daudi napsal:
Zkusím to ještě jednou.Jel jsi někdy s BMW E36 1.8 a s AUDI A4 1.8 v zatáčkách na sněhu?V kolika desítkách vozů různých značek jsi jezdil?Ale máš pravdu.Ty,jako testovací jezdec převážné části světových automobilek a zřejmě zatvrzelý vyznavač BMW jistě pochopíš,že já majitelem BMW,AUDI a taky jedné veteránové 105-ky se jistě mýlím.I přes moji malou vzdělanost ale vím,že tady recenzujeme auta a neurážíme recenzenty. Zbohem
dobře, nechtěl jsem reagovat ale nedá mi to. kdybys někdy viděl rozpracované testy vozů s různými druhy pohonů při průjezdu zatáčkou na sněhu-o čemž silně pochybuji-tak bys věděl toto: nejrychleji zatáčku projedeš ve čtyřkolce, ale pokud to přepískneš tak vyletíš po tečně a nezachrání tě ani pánbůh. na druhém místě překvapivě zadokolka-potenciální smyk korigovatelný volantem (kontra), či ubráním plynu, pokud přepískneš, skončíš v hodinách. předokolka skončila poslední. jak to? asi funguje fyzika...když totiž vlítneš s předokolkou do zatáčky která klouže máš jen jednu možnost-držet to pod plynem a modlit se. pokud to nevyjde, opět opouštíš zatáčku po tečně. všechny uvedené situace samozřejmě platí pro krizovky kdy už nelze brzdit. optimální auto by dokázalo vjet do zatáčky jako zadokolka, projet jí rychle jako čtyřkolka a vyjet z ní za apexem jako předokolka. ale takové, bohužel, neexistuje. takhle zbývá jen umět řídit. a ti co to umí ti potvrdí že největší řidičské zážitky přináší zadokolka. btw., zatvrzelý vyznavač BMW nejsem, ale přicházím jim na chuť.