli hodne pres sedesat kilowatu ze jo. Ja kdysi mel tudle feldu jako, a bylo to docela zihadlo, tam bylo urcite hodne pres sedesat kilovat to muzu potvrdit jako...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 11:13,
Z měření na brzdě Autodieselu vyplývá, že téměř všechny motory mají podstatně vyšší výkon a moment než je uvedeno v TP. Např. TDI A HDI běžně o 20 - 25 procent víc, jen Toyota u dvoulitru trochu méně než uvádí. Je to z daňových a garančních důvodů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:08, RE: Kvalita A4
Fanthomas napsal:
Znamy ma tuto Audi s TDI 96 kW a najetymi lehce pres 300 tis. kilometry. Stezovat si na ni nemuze. Akorat autor zapomnel Audine pres samou chvalu vytknout nektera slaba mista zpracovani interieru. Co si takhle brzo po ranu vzpominam, tak se jedna o spinac svetel a madlo u ridice. Nicmene musim podotknout, ze verim, ze sedacky jsou v poradku oproti napr. novemu VW Passat, ktery jsem ted o vikendu videl a po 113 tis. uz kuze u ridice nebyla nic moc. Ale zase je to odvisle od miry pouzivani, kdy se...
Milý Fantomas! Jak se vám jezdí a létá v Citroën DS?
ad: "... 4x4 by bylo lepší" - bylo by dokonce ZÁSADNĚ lepší! Tento model A4 POTŘEBUJE být ve "všechnopohonverzi", neb verze (no spíše její řidič) s předním pohonem v zatáčkách docela "trpí" (koncernisté "promiňte", ale tady je uložení motoru docela DOST "špatné/chybné" - což se dá "oblafnout/řešit" JEN pohonem 4x4).
U kolegova passat 2.8 4x4 se TAkÉ "drobila" alcantara snad již po roce - PROTO jsem si jí do C5 NEkoupila - což mne pak docela "muzelo"). Zpracování kabiny by MĚLO být u vozu "tvářícím se" že jest PRÉMIE (vůz s motorem co "trumfnou" i naprosté "masovky" a předním pohonem se "solidní" nedotáčivostí - chtěla bych poznat toho "génia" co dal motor PŘED přední nápravu) perfektní, což ale u audi NEbývá problém (vzhledově mne sice moc nebere, ale VŠECHNY testy "bájí" o kvalitně zpracování a použitých materiálech - tak to "neřeším" a "věřím" )
Přesednutí z "dokonale" vyváženého podvozku a sametového benzínového řadového šestiválce bmw 328 do možná nejNEkultivovanějšího dieslového 4válce navíc s poněkud "mrzkým" výkonem ... přiznávám že NEchápu a to opravdu NEbývá "běžné" (myslím že to je dokonce HODNĚ "výjímečné").
Aby to zas něcí "chytráci" co JEN dle loga na kapotě auta dělí NEchápali "špatně" - já "kritizuji" ten "přední" pohon a věru NEprémiový motor v "průměrném podvozku" - prostě "běžná" Mazda 6 či Honda Accord či ... jsou (dle mne) konstrukčně "lepšími/zajímavějšími" vozy a popravdě tou dobou kdy tato A4 byla nová jsem jezdila s MNOHEM lepším naftovým motorem (jistě to opět "schytám", ale ono to tak opravdu je).
PS: Tento model audi bych opravdu NEzvolila, takovýto model (dle mne) věru NENí "prémiový"
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:14, RE: vyssi vykon jako...
Stejskal Jarda napsal:
Jako, v nemecku to tak delaj ze jo, vykon motoru byva veskutecnosti o neco vyssi jak maji napsano v papirech jako, prej kvuli zdaneni nebo co ze jo. Dyt priklad, u nas se prodavali ty felicie 1.6 s motory volkswagn ze jo a prey meli 55kw, ve skutecnosti meli hodne pres sedesat kilowatu ze jo. Ja kdysi mel tudle feldu jako, a bylo to docela zihadlo, tam bylo urcite hodne pres sedesat kilovat to muzu potvrdit jako...
Mas pravdu. Delaji to i v Rakousku. Bezne na masinach.
Jinak A4 je srcovka!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:35, Milý Rudlíku!
Muroň napsal:
Emoce spojené se sháněním odtahovky či hádkami s přijímacím technikem rád oželím. Proto jsem zastáncem koncernu a TDi.
... a to (když člověk vlastní vůz koncernu vw) pro něj odtahovka NEpřijede?
Jak se tedy auta s logem vw odtahují po poruše do servisu? To se musí "odtlačit", nebo tak něco?
To je opravdu STRAŠNÉ (tak to já si vůz vw NIKDY ale NIKDY NEkoupím!)
PS: A já asi "nemám den", neb to s tím "NEhádacím" přijímacím technikem s logem vw na tričku TAkÉ NEchápu ....
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:45, Milý Tomi!
