anonym napsal:
Ja mám 1,8 Turbo a jsem spokojeny. Při dlouhé jízdě a rychlosti do 150 je spotřeba těsně pod 9,5 litru i s Quattrem. Užasne zrychlení 8,7 z 0 na 100 km/h. Quttro osobně doporučuji . Pak jste v zimě omezen jen výškou auta a v létě na suchu nemáte žadne potíže s nedotáčivostí. Dovezl jsem auto z Itálie se servisní knížkou bez zničené přední nápravy a nebourané což mi potvrdil i automechanik. Mělo jen drobné šrámy no prostě Italové. Moje 6 let staré auto mělo najeto 146 000 km čemuž se dá věřit.
Když to shrnu
A4 je rozmazlený mimino který potřebuje aby se o něj někdo dobře staral, už co se týče kvality oleje a atd. 80tka, čili předchůdce toho snesla víc.
A4 má na naše cesty moc choulostivou nápravu, což se náprav tohoto typu drží dodnes, ačkoli jsou krapet přepracované a měly by být odolnější - NEJSOU - ani u Škody a VW
Motory 1,8 bez turba není zrovna moc pružnej a na svoje výkony žere. V A4 ale funguje celkem v pohodě což se opravdu nedá říci o Octavii.
1,8 T jede pěkně ale... Každej s tim jezdí jeko prase a najít neoddělaný turbo dá práci - a jsme zase u tý rozmazlenosti - o A4 se musí člověk dobře starat a jezdit jak se má.
Náklady na opravu nápravy se opravdu pohybují mezi 15 000 - 20 000Kč
Tdi jsou v pohodě ale zase ta turba - Dnes už se dá ale sehnat zdravý turbo za 10 000Kč na Octavii tudíž i na A4.
Je hodně majitelů co jsou spokojeni ale taky hodně těch co nejsou a z mojí zkušenosti je těch druhých více. Kdysi to byla dobrá auta ale jejich stáří se již začíná podepisovat a nese sebou hodně problémů.
Chtěl jsem také A4 Avant - je to hezké a solidní auto - ale už mě přešla chuť. Náklady na uchování jeho dobrého stavu jsou nakonec neůnosné pro normálního člověka s rodinou.
Raději jsem našetřil více a volba byla Mazda 6 (5dvéř) = velmi kvalitní podvozek (i co se týče výdrže - naj. 120 000tis. a nebyl dělanej), spolehlivá, krásná, prostorná, Motor 1,8 žere i pod 7,5 litrů. První ročníky se dají sehnat i od 220 000Kč což se přibližuje zachovalým Audinám kolem roku 2000
Díky spolehlivosti jsou i ty náklady bez problému. A až jednou dojde na servis je to jedno, značkový jvyjdou na stejno.
A4 jsou dle mě moc drahé na to co nabízí, už prostě zestárly.
PS První ročníky (95 do 98) navíc nebrat, jsou na tom nejhůř, i motory pak byly přepracovány - první 1,8 trěly jakýmsi chvěním, vibrováním což bylo odstraněno myslím právě po roce 98.
Tahle auta sice lákají, ale měl by zvítězit rozum. Přemýšlejte proč asi jich je v bazarech celkem slušná nabídka?