anonym napsal:
je tady zase krásně vidět, že naprostá většina uživatelů, kteří sem píší se řídí pravidlem kritika za každou cenu. Co se týče předváděcích aut, je to super koupě. Bohužel těchto aut je velmi málo, většinou už je mají domluvené dlouho dopředu větší klienti autosalonu nebo známí prodejců.
Na motor 2.0TDI-PD si nemůžu stěžovat, zrovna tak na předváděčky. Kupoval jsem do firmy dvě octavky s tímto motorem, jedna měla najeto 15tis km, jedna 13500, dnes mají obě kolem 150tis km (obě jezdí ve firmě, př...
přesně tak, souhlasím. Navíc si myslím, že právě ve značkových prodejnách (nejen této značky), vědí nejlíp jak s vozem zacházet, a určitě se k autu nechovají nějak neodborně. Koneckonců vědí, že za chvilku jej budou prodávat, tak by to bylo celkem nesmyslné.
Navíc, já se byl v novém autě svézt párkrát, a určitě to není tak, že si do něj prodejce sedne, a okouří ho za studena tím způsobem, že má za 10vteřin na tachometru stovku. Zaprvé by měl motor nepochybně takový zvuk, že by z auta potencielní kupec asi vyskočil, zadruhé by musel mít autosalon někde u dálnice, aby to mohl udělat, a zatřetí (a to vidím jako nejpodstatnější) by to asi nedělalo na kupujícího uplně dobrý dojem, alespon soudě dle sebe.
Je také nutno říct, že s předváděcími vozy jezdí hodně přímo majitelé autosalonů a rodinní příslušníci, a ti jsou asi poslední, kteří by tohle dělali. To byste museli např. u dva roky starého auta řešit, jak s ním zacházel první majitel v prvních 10tis kilometrech, a nedokážu si představit jakým způsobem by to kdo chtěl zjiš´tovat. Upřímně si myslím, že například tam je riziko neodborného zacházení mnohem větší, a řeší to někdo? To už je trochu přehnané. A pokud auto, které má 11tis najeto, stojí o 300tis méně než nové, nezbývá než to ihned koupit a mnout si ruce!!! I kdyby byla pravda, co tady kritici píší (o čemž velice pochybuji), pořád se to vyplatí, navíc existuje taková věc, která se jmenuje záruka,a ta platí mimo jiné i na turbodmychadlo. Myslím že u koncernu je dvouletá a na něco i delší. Myslím, že je to dost dlouhá doba na to, aby se ukázalo, zda je např. turbo opravdu vlivem špatného zacházení ve špatném stavu.
Jo, ještě důležitý dodatek - motor 2,0TDI mám u Passata. Vůz jsem kupoval nový, má najeto pouze 65000km,minulý měsíc mi vypršela záruka, a kromě výměny olejů a filtrů jsem doposud neřešil jediný problém. Spotřeba hluboko pod 6litrů, vřele doporučuji. Manželka má pětku Golfa, motor 1,9TDi a je s ním spokojena naprosto stejně.
PS: očekávám palbu kritiky na mou hlavu,hlavně od zarytých odpůrců koncernových vozů (kterých je tu naprostá většina) ale narozdíl od většiny místních přispivatelů mluvím z vlastní zkušenosti, nikoliv ze "zaručených" informací z okolí, takže názor nezměním, a ani se nepovažuji za hlupáka.
Přeji hezký zbytek večera