0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A4 2.5 TDI

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 06:30, ?
Recenze jak noha
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 07:25,
"Nevím však přesně, jak je to s rozvody. Někde jsem slyšel, že se mění po 120 tkm, někde zas, že dříve, tak touto cestou žádám nějakého odborníka, zda by mi nemohl napsat, jak to tak zhruba je. "


Ano, tato rubrika se spolehlivě mění v zábavní šou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 07:49, chlapečku.....
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 07:59, RE: chlapečku.....
Tomáš napsal:
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
Přesně tak, ale možná ani nemá maturitu, píše jak bezmozek - v podstatě se jen musel pochlublit, jak strašně dobře nakoupil. Recenze nemá ani hlavu, ani patu ... A auto zas tak moc dobře nesedí v zatáčkách. Měl jsem jej nové, jezdil 4 roky, a neustále si vzpomínal na předchozí auto - Nissan Primera GT. Co se týká jízdních vlastností, byla Audi úplně vedle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 07:59, RE: chlapečku.....
Tomáš napsal:
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
Přesně tak, ale možná ani nemá maturitu, píše jak bezmozek - v podstatě se jen musel pochlublit, jak strašně dobře nakoupil. Recenze nemá ani hlavu, ani patu ... A auto zas tak moc dobře nesedí v zatáčkách. Měl jsem jej nové, jezdil 4 roky, a neustále si vzpomínal na předchozí auto - Nissan Primera GT. Co se týká jízdních vlastností, byla Audi úplně vedle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 08:06, RE: chlapečku.....
Tomáš napsal:
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
souhlas !!! jezdim SVIZNE na takoveho mladika za takovou karou obzvlaste pozor , nechtel bych aby me nejaky takovy nevyjezdeny expert sestrelil ze silnice. ( a vzkazuju ti premyslej kdyz pojedes nekde svizne fyzika porad plati a platit bude)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 08:16, recenze
Recenze byla fakt ubohá. Autor zřejmě nemá dost zkušeností aby srovnával. Ať chlapec pozdravuje taťku a jeho auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 08:38, diesel?
Najet s dieselem za deset mesicu deset tisic kilometru? to je docela malo na takovy auto, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 08:55, lexus
tyjo, spotřeba 8-12litrů??.....tolik žere muj 2,5V6 benzinu.a to taky jezdím svižně........zátah???.....od 2 do 7tisíc ot.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 09:36, RE: lexus
anonym napsal:
tyjo, spotřeba 8-12litrů??.....tolik žere muj 2,5V6 benzinu.a to taky jezdím svižně........zátah???.....od 2 do 7tisíc ot.
Souhlas, takový nesmysly jsem už dlouho nečetl. A autor měl před tímto B6 ? Neplete si to náhodou s B5 faceliftem? A nevyměnit hned po koupi rozvoďák s vodicí a napínací kladkou je ukázka všeho možného, jenom ne zdravého rozumu. Jo a volant by mě přišel divný snad jenom kdyby byl čtvercový místo kulatého....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 09:37, no mám dost....
anonym napsal:
tyjo, spotřeba 8-12litrů??.....tolik žere muj 2,5V6 benzinu.a to taky jezdím svižně........zátah???.....od 2 do 7tisíc ot.
ježiši to je jelito... navrhuju redakci, aby udělala samostatnou rubriku s názvem "legrační příspěvky", nebo "zábava" a tam podobný výplody dávala. Jinak to tady jen zabírá místo a zbytečně vytáčí lidi. I když je fakt, že je tky dobrý vědět, jaký paka jsou schopný psát "recenze", nebo se prohánět po silnicích..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 09:55, odbornici
No jak tak koukam, tak se tady sešla smetánka odborníků, co se tady překřikují, jak vjetnamci na tržišti, aniž by někdo řekl něco užitečného, natož poradil. HRŮŮŮŮZA!!!!!!! Jinak co se tyče autora, tak v podstatě by to mohl trochu rozvést, ale to je jenom na něm. Co se tyče ostatních odborníku, co kdybyste sem napsali pořádnou recenzi se spoustou rad a zkušenosti misto těch žvastu, co zde doposud předvadite.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 10:04, RE: bez předmětu
anonym napsal:
"Nevím však přesně, jak je to s rozvody. Někde jsem slyšel, že se mění po 120 tkm, někde zas, že dříve, tak touto cestou žádám nějakého odborníka, zda by mi nemohl napsat, jak to tak zhruba je. "


