0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A4 Avant (jaký motor?)

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.01.2008 23:22, RE: bez předmětu
anonym napsal:
3,2 POD 8 ??? AHA TAK TO SE UZ NEMAME SPOLU O CEM BAVIT. JEN BYCH MOZNA DOPORUCIL NAVSTIVIT PSYCHIATRA, PSYCHOLOG BY BYL NA TEBE SLABEJ
Ještě že jsou tu týpci jako Ty, člověk by se nad ničím nezasmál :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.01.2008 23:43, RE: To Fenix56
stowaway napsal:
Na motorku by to taky byla ostuda...já mám 2,7 z 1098ccm..
To jo, to by byl tak leda nejakej chopper a ještě se 2 tlustejma cestujícíma :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.01.2008 23:46, RE: 1,8 bez turba
anonym napsal:
Vřele doporučuji verzi 1,8 bez turba. Ten motor vydrží neskutečně mnoho, má dobrý poměr spotřeba/výkon a narozdíl od 1,8T a TDi ho seženete výrazně levněji. Nemusíte mít obavy o turbo, váhy vzduchu, cívky atd. 1,8 v A4 má proměnnou délku sání, motor se chová zcela jinak než v Octavii. Pokud nutně naftu tak 81kW. Pokud ho nějaký chytrolín nezmrvil chipem tak toho také vydrží mnoho, otázkou zda se finančně vyplatí. Navíc u všech TDI je vysoké riziko stočených tacho.
U všech audi, VW je vysoké riziko všeho - tacho, bouračky, levačky s kilometrama, krádež. Jinak když už tak doporučuji 1,8 turbínu...ND
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 01:11, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ono by to totiz melo byt spis "pitomec ma tezkou nohu", ja sam mam uz nekolikaty 3.2i V6 a jezdim dlouhodobe bezproblemove pod 8 litru, za 12 l jezdim s americkym V8 4x4. Ale taky predpisovych padesat po meste obnasi pouze zvyseny volnobeh, pri normalni slusne jizde nikdy neprelezu pres 3000 ot. A spotreba samozrejme merena dotankovanim, nikoliv podle pocitace. Takze vic nez na motoru zalezi na mezikousku mezi volantem a pedaly! P.S.: A pokud nekdo argumentuje stylem "...nekoupil jsem si trilitr...
No ja mam v Chrysleru 3.8V6 s automatem a pod 15 l se dostanu v prumeru malokdy. Tebou udavanych 8l z osmivalcoveho motoru je totalni kravina. Proste kecas....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 12:33, RE: bez předmětu
anonym napsal:
No ja mam v Chrysleru 3.8V6 s automatem a pod 15 l se dostanu v prumeru malokdy. Tebou udavanych 8l z osmivalcoveho motoru je totalni kravina. Proste kecas....
Nekeca, on je jeden z tech co uz tomu uverili DD a jeho pneu najedou 120 tkm, a plati pojistku na 3.2 litra 2500 kc rocne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 15:13, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ja mám 1,8 Turbo a jsem spokojeny. Při dlouhé jízdě a rychlosti do 150 je spotřeba těsně pod 9,5 litru i s Quattrem. Užasne zrychlení 8,7 z 0 na 100 km/h. Quttro osobně doporučuji . Pak jste v zimě omezen jen výškou auta a v létě na suchu nemáte žadne potíže s nedotáčivostí. Dovezl jsem auto z Itálie se servisní knížkou bez zničené přední nápravy a nebourané což mi potvrdil i automechanik. Mělo jen drobné šrámy no prostě Italové. Moje 6 let staré auto mělo najeto 146 000 km čemuž se dá věřit.
Když to shrnu
A4 je rozmazlený mimino který potřebuje aby se o něj někdo dobře staral, už co se týče kvality oleje a atd. 80tka, čili předchůdce toho snesla víc.
A4 má na naše cesty moc choulostivou nápravu, což se náprav tohoto typu drží dodnes, ačkoli jsou krapet přepracované a měly by být odolnější - NEJSOU - ani u Škody a VW
Motory 1,8 bez turba není zrovna moc pružnej a na svoje výkony žere. V A4 ale funguje celkem v pohodě což se opravdu nedá říci o Octavii.
1,8 T jede pěkně ale... Každej s tim jezdí jeko prase a najít neoddělaný turbo dá práci - a jsme zase u tý rozmazlenosti - o A4 se musí člověk dobře starat a jezdit jak se má.
Náklady na opravu nápravy se opravdu pohybují mezi 15 000 - 20 000Kč
Tdi jsou v pohodě ale zase ta turba - Dnes už se dá ale sehnat zdravý turbo za 10 000Kč na Octavii tudíž i na A4.

Je hodně majitelů co jsou spokojeni ale taky hodně těch co nejsou a z mojí zkušenosti je těch druhých více. Kdysi to byla dobrá auta ale jejich stáří se již začíná podepisovat a nese sebou hodně problémů.
Chtěl jsem také A4 Avant - je to hezké a solidní auto - ale už mě přešla chuť. Náklady na uchování jeho dobrého stavu jsou nakonec neůnosné pro normálního člověka s rodinou.
Raději jsem našetřil více a volba byla Mazda 6 (5dvéř) = velmi kvalitní podvozek (i co se týče výdrže - naj. 120 000tis. a nebyl dělanej), spolehlivá, krásná, prostorná, Motor 1,8 žere i pod 7,5 litrů. První ročníky se dají sehnat i od 220 000Kč což se přibližuje zachovalým Audinám kolem roku 2000
Díky spolehlivosti jsou i ty náklady bez problému. A až jednou dojde na servis je to jedno, značkový jvyjdou na stejno.

