0
zpět
 

diskuze k tématu: Cabrio: Audi A4 vs. BMW 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.08.2015 21:04, Cabrio: Audi A4 vs. BMW 3
Dobrý den,prosím o radu ohledně výběru motorizace cabria. Rozhoduji se víceméně pouze mezi Audi A4 a trojkovým BMW. Spíše se přikláním k Audi, jsem hrdým dlouholetým majitelem vymazlené A6 Avantu, 2.4i a subjektivně se mi značka líbí více.
Požadavky: AUTOMAT! Pouze a jedině, o manuálu vůbec neuvažuji. Audi po faceliftu (nová maska), pouze S-line, u BMW se bohužel vůbec neorientuji.
Rozpočet do 250 000 Kč. Maximální možný stupeň výbavy, komfort. Auto pro celoroční provoz. Denní nájezd cca 60 km, semtam delší výlety. Auto bude druhé do rodiny k Volvu XC 90, pro dojíždění přítelkyně do práce, občas si auta prohodíme.
Zajímá mne Váš názor ohledně možných motorizací. Netoužím po uchvacujících výkonech, dvoulitr v benzínu či turbodieselu mi na toto autíčko bohatě postačuje.
Jde mi primárně o spotřebu a spolehlivost motoru. Nebráním se v zásadě ani LPG (má tři předchozí auta byla všechna na plyn). Toroidní nádrž pro mě nepředstavuje žádné omezení, jde pouze o dodatečné náklady při pořízení..
Děkuji za pomoc při výběru a jsem s pozdravem.

Holan
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 10.08.2015 00:08, BMW
BMW má nižší a sportovnější podvozek, velmi podstatně lepší jízdní vlastnosti a zadní náhon, zároveň ale není autem pro nezkušené řidiče. Zadní náhon v zimě umí vykouzlit hodně úsměvu Ale motory jen 2.0i, nebo 2.8i benzin, jiné ne.Automat musí mít za sebou výměny náplní po 60.000 - 80.000km, jak se měnily později, nebo neměnily vůbec tak vás bude čekat repas automatu za 40-50 tisíc a minimálně týden bez auta. Po zkušenostech bych volil spíše ale starší typ E46, než E90. U E90 zahučíte hrozně do servisu, zatímco E46 se dá provozovat o poznání levněji a auto je daleko lepší. Lepší automat má ale zase 6 stupňový ZF novější E90. Starší typ E46 má automat od GM, který je trošku tupější,řadí podle otáček motoru, má sice jen 5 rychlostí, ale taky funguje dobře. Je tu ale jedna podstatně nepodstatná věc - zahlásí li nějakou poruchu starší typ E46, jen se rozsvítí kontrolka a auto pojede dál. Rozsvítí-li se kontrolka u novější E90, tak vás taky auto může nechat stát na silnici. Navíc E90 bude mít povětšinou RUNFLATové pneu, které jsou na naše silnice spíše dosti k zlosti a je to akorát tak dobrý rozbít si někde na těch našich hupech hubu. Prostě zkuste hledat pěknou zachovalou E46 z let 2004 - 2005 a bude to supr svezení.

Audi je bohužel už takový koncernový aušus, kterému automat odejde po 100.000km. Ty auta ale nejsou zase tak nízko nad zemí a mají přední náhon, který mi nepřijde zas až tak zábavný.....
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pondělí 10.08.2015 11:00, RE: BMW
spiteful napsal:
BMW má nižší a sportovnější podvozek, velmi podstatně lepší jízdní vlastnosti a zadní náhon, zároveň ale není autem pro nezkušené řidiče. Zadní náhon v zimě umí vykouzlit hodně úsměvu Ale motory jen 2.0i, nebo 2.8i benzin, jiné ne.Automat musí mít za sebou výměny náplní po 60.000 - 80.000km, jak se měnily později, nebo neměnily vůbec tak vás bude čekat repas automatu za 40-50 tisíc a minimálně týden bez auta. Po zkušenostech bych volil spíše ale starší typ E46, než E90. U E90 zahučíte hrozně do servisu, zatímco E46 se dá provozovat o poznání levněji a auto je daleko lepší. Lepší automat má ale zase 6 stupňový ZF novější E90. Starší typ E46 má automat od GM, který je trošku tupější,řadí podle otáček motoru, má sice jen 5 rychlostí, ale taky funguje dobře. Je tu ale jedna podstatně nepodstatná věc - zahlásí li nějakou poruchu starší typ E46, jen se rozsvítí kontrolka a auto pojede dál. Rozsvítí-li se kontrolka u novější E90, tak vás taky auto může nechat stát na silnici. Navíc E90 bude mít povětšinou RUNFLATové pneu, které jsou na naše silnice spíše dosti k zlosti a je to akorát tak dobrý rozbít si někde na těch našich hupech hubu. Prostě zkuste hledat pěknou zachovalou E46 z let 2004 - 2005 a bude to supr svezení.Audi je bohužel už takový koncernový aušus, kterému automat odejde po 100.000km. Ty auta ale nejsou zase tak nízko nad zemí a mají přední náhon, který mi nepřijde zas až tak zábavný.....


