0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A4 (B5) - jak jezdí po 324 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 00:24,
:)))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 07:09, jojo....
rozumně napsáno!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 07:32, RE: jojo....
jaydeep napsal:
rozumně napsáno!
Moc pěkná recenze. Mechanika nemůže dělat každý pitomec! To je přece jasný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 07:43, RE: jojo....
Michal napsal:
Moc pěkná recenze. Mechanika nemůže dělat každý pitomec! To je přece jasný
No jasně, skoro 1/4 výkonu navíc je za litr spotřeby, kterou nesleduji, taky úplně zbytečná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 09:08, RE: jojo....
David V napsal:
No jasně, skoro 1/4 výkonu navíc je za litr spotřeby, kterou nesleduji, taky úplně zbytečná.
hlavně že je v zatáčkách lepší předokolka (Audi) než zadokolka (BMW). to je vtip roku. fakt jsem se po ránu skvěle pobavil. lidská blbost je nekonečná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 09:58, RE: jojo....
tomaskrtek napsal:
hlavně že je v zatáčkách lepší předokolka (Audi) než zadokolka (BMW). to je vtip roku. fakt jsem se po ránu skvěle pobavil. lidská blbost je nekonečná
Asi jsi mne dobře nepochopil.Mám na mysli trakci na sněhu a na vodě.Fyzika funguje,to nevíš?Přece kola tlačená do záběru váhou motoru mají lepší trakci.Např. škoda 120 vs. BMW.Ale samozřejmě záleží na hmotnosti vozidla,pneu,tlaku v nich atd.Na suchu samozřejmě BMW funguje skvěle.Ale když máš v rukách nas..no,tak Ti nepomůže ani Quatro.Mám zkušenosti ze závodů jako mechanik formulí F3 a osobně vím,jak dokáží potrápit předokolky daleko silnější vozy včetně BMW!!!
Jestli jsem to prve špatně napsal,tak se omlouvám!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 10:48, RE: jojo....
daudi napsal:
Asi jsi mne dobře nepochopil.Mám na mysli trakci na sněhu a na vodě.Fyzika funguje,to nevíš?Přece kola tlačená do záběru váhou motoru mají lepší trakci.Např. škoda 120 vs. BMW.Ale samozřejmě záleží na hmotnosti vozidla,pneu,tlaku v nich atd.Na suchu samozřejmě BMW funguje skvěle.Ale když máš v rukách nas..no,tak Ti nepomůže ani Quatro.Mám zkušenosti ze závodů jako mechanik formulí F3 a osobně vím,jak dokáží potrápit předokolky daleko silnější vozy včetně BMW!!!
Jestli jsem to prve špatně napsal,tak se omlouvám!
K tomu motoru. V Autoojetinach jsem cetl, ze ma pomerne niznou kompresi, takze spotreba je stejna (vysoka) i pri usporne jizde/ u nezatizeneho motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 11:15, RE: jojo....
daudi napsal:
Asi jsi mne dobře nepochopil.Mám na mysli trakci na sněhu a na vodě.Fyzika funguje,to nevíš?Přece kola tlačená do záběru váhou motoru mají lepší trakci.Např. škoda 120 vs. BMW.Ale samozřejmě záleží na hmotnosti vozidla,pneu,tlaku v nich atd.Na suchu samozřejmě BMW funguje skvěle.Ale když máš v rukách nas..no,tak Ti nepomůže ani Quatro.Mám zkušenosti ze závodů jako mechanik formulí F3 a osobně vím,jak dokáží potrápit předokolky daleko silnější vozy včetně BMW!!!
Jestli jsem to prve špatně napsal,tak se omlouvám!
Na sníh mám lyže, na vodu kéňu. 25ps je možná směšných, ale tak od 200 výš...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 11:23, RE: jojo....
nicco napsal:
K tomu motoru. V Autoojetinach jsem cetl, ze ma pomerne niznou kompresi, takze spotreba je stejna (vysoka) i pri usporne jizde/ u nezatizeneho motoru.
Motor 1,8 ,92kW-,r.v.1995,Kod ADR má kompresi 10,3.Což se mi nezdá nějak málo.Na pátý převodový stupen ,při 52 km/h naměřená spotřeba 3,8.Při Pátém rychlostním stupni a v 89 km/h naměřeno 6,1.Kola nafoukaná na 2,2 atm.,posádka řidič 80 kg,spolujezdec 45kg(přítelkyně) a v nádrži cca 10l naturalu 95.Měřeno přes VAG jelikož nemám palubní PC.Rychlost podle radaru.Motor má najeto 324 tis.km.Toliko moje zkušenosti. :))
Co máš za auto?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 11:24, RE: jojo....