A4 jsou dle mě moc drahé na to co nabízí, už prostě zestárly.
PS První ročníky (95 do 98) navíc nebrat, jsou na tom nejhůř, i motory pak byly přepracovány - první 1,8 trěly jakýmsi chvěním, vibrováním což bylo odstraněno myslím právě po roce 98.
Tahle auta sice lákají, ale měl by zvítězit rozum. Přemýšlejte proč asi jich je v bazarech celkem slušná nabídka?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 15:15, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Když to shrnu
A4 je rozmazlený mimino který potřebuje aby se o něj někdo dobře staral, už co se týče kvality oleje a atd. 80tka, čili předchůdce toho snesla víc.
A4 má na naše cesty moc choulostivou nápravu, což se náprav tohoto typu drží dodnes, ačkoli jsou krapet přepracované a měly by být odolnější - NEJSOU - ani u Škody a VW
Motory 1,8 bez turba není zrovna moc pružnej a na svoje výkony žere. V A4 ale funguje celkem v pohodě což se opravdu nedá říci o Octavii.
1,8 T jede pěkně ale... Každ...
Jo jo. A navíc těžší Tdi více zatěžuje onu nápravu. Tohle je důvod proč mám taky Japončíka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 17:33, RE:
anonym napsal:
to mělo znamenat jako že je to audi se zrychlením 8,7 měkota - "sucks", jinak těch 7sec. na 100 z 993ccm - řeč je o Daihatsu Charade GTti, nikoliv o motorce:)
aha aha, kují za info
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.01.2008 19:06, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ještě že jsou tu týpci jako Ty, člověk by se nad ničím nezasmál :D
No, znám člověka, co všude tvrdil, že jezdí se svým SAAB 95 Aero pod 8 litrů.
Jednoho dne jsem s ním jel a nechal si ukázat funkce palubního počítače. Průměrná spotřeba od výroby 10,3...
S tím autem jezdil v 99% jen ten jeden člověk.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.01.2008 12:17, 1,8T
V Octavii s 1,8T jsem najel přes 200tisíc, motor velice živý úsporný i při zatížení - dlouhodobý průměr jsem měl 8,2l. Když jsem jel dlouho v koloně 80-90 bralo si to kolem 6,5-7. Chodil jsem jen na pravidelný servis, motor neměl nikdy žádný problém. Nádherný zátah a zrychlení 2.-3 - sem tam jsem prohnal ve stoupání nejeden třílitr s vykuleným řidičem, co že ho to předjíždí nějaká oktávka :) Na dálnici to šlo bez problémů na 240, a to plynule. Auto má teď známý, má přes 35Ot a pořád bežný servis motoru.. Vřele doporučuju, jen se s tím musí zacházet opatrně zastudena /ostatně jako s každým motorem/ a dělat řádný servis dle knížky a nešidit olej. A po ostřejšm dojezdu ochladit turbínku, nechat to běžet klidně pár minut ještě na volnoběh. Jsem zvědavý jestli nový 1,8 TSI se bude chovat ještě lépe..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.01.2008 17:42, RE: 1,8T
anonym napsal:
V Octavii s 1,8T jsem najel přes 200tisíc, motor velice živý úsporný i při zatížení - dlouhodobý průměr jsem měl 8,2l. Když jsem jel dlouho v koloně 80-90 bralo si to kolem 6,5-7. Chodil jsem jen na pravidelný servis, motor neměl nikdy žádný problém. Nádherný zátah a zrychlení 2.-3 - sem tam jsem prohnal ve stoupání nejeden třílitr s vykuleným řidičem, co že ho to předjíždí nějaká oktávka :) Na dálnici to šlo bez problémů na 240, a to plynule. Auto má teď známý, má přes 35Ot a pořád bežný servis...
Přesně, není nad benzínové turbo, nic lepšího na pohon vozidel zatím nikdo nevymyslel!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 09:43, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Když to shrnu
A4 je rozmazlený mimino který potřebuje aby se o něj někdo dobře staral, už co se týče kvality oleje a atd. 80tka, čili předchůdce toho snesla víc.
A4 má na naše cesty moc choulostivou nápravu, což se náprav tohoto typu drží dodnes, ačkoli jsou krapet přepracované a měly by být odolnější - NEJSOU - ani u Škody a VW
Motory 1,8 bez turba není zrovna moc pružnej a na svoje výkony žere. V A4 ale funguje celkem v pohodě což se opravdu nedá říci o Octavii.
1,8 T jede pěkně ale... Každ...
Jakou ma spojitost predni napravy z Audi a od Skody???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.06.2008 16:38, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jakou ma spojitost predni napravy z Audi a od Skody???
VW, Škoda, Seat, Audi = jedna prdel. Společný díly. Společný motory. Společný............. bla bla bla. Mám pokračovat?
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.