Já bych měl prosbu. Je li zde někdo kdo reálně vlastnil BMW 3, ať už E46 nebo E90 (ale ne starší muzejní kousky!), můžete mi prosím sdělit, zda mělo BMW3 v základu nějakou kontrolu protiprokluzu? Je jedno zda ASC či DSC.... Vlastním totiž BMW 5 verzi E39, čili docela staré auto a tam ASC nebo DSC vždy bylo. Jde mi o to, proč se pořád opakují ty "staré pověsti české" o ustřelujícím zadku v zimě a o tom, že ta auta nejsou pro začátečníky. V BMW se standardně zapnutým ASC nebo DSC totiž zadek neutrhnete ani na ledě (přidáním plynu). To proklouzne tak maximálně půl otáčky kola.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 10.08.2015 11:26, audi
Nebyl bych k Audi zas až tak kritický, dá se koupit i quattro s šestiválcem a to jede moc hezky. I dvoulitrové TSI je dobrá volba. U E90 je prakticky doporučitelný jen třílitr v benzínu. Oproti E90 má Audi mnohem hezčí interiér a klasickou plátěnou střechu.
E46 považuji celkově za jeden z nejkrásnějších dostupných kabrioletů. Už je to ale dost staré auto.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 10.08.2015 12:11, To Free78
ASC byla předchůdce DSC (Dynamic Stability Control), DSC by mělo být lepší, DSC jsem měl u E90, dle techničáku ale bylo u E90 předepsáno používat RUNFLAT pneu a v tom byla ta potíž. Neriskoval jsem kvůli pojišťovně na auto ty RUNFLATy neobouvat, protože když by se něco stalo a na autě by byla jiná pneu, tak by pojišťovna neplnila.... A právě asi, říkám asi, zřejmě zde byl problém, E90 v zimě se šířkou pneu 205/55/16 a se zapnutým DSC se chovala hodně jak koza na ledu, neustále to auto tancovalo mezi výmoly, které jsou všude na našich silnicích.... Po zkušenostech s provozováním E90 s RUNFLAT pneumatikami, jsem si říkal, že změním možná trochu nepochopitelně, novější trojku za starší. E46 totiž stejně jako E39 nemají předepsány ony RUNFLATy, takže v zimě je se zapnutým ASC pohoda a piánko.
Sedněte ale do žraloka E60 s RUNFLATy a uvidíte v zimě ten tanec.... vůbec se nedivím těm nehodám novějších BMW na našich dálnicích.... ani ty auta nemusí jet kdovíjak rychle - vlítnete do neoznačené díry a už se válíte po střeše i se zapnutým DSC..... protože tam máte RUNFLATy (které jsou nato auto předepsané, ale už nikdo nepřemýšlel nad tím, že v Německu nebo dál na západ jsou úplně jiné silnice, než ten náš tankodrom)....
reagovat
Libor_J
počet příspěvků5
datum registrace03.11.2011
Pondělí 10.08.2015 12:12, Re:
Kontrola protikluzu je u E90 v základu.
Taky by bylo fajn, kdyby tady věcně odpovídali lidé, kteří dané auto vlastní (vlastnili). Jinak to jsou pohádky tisíce a jedné noci.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 10.08.2015 12:27, RE: BMW
free78 napsal:
spiteful napsal:
BMW má nižší a sportovnější podvozek, velmi podstatně lepší jízdní vlastnosti a zadní náhon, zároveň ale není autem pro nezkušené řidiče. Zadní náhon v zimě umí vykouzlit hodně úsměvu Ale motory jen 2.0i, nebo 2.8i benzin, jiné ne.Automat musí mít za sebou výměny náplní po 60.000 - 80.000km, jak se měnily později, nebo neměnily vůbec tak vás bude čekat repas automatu za 40-50 tisíc a minimálně týden bez auta. Po zkušenostech bych volil spíše ale starší typ E46, než E90. U E90 zahučíte hrozně do servisu, zatímco E46 se dá provozovat o poznání levněji a auto je daleko lepší. Lepší automat má ale zase 6 stupňový ZF novější E90. Starší typ E46 má automat od GM, který je trošku tupější,řadí podle otáček motoru, má sice jen 5 rychlostí, ale taky funguje dobře. Je tu ale jedna podstatně nepodstatná věc - zahlásí li nějakou poruchu starší typ E46, jen se rozsvítí kontrolka a auto pojede dál. Rozsvítí-li se kontrolka u novější E90, tak vás taky auto může nechat stát na silnici. Navíc E90 bude mít povětšinou RUNFLATové pneu, které jsou na naše silnice spíše dosti k zlosti a je to akorát tak dobrý rozbít si někde na těch našich hupech hubu. Prostě zkuste hledat pěknou zachovalou E46 z let 2004 - 2005 a bude to supr svezení.Audi je bohužel už takový koncernový aušus, kterému automat odejde po 100.000km. Ty auta ale nejsou zase tak nízko nad zemí a mají přední náhon, který mi nepřijde zas až tak zábavný.....
Já bych měl prosbu. Je li zde někdo kdo reálně vlastnil BMW 3, ať už E46 nebo E90 (ale ne starší muzejní kousky!), můžete mi prosím sdělit, zda mělo BMW3 v základu nějakou kontrolu protiprokluzu? Je jedno zda ASC či DSC.... Vlastním totiž BMW 5 verzi E39, čili docela staré auto a tam ASC nebo DSC vždy bylo. Jde mi o to, proč se pořád opakují ty "staré pověsti české" o ustřelujícím zadku v zimě a o tom, že ta auta nejsou pro začátečníky. V BMW se standardně zapnutým ASC nebo DSC totiž zadek neutrhnete ani na ledě (přidáním plynu). To proklouzne tak maximálně půl otáčky kola.


