0
zpět
 

diskuze k tématu: Motor při zastavení drží otáčky

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Exitus
počet příspěvků11
datum registrace18.11.2014
Čtvrtek 20.11.2014 14:42, :)
Taky tu šlo trošku o vzhled, aby to auto nějak vypadalo :) Jsou tam Skové nárazníky, černé elektrony, auto má sportovní podvozek a je lehce snížené, jsou tam 17tky gumy... A když na automatu přepnu na sportovní režim a dám plnej plyn, tak to potahá pěkně ať je to manuál nebo automat... :) A před babou taky udělám větší parádu s Audinou než například s nějakým Polem od vw :)))

Jinak ještě menší poznatek co jsem dnes vysledoval, když stojím například na křižovatce a mám tam zařazené D, tak jsou otáčky na cca 900, to samé když dám zpátečku, otáčky nijak neletí nahoru...

Nicméně přijel jsem domů, zaparkoval, dal na automatu P a otáčky z 900 začaly stoupat na cca 1500, pak zase pomalu začaly padat až na 900, a pak hned zase stoupaly do 1500 , a takto pořád dokola. Něco podobného se děje když zařadím neutrál... (motor byl dostatečně zahřátý).

Uvidím co se dozvím od těch co přepisujou ty ŘJ, a podle toho budu postupovat pak dál...

PS: Většina aut ztrácí svým stářím hodnotu (investice do auta je snad jedna z nejhorších investic co může být). Takže že ta A4 budu mít rok co rok nižší hodnotu vím ;) Ale když jsem to auto kupoval, tak sem měl představu přibližně takovou, že to budu mít na vyježdění a nabrání zkušeností a za cca 1-2 roky to prodám dál a koupím si něco ostřejšího :))) Ale bůh ví jaká bude situace za ty dva roky ;)
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 20.11.2014 17:44, podpora
Hele, je fajn, že jsi na diskuzi nezanevřel po vlně kritiky, která se snesla. K tomu katalyzátoru - neorigo podle výkonu stojí kolem 2500-3500 korun, práce slušného mechanika by mohla být kolem 2000. Takže když z původního majitele pod pohrůžkou oznámení podvodného jednání (jestli alespoň jednou dělal STK, tak o problému musel vědět, potažmo musel udělat STK podvodem) vymámíš 6000 na opravu katalyzátoru, mohl bys mít první krok k řešení problému hotový. Protože to není jen výměna originál kusu, je potřeba lepší mechanik, který tohle umí tak, aby ti pak výfuk nedrnčel o kastli a to jak za studena tak po zahřátí.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 21.11.2014 08:45, RE: :)
Exitus napsal:
Taky tu šlo trošku o vzhled, aby to auto nějak vypadalo :) Jsou tam Skové nárazníky, černé elektrony, auto má sportovní podvozek a je lehce snížené, jsou tam 17tky gumy... A když na automatu přepnu na sportovní režim a dám plnej plyn, tak to potahá pěkně ať je to manuál nebo automat... :) A před babou taky udělám větší parádu s Audinou než například s nějakým Polem od vw :)))Jinak ještě menší poznatek co jsem dnes vysledoval, když stojím například na křižovatce a mám tam zařazené D, tak jsou otáčky na cca 900, to samé když dám zpátečku, otáčky nijak neletí nahoru...Nicméně přijel jsem domů, zaparkoval, dal na automatu P a otáčky z 900 začaly stoupat na cca 1500, pak zase pomalu začaly padat až na 900, a pak hned zase stoupaly do 1500 , a takto pořád dokola. Něco podobného se děje když zařadím neutrál... (motor byl dostatečně zahřátý).Uvidím co se dozvím od těch co přepisujou ty ŘJ, a podle toho budu postupovat pak dál...PS: Většina aut ztrácí svým stářím hodnotu (investice do auta je snad jedna z nejhorších investic co může být). Takže že ta A4 budu mít rok co rok nižší hodnotu vím ;) Ale když jsem to auto kupoval, tak sem měl představu přibližně takovou, že to budu mít na vyježdění a nabrání zkušeností a za cca 1-2 roky to prodám dál a koupím si něco ostřejšího :))) Ale bůh ví jaká bude situace za ty dva roky ;)

