A4 napsal:
Milá Kylie, vím, že jsi se ve všech svých katalozích a časopisech dočetla, že A4 má motor uložený před přední nápravou a tudíž je v zatáčkách náchylnější na nedotáčivost. Uvědom si ale, že většina řidičů nejezdí jako Sebastian Loeb, a tak jim při jejich jízdě tato "náchylnost" nijak nevadí a neomezuje. Abys nebyla zavalena pouze teoretickými poznatky (jako vždy), zkus se v nějaké A4 projet a uvidíš, že to s tou nedotáčivostí možná není tak zlé, jak jsi se všude dočetla. Když budu chtít řezat kaž...
Vy si chcete se mnou "zamečovat"? Já to "cítím"! ,-)
Mne tedy ve škole šermu učili, že když VÝPAD provádím - MUSíM se současně i KRÝT (s výpadem protivníka počítat) a NEnechat si NEkryté místo (navíc jak VRATA! .-)
Tím jsem chtěla říci, že ZAÚTOČIL jste "pěkně" a "silou", ale ...
... ale už v té samotné "útočné" větě je "chybka/hrubka/fehler/omyl" (jak ta VRATA ,-)
Já tedy nikdy NEjezdila, NEjezdím a asi NIKDY NEbudu jezdit jako Seb Loeb (BOHUŽEL! ,-( ale TO je právě TO na co jsem vás výše upozornila - to NEMÁ přece s "řezáním" zatáček NIC společného (no NIC - aby mne "Kolloss" zase NEchytal za slovo, tak pokud jezdíte s platem vajíček pod zadním sklem /a s kloboukem na hlavě/ - tak v TOM případě je to opravdu asi JEDNO - zda je vaše A4 minulé generace předo- či 4kolka - jinak je "špatně" uložený motor samozřejmě POZNAT/cítit/ZNÁT při KAŽDÉM průjezdu zatáčkou, při KAŽDÉ změně směru (pohybu) vozidla - fyzice je opravdu "ZCELA jedno a fuk" JAKÉ logo se na kapotě nachází - ona se řídí JINÝMI pravidly - pravda lidé spíše tím LOGEM na kapotě ...)
Já se tedy za ty TEORETICKÉ znalosti nijak NEstydím (z vašich textů vyznívá snad až /tak trochu/ "opovržení" k testům apod., snad i k samotné teorii konstrukci aut ...). Mne doma "učili", že všechno bývá právě NAOPAK, takže bych si tak nějak "tipla", že naopak VY NEtušíte JAK velký rozdíl je projet stejnou zatáčku (třeba konec plzeňské dálnice v Praze) A4 s předním pohonem, A4 4x4, či třeba nějakým bmw se zadním pohonem. Ono ta TEORIE (jak o tom mluvíte) JE opravdu JEN přenesený POPIS PRAXE.
Takže nějak NEvím co více bych vám k tomu měla říci - vy se asi (zřejmě) "domníváte", že pomocí pružin a tlumičů se "daří" tu ZÁKLADní konstrukci "U-kecat" (a jak píšete ".... není to tak zlé" - no to je "prima", ale NEbylo by lepší to udělat ROVNOU SPRÁVNĚ? - dělají/zvládají to výrobci i u LEVNĚJŠÍCH značek), já bych řekla že trochu "O-kecat" se to dá, ale nikdy NE na 100%. Když se na věc podíváte trochu z odstupu, uvědomíte si, že Audi tak vozy DĚLALO (tedy "správně") - ještě před nějakými 20ti lety - A80, tato popisovaná generace A4 je opravdu trochu "out" a nyní ta poslední je opět částečně NÁVRAT k původnímu uložení (že vám zrovna to "nejhorší" co u audi udělali - no budiž, ale opravdu v roce 2003 byly k dispozici LEPŠí motory (dokonce i NEprémiové - viz Engine of the Year) a byly LEPŠí podvozky (opět i NEprémiové = levnější). Snad bych ani NEměla zmiňovat tu PRÉMIOVOU konkurenci bmw 320d - tehdy 110 kW je podvozkově i motorově ... vůz z jiné planety - a to BEZ přehánění).