měl jsem 328Ci e46, rok 99, 330Ci kabrio 2001 a Z3 3.0i kupé, rok 2000. u všech byla stabilizace ASC. u Z3 před FL v r. 2000 nebyla, to vím na 100%. u ostatních netuším. a byla hodně opatrná, nedovolila mi víc než velmi lehké rozhození zadku. to u 350Z které jsem měl souběžně pustila klidně i metr do boku. hlavně nechápu proč tazateli doporučujete e90 když má rozpočet 250k. on bude problém sehnat opravdu pěknou e46 2004-5 za tuhle cenu. navíc v automatu. v celé ČR aktuálně pouze jedna 325Ci kabrio 2006 s AT za 269k u Samsona v Olomouci, jinak nic, ani o pět let starší, pouze pár Z4. a i ta jedna e46ka má SMG což nevím jestli je zrovna doporučeníhodná převodovka. za mě tedy rozhodně ne.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 10.08.2015 19:24, RE: BMW
free78 napsal:
spiteful napsal:
BMW má nižší a sportovnější podvozek, velmi podstatně lepší jízdní vlastnosti a zadní náhon, zároveň ale není autem pro nezkušené řidiče. Zadní náhon v zimě umí vykouzlit hodně úsměvu Ale motory jen 2.0i, nebo 2.8i benzin, jiné ne.Automat musí mít za sebou výměny náplní po 60.000 - 80.000km, jak se měnily později, nebo neměnily vůbec tak vás bude čekat repas automatu za 40-50 tisíc a minimálně týden bez auta. Po zkušenostech bych volil spíše ale starší typ E46, než E90. U E90 zahučíte hrozně do servisu, zatímco E46 se dá provozovat o poznání levněji a auto je daleko lepší. Lepší automat má ale zase 6 stupňový ZF novější E90. Starší typ E46 má automat od GM, který je trošku tupější,řadí podle otáček motoru, má sice jen 5 rychlostí, ale taky funguje dobře. Je tu ale jedna podstatně nepodstatná věc - zahlásí li nějakou poruchu starší typ E46, jen se rozsvítí kontrolka a auto pojede dál. Rozsvítí-li se kontrolka u novější E90, tak vás taky auto může nechat stát na silnici. Navíc E90 bude mít povětšinou RUNFLATové pneu, které jsou na naše silnice spíše dosti k zlosti a je to akorát tak dobrý rozbít si někde na těch našich hupech hubu. Prostě zkuste hledat pěknou zachovalou E46 z let 2004 - 2005 a bude to supr svezení.Audi je bohužel už takový koncernový aušus, kterému automat odejde po 100.000km. Ty auta ale nejsou zase tak nízko nad zemí a mají přední náhon, který mi nepřijde zas až tak zábavný.....
Já bych měl prosbu. Je li zde někdo kdo reálně vlastnil BMW 3, ať už E46 nebo E90 (ale ne starší muzejní kousky!), můžete mi prosím sdělit, zda mělo BMW3 v základu nějakou kontrolu protiprokluzu? Je jedno zda ASC či DSC.... Vlastním totiž BMW 5 verzi E39, čili docela staré auto a tam ASC nebo DSC vždy bylo. Jde mi o to, proč se pořád opakují ty "staré pověsti české" o ustřelujícím zadku v zimě a o tom, že ta auta nejsou pro začátečníky. V BMW se standardně zapnutým ASC nebo DSC totiž zadek neutrhnete ani na ledě (přidáním plynu). To proklouzne tak maximálně půl otáčky kola.