Tomi napsal:
částečně souhlasím,ale u VW je vyšší výkon v podstatě pravidlem,kdežto u ostatních je realita na brzdě naprosto běžně o 5-6kw méně než v TP. Motor většinou má deklarovaný výkon co je uveden,ale na brzdě se kvůli výraznám ztrátám (chyba měření,teplota vzduchu,nadmořská výška,je to mnoho faktorů) právě oněch cca 5-10koní ztratí.
Je to jako se spotřebou,výrobce měří výkon i spotřebu na stolici,kde jsou nereálné podmínky a simulace jízdy.
Jinak válcová zkušebna je dnes běžně dimenzovaná na 200kw,s t...
ODKUD takové informace čerpáte (že zrovna u VW je vyšší výkon "pravidlem"? Prozraďte!
Já docela SLEDUJi tato měření (opět odkáži na AutoDIESEL) a NEmyslím, že by vw bylo "rekordman(em)" v "jiném" než uváděném výkonu ... (opravdu ODKUD to máte/KDE "čerpáte"?)
Ještě o něco "zajímavější" je mrknou na měření Rototest Research Institute ... který se této "problematice" věnuje dlouhodobě a myslím že to NEní o "značkách", ale o konkrétních motorech (a HLAVNĚ o přenosu jejich výkonu na vozovku, což je JEŠTĚ zajímavější)
PS: Takže JAKÝKOLIV český AutoDIESEL a v zadní části mrknout na tabulky uváděných a naměřených výkonů a točivých momentů - DOPORUČUJi
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:45, RE: Kvalita A4
Kylie napsal:
Milý Fantomas! Jak se vám jezdí a létá v Citroën DS?
ad: "... 4x4 by bylo lepší" - bylo by dokonce ZÁSADNĚ lepší! Tento model A4 POTŘEBUJE být ve "všechnopohonverzi", neb verze (no spíše její řidič) s předním pohonem v zatáčkách docela "trpí" (koncernisté "promiňte", ale tady je uložení motoru docela DOST "špatné/chybné" - což se dá "oblafnout/řešit" JEN pohonem 4x4).
U kolegova passat 2.8 4x4 se TAkÉ "drobila" alcantara snad již po roce - PROTO jsem si jí do C5 NEkoupila - což mne pak doc...
Milá Kylie, vím, že jsi se ve všech svých katalozích a časopisech dočetla, že A4 má motor uložený před přední nápravou a tudíž je v zatáčkách náchylnější na nedotáčivost. Uvědom si ale, že většina řidičů nejezdí jako Sebastian Loeb, a tak jim při jejich jízdě tato "náchylnost" nijak nevadí a neomezuje. Abys nebyla zavalena pouze teoretickými poznatky (jako vždy), zkus se v nějaké A4 projet a uvidíš, že to s tou nedotáčivostí možná není tak zlé, jak jsi se všude dočetla. Když budu chtít řezat každou zatáčku pod plným, tak si na to nekoupím A4 s předním pohonem. Takové audi si lidí kupují kvůli jiným vědcem - kvalitě zpracování, spolehlivosti , designu atd. Vím, ty jako téměř zapřísáhlá odpůrkyně audi a potažmo celého koncernu (teda až na výjimky) tohle asi nepochpíš. Věř mi, že na druhé straně jsou lidi, kteří zase nepochopí, jak si někdo může koupit citroen. Tak už to prostě chodí...
A jaký smysl má porovnávat benzínový šestiválec s naftovým čtyřválcem?
A popravdě, v době, kdy byl tvůj brumla nový, jsem jezdil s autem s MNOHEM lepším zpracováním interiéru (jistě to od tebe opět "schytám", ale ono to tak opravdu je). A že neuhádneš, jaké logo to auto mělo na kapotě?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 12:47, RE: Krasavice Audinka
Kačud napsal:
No nádhera. Barva úžasná, interiér útulný, kola krásný. No hned bych ji chtěl taky. Akorát v benzínu. TDI a extravagantní červená mi nějak nejdou k sobě.
NIC proti barvě, NIC proti kolům, NIC proti interiéru - ale co to OSTATNÍ, co to na autě PODSTATNÉ?!?!?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.03.2009 13:02, RE: Milý Rudlíku!
Kylie napsal:
... a to (když člověk vlastní vůz koncernu vw) pro něj odtahovka NEpřijede?
Jak se tedy auta s logem vw odtahují po poruše do servisu? To se musí "odtlačit", nebo tak něco?
To je opravdu STRAŠNÉ (tak to já si vůz vw NIKDY ale NIKDY NEkoupím!)
PS: A já asi "nemám den", neb to s tím "NEhádacím" přijímacím technikem s logem vw na tričku TAkÉ NEchápu ....
Pěkný den ,-)
Vtipkuješ, že?
Myslel jsem to tak, že VW s TDI jsou spolehlivá a vždycky dojedeš a v servisu řešíš jen údržbu a banality.
Co říkáš na nové Polo? Jsem z něho nadšený - je to dialektika Golfu VI. a BMW 1klasse.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.