"Absurditu", že vše bývá právě "naopak" jsem zde zmiňovala, pro znalé je toho slogan: "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" zářným důkazem (a milovníci černého humoru ho NÁLEŽITĚ ocení ,-)
Co se týče spolehlivosti tam MÁTE pravdu - dívala jsem se na GÜV a mezi auty střední třídy si A4 NEstojí špatně - je víceméně TRVALE mezi první pěticí.
Zpracování - NIC proti "kvalitě", ale NEbudu chválit "kabátek", když POD ním to NEní úplně v pořádku (vy jste si snad vybíral partnerku JEN a HLAVNĚ podle oblečení a make up(u)?)
Design - no to je trošičku "diskutabilní" (a individuální), ale líbí-li se vám - proč ne ...
Jak můžete napsat TAKOVOU "pitomost" jako: "... zapřísáhlá odpůrkyně audi"?!? Skoro JISTOJISTĚ jsem s audi jezdila v dobách kdy vy člen SSM (či Pionýr? .-) byl. Mně NElíbily (a NElíbí) se praktiky koncernu v posledních cca 15ti letech, kdy PROMRHALi neskutečné objemy peněz na nákup Roll Royce, NEsmyslný vývoj Veyron atd/atp. stejně jako TATO konstrukce vozu typu "poručíme větru dešti" - já raději "splývám s vesmírem" a jeho zákony "ctím" (já totiž VIDĚLA Hvězdné války a MOC dobře vím KDE /a za jakou "přesmyčkou/ se DARTH Vader skrývá ....= D. RATH ,-).
To jsem maličko "odběhla", ale poslední měsíce VÍCE než Brumlou jezdím vozem KONCERNOVÉ produkce (TO jsou věci, že .-)
Prostě NElze rozdělovat JEN podle značek (to je docela DOST "omezené" - mimochodem vy "přesvědčen" že výrobce televizorů xy je VŽDY a u VŠECH modelů "lepší" než výrobce yz?), je nutné jít trošičku "dál" (nebo spíš "hlouběji") a když např. zrovna u audi něco "bubě" udělají (navíc SÁM evidentntně MOC dobře víte, že toto bylo vždy a všude kritizováno)!, PROČ to pak "chválit"?!?
Řadový 6ti válec NEporovnávám s 4válcem 1.9 TDi, ale PODIVUJi se, že existuje někdo kdo TAKovým "směrem" se vydá - to prostě NENí "běžné/obvyklé" - je to až OBROVSKÝ krok dolů ...
NEřeším zda má vůz (nebo boty, či ..) na sobě logo audi, citroën či PRADA - MUSí mi "vyhovovat", MUSí být "povedený" - NEkoupím si boty co mne tlačí a "kvrdlá" se mi v nich noha - a cedulka PRADA na tom nic NEzmění ...
Brumla NENí žádná "zázrak" ve zpracování interiéru, ale s tou první C5 jsem "nalítala" maličko přes 150.000 km a podvozkově a motorově jsem spokojena byla (a s interiérem "pefect" jsem ho prodávala) a nyní jsem s Brumlou taktéž "spokojena" a i "náročnější/delší" trasy občas malinko "vyššími" rychlostmi "zvládá" zcela BEZ problémů a k mé (skoroplné ,-) spokojenosti a když vyjedeme z ruční myčky tak také stále "super" působí/vypadá (a jako "mladík" skoro vypadá ...)
NEuhádnu jaké logo měl váš vůz s MNOHEM lepším "zpracováním" interiéru a popravdě NEvím proč byste to ode mne "schytat" měl ... (ráda se "poddám" ,-) - a už TEĎ jsem "zvědavá" ...
PS: Já OPAKOVANĚ říkám, že "zpracování interiéru" (spolu s tvarem vnějších plechů) NENí při výběru vozu na 1ním (a 2hém) místě ,-)
Pěkný den (a BRZY napište to "lépezpracovanýinteriérlogo" ,-)