E46 v zimě, benzín, zadní náhon, manuál - osobní zkušenost, překvapivě jezdím v Báwu v zimě rád, protože mě to Báwí Ale vážně, protiprokluz i stabilizaci okamžitě vypínám, párkrát se mi totiž i stalo, že jsem se buď nemohl téměř rozjet a jen jsem se zahrabáwal. A navíc celý podvozek a řízení je tak čitelné, že kdo nemá v zadku silikon, botox a volšový ruce (a nohy) a v hlavě na*ráno, tak protiprokluz ani nepotřebuje. Samozřejmě se rozjíždím s lehounkým driftíkem (když chci, a to chci pořád) , ale pak se kola zakousnou a už to jede jako po másle. Samozřejmě základem jsou kvalitní gumy, bez toho to fakt nejde. Krizovky zažívám jen při zastavení v prudkém zmrzlém kopci. Takže když vím, že pojedu někam na hory, kde je blbý dojezd, beru si přece jen Audinu. Je to jednodušší než potupně nasazovat pod kopcem řetězy nebo volat rolbaře
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 10.08.2015 23:19, To tomaskrtek
Já přesně souhlasím,SMG převodovky s elektromotorky fakt nee. Chce to najít e46 v kabriu v Německu,bo někde jinde, na mobile.de je jich dost s 2.0i motorem s cenovkama kolem 8.000eur a s klasickým automatem. musí si ale kupec projet oba typy aut, co se líbí mě, nemusí se líbit jemu.hlavně pokud má přes 190cm,tak se bojím,že se do Bavoráka nevejde.e4 6 je ale dle mě jedno z nej aut,audia se mu nemůže rovnat.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 11.08.2015 00:08, RE:
Dobrý den. Pokud chcete kabrio se spolehlivým motorem a automatem, volte spíše BMW řady 3 E46. Klasický měničový automat vydrží při pravidelné výměně olejové náplně po cca 60 tis. km hodně. Jako motorizaci doporučuji 328i.
reagovat
Ondra H.
počet příspěvků2
datum registrace11.08.2015
Úterý 11.08.2015 09:24, motorizace
Co si prosím myslíte o novějších BMW? Rv 2005 a výš, 318; 320; 325? Na mobile.de je jich dost kolem 8 - 9000 EUR, s malým nájezdem..
Nikdo se ani na chvíli nezapřemýšlel nad Audi? Ta A4 se mi moc líbí vzhledově...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 11.08.2015 12:49, RE: motorizace
Ondra H. napsal:
Co si prosím myslíte o novějších BMW? Rv 2005 a výš, 318; 320; 325? Na mobile.de je jich dost kolem 8 - 9000 EUR, s malým nájezdem..Nikdo se ani na chvíli nezapřemýšlel nad Audi? Ta A4 se mi moc líbí vzhledově...