Ano, tato rubrika se spolehlivě mění v zábavní šou.
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 10:16, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.
predepsana vymena rozvodu u Skody u TDI PD je po 8/2003 120tis.km Predpokladam ze u ostatnich koncernovych motoru to bude stejne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 11:08, RE: chlapečku.....
Tomáš napsal:
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
A ty si akú recenziu nepísal keď kritizuješ ako najväčší odborník? A ak vieš čítať tak by si zistil že chalan jazdil na passate Tdi takže asi už predtým vedel čo je to ťah odspodu. Recenzia inak pomerne slabá ale lepšie ako nič.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 11:30, RE: chlapečku.....
Tomáš napsal:
Chapče chlapče, první co mně zaráží je fakt, kde si rok po maturitě vzal na tak drahé auto........zřejmě vlivní rodiče...a to že ti přijde zýtah z nízkých otáček jako úžasný, to mne vůbec nepřekvapuje. Pokud si před Audinou jezdil v autoškole s 1,2 HTP, tak je to opravdu dělo, ale až projedeš víc aut, zjistíš že 2,5 TDi 114kW v podstatě vůbec nejede......závěrem bych ti chtěl popřát jen to, aby si byl rozumný a nesestřelil nějakého nevinného až budeš zkoušt jak 2,5 TDi "sedí" v zatáčkách.........
A pánové, tak mu tu A4-ku tak nezáviťe...podle vašich reakcí mě připadá, že v té 1.2 HTP jezdíte spíš Vy. Ta 114-tka jede taky docela slušně. Pro autora: Ty rozvody udělej radši po 90.000km, známí co to měli to tak to tak dělali, na tomto bych se nesnažil šetřit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 11:32, RE: chlapečku.....
gld napsal:
A ty si akú recenziu nepísal keď kritizuješ ako najväčší odborník? A ak vieš čítať tak by si zistil že chalan jazdil na passate Tdi takže asi už predtým vedel čo je to ťah odspodu. Recenzia inak pomerne slabá ale lepšie ako nič.
V tomto pripade by bolo aj lepsie nic...mozno by bolo prijatelnejsie, ak redakcia nema vhodne clanky, aby sa pustali iba 2-3x do tyzdna slusne recenzie, z ktorych si zoberiem viac ako to, ze existuju vypatlanci, co ohrozuju ostatnych, lietaju na 2,5 TDI za 12 litrov a divia sa tomu, ze auto, kt. ma maximum krutoveho momentu pri 1400ot.\min taha "dobre vodspodu"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 11:52,
v A4 jsem sice nejezdil, ale mel jsem na mesic pujcenou RS4 (420ps) tu starou takze taky kombi, mista je tam fakt malo. Merim 177 cm, sem tam mi uplavala prdel takze zasahovalo ESP, jinak zrychleni lepsi jak v cestovnim letadle . Popravde musim rici ze BMW a Mercedes jsou proti Audi nebezpecna auta ( za deste a v zime)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 12:29, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.

Pane Dusile, takovéto bláboly svědčí spíš o úrovni pracovníků Tipcarsu a jejich rad či recenzí. BOHUŽEL.

U motorů TDi jsou servisní intervaly na výměnu ozubeného rozvodového řemene či napínacích kladek velmi různé a činí 60, 90 či 120 tisíc km, někdy je k tomu předepsána s každou druhou výměnou i výměna napínací kladky, jindy ne a záleží na uvážení servismana. Ono jenom u takového motoru 1,9TDi/66 kW s polonumericky řízeným vstřikovacím čerpadem Bosch je mraky verzí (podélné v.s příčné uložení, různé verze pro různé emisní normy, to vše odlišené další třípísmennou zkratkou - například AGR). A u něho platí že cca do roku 1999 je interval 60 tisíc, od 99 do 2002 je 90 tisíc a od roku 2002 je 120 tisíc. Soudobá pédéčka mají 120 tisíc.

Nemám po ruce manuál na tu A4 2,5TDi/114 kW, ale podle roku výroby 2005 to bude 120tisíc km.

Jinak odpověď na to musí umět dát přejímací technik každého autorizovaného servisu (na to má dokumentaci ve stole či za zády) a nechápu, proč tam ten hoch nezavolá.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 14:01, reakce na Celiaka
Celicak napsal:
A pánové, tak mu tu A4-ku tak nezáviťe...podle vašich reakcí mě připadá, že v té 1.2 HTP jezdíte spíš Vy. Ta 114-tka jede taky docela slušně. Pro autora: Ty rozvody udělej radši po 90.000km, známí co to měli to tak to tak dělali, na tomto bych se nesnažil šetřit...
Ano, v 1.2 HTP 47kW jsem samozřejmě jel. 2,5 TDi 114kW měl můj bývalý šéf a měl jsem tedy možnost se s ní párkrát projet. To vozidlo opravdu do nějakých 2000 otáček vůbec nic nedělá. Martin Vaculík to tu kdysi popisoval. Verze 120 a 132 kW jsou prý bez turboefektu, ovšem nikdy jsem v nich neseděl, tudíš nekomentuji je !!! Osobně bych 2,5 TDi nechtěl žádnou a sice kvůli VP44 a hliníkové př. ose !!! Za ty peníze můžu mít Avensis, Mazdu 6, Accord, Mondeo (pouze 2004 a více) popř. jiné spolehlivé a nenáročné auto. Každý má jiný styl, někdo raději sportovnější, někdo plynulý houpavý vůz, ale s 2,5 TDi s motorem před osou bych blbnutí v zatáčkách nezkoušel !!!
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.