Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K
Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou
P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)