Pepe napsal:
Na sníh mám lyže, na vodu kéňu. 25ps je možná směšných, ale tak od 200 výš...
:)))
No jo ,165 kW by bylo něco jiného :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 11:28, RE: jojo....
Pepe napsal:
Na sníh mám lyže, na vodu kéňu. 25ps je možná směšných, ale tak od 200 výš...
Samozřejmě Turbo je Turbo.Akorát jsem měl strach aby mě vydrželo :)
Na cestách po kterých jezdím se stejně tak rychle lítat nedá :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 13:55, RE: Fyzika
daudi napsal:
Asi jsi mne dobře nepochopil.Mám na mysli trakci na sněhu a na vodě.Fyzika funguje,to nevíš?Přece kola tlačená do záběru váhou motoru mají lepší trakci.Např. škoda 120 vs. BMW.Ale samozřejmě záleží na hmotnosti vozidla,pneu,tlaku v nich atd.Na suchu samozřejmě BMW funguje skvěle.Ale když máš v rukách nas..no,tak Ti nepomůže ani Quatro.Mám zkušenosti ze závodů jako mechanik formulí F3 a osobně vím,jak dokáží potrápit předokolky daleko silnější vozy včetně BMW!!!
Jestli jsem to prve špatně napsal,tak se omlouvám!
Ne - s tou fyzikou jsi napsal, že Audi je lepší v zatáčkách než BMW. Tak právě kvůli fyzice je BMW v zatáčkách lepší. Nejde jen o rozložení hmotnosti rovnoměrně na obě nápravy, ale také o co největší přiblížení hmotných částí k těžišti vozidla. Když se koukneš pod kapotu některého moderního BMW, zjistíš, že motor je zasunutý až pod palubku, takže pro zatočení auta nejsou potřeba zdaleka takové síly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 13:57, RE: jojo....
daudi napsal:
Motor 1,8 ,92kW-,r.v.1995,Kod ADR má kompresi 10,3.Což se mi nezdá nějak málo.Na pátý převodový stupen ,při 52 km/h naměřená spotřeba 3,8.Při Pátém rychlostním stupni a v 89 km/h naměřeno 6,1.Kola nafoukaná na 2,2 atm.,posádka řidič 80 kg,spolujezdec 45kg(přítelkyně) a v nádrži cca 10l naturalu 95.Měřeno přes VAG jelikož nemám palubní PC.Rychlost podle radaru.Motor má najeto 324 tis.km.Toliko moje zkušenosti. :))
Co máš za auto?
Spolujezdkyně trpí bulimií nebo je extrémně malého vzrůstu? Případně dítě?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 14:01, RE: jojo....
daudi napsal:
Motor 1,8 ,92kW-,r.v.1995,Kod ADR má kompresi 10,3.Což se mi nezdá nějak málo.Na pátý převodový stupen ,při 52 km/h naměřená spotřeba 3,8.Při Pátém rychlostním stupni a v 89 km/h naměřeno 6,1.Kola nafoukaná na 2,2 atm.,posádka řidič 80 kg,spolujezdec 45kg(přítelkyně) a v nádrži cca 10l naturalu 95.Měřeno přes VAG jelikož nemám palubní PC.Rychlost podle radaru.Motor má najeto 324 tis.km.Toliko moje zkušenosti. :))
Co máš za auto?
Předpokládám, že spotřeba udávaná při jízdě 50 km/h na pátý rychlostní stupeň je prostý odečet z palubního počítače (těžko by se títmto stylem dalo ujet 100 km) a pak je otázkou kolik je skutečnost. Takovéto odečty jsem použil jen pro zjištění, který rychlostní stupeň je vhodný pro jakou rychlost, jinak se spoléhám jen na spočítanou spotřebu podle dotankování do plné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 14:04, Recenze
Proč je zase v magazínu k nalezení recenze, která se neobjevila na hlavní straně? Je jich tam víc, ale recenze na O1 TDI nebyla zase tak úplně mimo, aby musela skončit takto schovaná. A recenze Astry, která tam je schovaná taky, zase zavání jako něco hodně starého vytaženého z archivu. I když pak nechápu smysl, proč zůstala schovaná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 16:46, RE: Fyzika
Koloss napsal:
Ne - s tou fyzikou jsi napsal, že Audi je lepší v zatáčkách než BMW. Tak právě kvůli fyzice je BMW v zatáčkách lepší. Nejde jen o rozložení hmotnosti rovnoměrně na obě nápravy, ale také o co největší přiblížení hmotných částí k těžišti vozidla. Když se koukneš pod kapotu některého moderního BMW, zjistíš, že motor je zasunutý až pod palubku, takže pro zatočení auta nejsou potřeba zdaleka takové síly.
