nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím, jde sice o blbej dotaz, ale mě osobně přijde motor 3.0 V6 na první pohled stejný jako 2.5 V6 co mám v autě, do budoucna, bych do své A4 r2000 chtěl napasovat právě zmiňovaný 3L, ovšem nevím, jestli je to reálné :D, abych nekoupil 3L + příslušenství, pak nevyndal ten můj a nekoukal, jak bonbon že to tam nedostanu ani kdyby se na hlavu stavěl. Díky za odpověd
Dost záleží, jestli jde o A4 první generace, nebo o druhou. V 2000 byl zrovna přelom. 2,5 TDI pak pokračoval i v druhé a později ho nahradil 3,0 TDI. Pokud jde o druhou generaci, neměl by to být až tak velký problém, co se týká samotného motoru, uchycení chladiče a dalších věcí se už ale může lišit. O převodovce apod. raději ani nemluvit. Abych to zkrátil, teoreticky to možné je, ale nevidím důvod proč to dělat a investovat šílené peníze do přestavby starého auta, které pak půjde těžko legálně protáhnout technickou kontrolou. Jednodušší by bylo si rovnou koupit novější A4 3,0 TDI. Osobně chápu přestavby typu: odešel mi např. v oktávce motor 1,8 20V a sehnal jsem si 1,8T, nebo 1,9 TDI 66 kW a sehnal jsem 81 kW.