David V napsal:
Zajímavé mi přijdou na článku 2 věci: 1) 47 tkm/rok říká autor - moc toho nenajedu 2) na takovou porci si koupí celkem starý a opotřebený auto
No u téhle generace A6 se ke quattru dala koupit jenom profláknutá nafta V6 2,5 a to bych mu tedy věru neradil, a navíc, ta žere 10 litrů nafty bez problémů, i víc. Ve světle těchto skutečností se mi zdá jeho spotřeba z říše snů, ale to nemůžu rozporovat
Přátelé nedávno jsem přemýšlel nad tím, kdyby byl na rádiu nebo televizi ovladač hlasitosti, no a já bych chtěl zesílit zvuk, nejdřív by se chviličku nic nedělo a pak by to stouplo a zařvalo to tak, že bych se leknul a kdyby to bylo v noci, tak bych probudil celej barák. A pak by to hrálo už pořád stejně hlasitě, nebo kdybych přidával na hlasitosti ještě víc, tak by se to začalo zase ztišovat.
No a to je pro mně turbo motor. Já prostě od auta očekávám, že výkon bude růst lineárně v závislosti na tom, jak na to budu šlapat. A chci okamžitou a přesnou odezvu. A teď mám pocit, že mi na výběr zůstane jediná Mazda...
Podle mého názoru, s osmi až desetistupňovou převodovkou musí plnit i atmosférické motory EURO limity...