Hele, tady má bawor neskutečně silné lobby a pokud napíšeš něco proti si pomalu za primitiva.
Tazatel ale píše že od auta neočekává žádné sportovní výkony, spíš jen pohodovou dopravu. No a sehnat to Audi v quattru s V6 tak bude zcela jistě pohodlnější i prostornější než ta vychvalovaná E46.
Spolehlivost bude srovnatelná a i když je E46 stále hezké auto A4 kabrio vypadá moderněji, což může taky být plus. Jestli tazatel nechce auto na blbnutí ale jen na pohodovou jízdu šel bych do Audi, možná bych se i podíval po Mercedesu CLK.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 11.08.2015 13:46, RE: motorizace
PetrT napsal:
Ondra H. napsal:
Co si prosím myslíte o novějších BMW? Rv 2005 a výš, 318; 320; 325? Na mobile.de je jich dost kolem 8 - 9000 EUR, s malým nájezdem..Nikdo se ani na chvíli nezapřemýšlel nad Audi? Ta A4 se mi moc líbí vzhledově...
Hele, tady má bawor neskutečně silné lobby a pokud napíšeš něco proti si pomalu za primitiva. Tazatel ale píše že od auta neočekává žádné sportovní výkony, spíš jen pohodovou dopravu. No a sehnat to Audi v quattru s V6 tak bude zcela jistě pohodlnější i prostornější než ta vychvalovaná E46. Spolehlivost bude srovnatelná a i když je E46 stále hezké auto A4 kabrio vypadá moderněji, což může taky být plus. Jestli tazatel nechce auto na blbnutí ale jen na pohodovou jízdu šel bych do Audi, možná bych se i podíval po Mercedesu CLK.


zřejmě reaguješ na příspěvek prvotního tazatele který se uráčil přihlásit. a máš pravdu, BMW je tady oblíbené, protože ten prožitek z jízdy je o něčem jiném. vystřídal jsem hodně aut a musím přiznat že Z3 3.0i coupe bylo asi řidičsky nejzábavnější. a proti Audi jsem asi zaujatý, mj. protože mé první auto-Audi 80 coupe B1 z roku 74 skončilo bůhví kde díky zlodějům. ano, A4 cabrio vypadá na víc než stojí. ano, je tam podstatně větší nabídka. a pokud má tazatel A6ku a je spokojený tak má určitě i servis na Audiny kam jezdí a tudíž je to logická volba. 2.4 nebo 1.8 s A/T je to co by mu mělo vyhovovat. ale kdyby se projel trochu ostřeji se zachovalou 330Ci v manuálu tak o Audi ani nepřemýšlí. jenže to je ten rozdíl mezi někým kdo si řízení užívá a tím kdo si užívá jízdu. ten druhý chce aby ho řízení obtěžovalo co nejméně, ten první je jeho součástí. obávám se že tazatel patří mezi ty druhé, nic ve zlém, každý to máme jinak.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 11.08.2015 14:14, RE: motorizace
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
Ondra H. napsal:
Co si prosím myslíte o novějších BMW? Rv 2005 a výš, 318; 320; 325? Na mobile.de je jich dost kolem 8 - 9000 EUR, s malým nájezdem..Nikdo se ani na chvíli nezapřemýšlel nad Audi? Ta A4 se mi moc líbí vzhledově...
Hele, tady má bawor neskutečně silné lobby a pokud napíšeš něco proti si pomalu za primitiva. Tazatel ale píše že od auta neočekává žádné sportovní výkony, spíš jen pohodovou dopravu. No a sehnat to Audi v quattru s V6 tak bude zcela jistě pohodlnější i prostornější než ta vychvalovaná E46. Spolehlivost bude srovnatelná a i když je E46 stále hezké auto A4 kabrio vypadá moderněji, což může taky být plus. Jestli tazatel nechce auto na blbnutí ale jen na pohodovou jízdu šel bych do Audi, možná bych se i podíval po Mercedesu CLK.
zřejmě reaguješ na příspěvek prvotního tazatele který se uráčil přihlásit. a máš pravdu, BMW je tady oblíbené, protože ten prožitek z jízdy je o něčem jiném. vystřídal jsem hodně aut a musím přiznat že Z3 3.0i coupe bylo asi řidičsky nejzábavnější. a proti Audi jsem asi zaujatý, mj. protože mé první auto-Audi 80 coupe B1 z roku 74 skončilo bůhví kde díky zlodějům. ano, A4 cabrio vypadá na víc než stojí. ano, je tam podstatně větší nabídka. a pokud má tazatel A6ku a je spokojený tak má určitě i servis na Audiny kam jezdí a tudíž je to logická volba. 2.4 nebo 1.8 s A/T je to co by mu mělo vyhovovat. ale kdyby se projel trochu ostřeji se zachovalou 330Ci v manuálu tak o Audi ani nepřemýšlí. jenže to je ten rozdíl mezi někým kdo si řízení užívá a tím kdo si užívá jízdu. ten druhý chce aby ho řízení obtěžovalo co nejméně, ten první je jeho součástí. obávám se že tazatel patří mezi ty druhé, nic ve zlém, každý to máme jinak.