...jako u Audi s motorem málem před přední nápravou. nemyslím si že tohle vysvětlování má smysl. to je jako vyprávět volovi o sobotě když jde v pátek na porážku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 22:35, RE: jojo....
Koloss napsal:
Spolujezdkyně trpí bulimií nebo je extrémně malého vzrůstu? Případně dítě?
:) má 27 let,ale jen 153 cm.na tu výšku normální váha,myslím.Ale je v pohodě...:))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 22:50, RE: jojo....
Koloss napsal:
Předpokládám, že spotřeba udávaná při jízdě 50 km/h na pátý rychlostní stupeň je prostý odečet z palubního počítače (těžko by se títmto stylem dalo ujet 100 km) a pak je otázkou kolik je skutečnost. Takovéto odečty jsem použil jen pro zjištění, který rychlostní stupeň je vhodný pro jakou rychlost, jinak se spoléhám jen na spočítanou spotřebu podle dotankování do plné.
Odečet to není.Jezdím tak běžně přes město vždy.Samozřejmě při brzdění a rozjezdech přeřazuji.Jakmile je ale možnost,nechávám tam 5ku.Ale taky umím jezdit přes město i na dvojku 50.Jízda na pětku měřena za jízdy přes VAG.Ale jak jsem už výše psal,rád jezdím rychleji,takže na spotřebu moc nehledím.Ale byl jsem zvědavý za kolik bych mohl jezdit,kdybych jezdil normálně :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 23:08, RE: Fyzika
tomaskrtek napsal:
...jako u Audi s motorem málem před přední nápravou. nemyslím si že tohle vysvětlování má smysl. to je jako vyprávět volovi o sobotě když jde v pátek na porážku.
Zkusím to ještě jednou.Jel jsi někdy s BMW E36 1.8 a s AUDI A4 1.8 v zatáčkách na sněhu?V kolika desítkách vozů různých značek jsi jezdil?Ale máš pravdu.Ty,jako testovací jezdec převážné části světových automobilek a zřejmě zatvrzelý vyznavač BMW jistě pochopíš,že já majitelem BMW,AUDI a taky jedné veteránové 105-ky se jistě mýlím.I přes moji malou vzdělanost ale vím,že tady recenzujeme auta a neurážíme recenzenty. Zbohem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.06.2012 08:29, RE: Fyzika
daudi napsal:
Zkusím to ještě jednou.Jel jsi někdy s BMW E36 1.8 a s AUDI A4 1.8 v zatáčkách na sněhu?V kolika desítkách vozů různých značek jsi jezdil?Ale máš pravdu.Ty,jako testovací jezdec převážné části světových automobilek a zřejmě zatvrzelý vyznavač BMW jistě pochopíš,že já majitelem BMW,AUDI a taky jedné veteránové 105-ky se jistě mýlím.I přes moji malou vzdělanost ale vím,že tady recenzujeme auta a neurážíme recenzenty. Zbohem
dobře, nechtěl jsem reagovat ale nedá mi to. kdybys někdy viděl rozpracované testy vozů s různými druhy pohonů při průjezdu zatáčkou na sněhu-o čemž silně pochybuji-tak bys věděl toto: nejrychleji zatáčku projedeš ve čtyřkolce, ale pokud to přepískneš tak vyletíš po tečně a nezachrání tě ani pánbůh. na druhém místě překvapivě zadokolka-potenciální smyk korigovatelný volantem (kontra), či ubráním plynu, pokud přepískneš, skončíš v hodinách. předokolka skončila poslední. jak to? asi funguje fyzika...když totiž vlítneš s předokolkou do zatáčky která klouže máš jen jednu možnost-držet to pod plynem a modlit se. pokud to nevyjde, opět opouštíš zatáčku po tečně. všechny uvedené situace samozřejmě platí pro krizovky kdy už nelze brzdit. optimální auto by dokázalo vjet do zatáčky jako zadokolka, projet jí rychle jako čtyřkolka a vyjet z ní za apexem jako předokolka. ale takové, bohužel, neexistuje. takhle zbývá jen umět řídit. a ti co to umí ti potvrdí že největší řidičské zážitky přináší zadokolka. btw., zatvrzelý vyznavač BMW nejsem, ale přicházím jim na chuť.
reagovat
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.