mastercar napsal:
Tyhle A4ky se mi taky dříve moc líbily, ale asi jsem měl smůlu, ale v mém okolí se vyskytovaly 2 exempláře a oba majitelé z nich byli nešťastni. Ze začátku velké nadšení, ale pak se začaly objevovat celkem četné a hlavně nákladné opravy. Jedno auto mělo benz. 1,8 turbo a druhé bylo TDI 2,5 110KW. Obě auta marodily s čerpadly, přičemž TDI na tom bylo trochu hůř, tam odešlo i turbo. U benzínové 1,8T byl taky nějaký problémek, byla koupena z AAA bazaru a nejspíš se v ní místní chytrolíni pohrabali...
pozor to bude jen v uzivateli a bazaru aaa. 1,8T pokud bude mit problem, tak jedine, kdyz to nejaky synacek, co ma 0,5roku ridicak bude tocit hned po nastartovani treba i v 10stupnich pod nulou hned do omezovace a pojede plnou kladu...turbo nemaze, umira (pozor stejne i u TDi)... U 2,5TDi z Acek byl urcite problem v kostce - ne jen ze dali spatne cerpadlo, ale hlavne jiz poskozene, kdyz nekdo koupi jiz auto se spatnym cerpadlem, neni divu ze na nej take marodi... Ale 2,5TDI 110kW je nestastny motor, ani po precipovani neztrati svoji chybu zatahu az od 1600ot/min a to je skoda...