No jasně, ale na tom přece neni vůbec nic špatného. Ne každý má úsměv na tváři když v zatáčce jede bokem, někteří místo toho úsměvu mají hnědé trenky.
Vždyt i píše že s autem bude nejčastěji jezdit holka, tak proč jí nedat uživatelsky jednodušší auto? Právě podle prvního dotazu mi přijde Audi jako lepší volba, v quattru i pro holku bezpečnější.
reagovat
Ondra H.
počet příspěvků2
datum registrace11.08.2015
Středa 12.08.2015 09:05, jaký motor
Pánové,
díky za příspěvky. Opravdu to bude asi Audi, přítelce se líbí víc. Mně ostatně taky Nejsme závodníci, přítelka si to užívá, já teda jezdím svižně, což se teď s mou XC 90 moc nedá realizovat
Poraďte mi prosím dobrej motor do té A4. Vypadá to, že asi slevím z automatu, oficiálně to je auto pro moji koc, já si ho budu jen půjčovat (i když to budu platit já, žejo..)
Takže nové zadání: A4 po faceliftu, jaký motor? Nízká spotřeba, spolehlivost.. Buď spolehlivej benzín s LPG nebo máloožeroucí neseroucí se diesel..

Děkuji
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Středa 12.08.2015 11:48, RE: jaký motor
Ondra H. napsal:
Pánové,díky za příspěvky. Opravdu to bude asi Audi, přítelce se líbí víc. Mně ostatně taky Nejsme závodníci, přítelka si to užívá, já teda jezdím svižně, což se teď s mou XC 90 moc nedá realizovat Poraďte mi prosím dobrej motor do té A4. Vypadá to, že asi slevím z automatu, oficiálně to je auto pro moji koc, já si ho budu jen půjčovat (i když to budu platit já, žejo..)Takže nové zadání: A4 po faceliftu, jaký motor? Nízká spotřeba, spolehlivost.. Buď spolehlivej benzín s LPG nebo máloožeroucí neseroucí se diesel..Děkuji


Jsem sice zastáncem klišé, že na kabriolet patří látková střecha, ale já kabrio jezdím jen v létě. Pro celoroční použití bych hledal buď něco s pevnou střechou, nebo něco se snadno namontovatelným hardtopem (tím spíše, pokud by to auto mělo stát na ulici). Co k té XC90 přidat C70? I konstrukčně je to mladší auto než A4, ani není nutné měnit servisáka volva.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Čtvrtek 13.08.2015 17:26, Olympiáda
Na audi bych si hlavně zařídil dobrou odtahovou službu.....
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.