vysvětlil ti někdo jak se jezdí s automatem? že na semaforu nemáš dávat P? chovej se podle klasické poučky-nastartuju, zařadím D, dojedu do cíle, zařadím P. hlavně prosím tě za tvojí převodovku, nepokoušej se řadit N při jízdě z kopce!!! a nech co nejdřív vyměnit olej a filtr a potom co 60.000km, to že je automat bezúdržbový je jen báchorka. naopak oprava za 50k je realita. a děkuj pánubohu že jsi nekoupil Zetko. sice bys měl brzy po starostech (nomen omen, že?) ale mohl by to odnést i někdo jiný. Zetka jsem měl tři, byl jsem v Z klubu, vím co dokáže.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 21.11.2014 09:57, Pojišťovna
brin napsal:
Za prvé gratuluju, že si v 19 letech schopen se takhle fajnově uživit. Máš můj obdiv.A teď k autu. Máš dvě možnosti, udělat to přepisem řídicí jednotky a nasimulováním funkce katu, ale to nebude úplně levný, protože to budeš muset dát někomu, kdo se v tom fakt vyzná (ale zas to rovnou i načipuje), nebo opravíš ten kat a nebudeš muset tyhle hovadiny řešit. Jde to, ale je to zaprvé prasárna (budiž) ale zadruhé to má i riziko v tom, že když někoho rozstřelíš, pojišťovna může odmítnout plnit (i POVko), protože to auto není technicky způsobilý. A že na to přijdou si buď jistej. Je to tvoje věc, ale doporučuju to řešit, mohl bys zjistit, že tvůj skvělý příjem jde dalších pět let na splácení cizí káry.A co se týče povození: A4 je sportovní sice dost, ale s automatem to až tak horký nebude a navíc na tom autě proděláš kalhoty. To kdyby sis koupil třeba Lupo GTI, tak bys byl teprve frajer a ještě navíc chytrej, protože ty auta v dobrým stavu už neztrácej na ceně, naopak jsou pořád dražší a dražší... A vsaď se, že by ti Lupo v Audině natrhlo prdel...


K té případné pojistné události: 1) Pokud se kat nevykuchá tím způsobem, že se místo něho dá trubka, ale jen se vykuchají vnitřnosti a na oko tam furt je, tak na to pojišťovna na 99% nepřijde. 2) Pojišťovna může zkrátit plnění jen pokud závada vozidla v přímé souvislosti s nehodou a tady si zrovna nedovedu představit co za nehodu by vykuchaný kat způsobil (pokud by neupadl, ale to by neřešilo vykuchání)
reagovat
Exitus
počet příspěvků11
datum registrace18.11.2014
Pátek 21.11.2014 13:26, Katalyzátor to není...
Takže podle vyjádření servisu je nesmysl aby ty otáčky při zařazení např. P způsoboval vykuchanej katalyzátor. A jak tu někdo psal že to může podpálit písty a ventily, tak to je údájně nesmysl... Prý kde jsem takovou blbost slyšel... Mohla by to být jakákoliv závada, například kolem řazení nebo sání vzduchu... Takže jsem zvědavej co se z toho nakonec vyklube...

Jinak katalyzátor je vykuchanej a když sem si nechal auto pojistit i proti krádeži, tak servisák co přijel z pojištovny to auto zkontrolovat na tom katalyzátoru nic nepoznal...

K tomu 350Z, to auto je můj sen už dlouhou dobu, ale uznal jsem že k 350Z to chce mít ještě jedno, normální auto, např Octávku kvůli nepraktičnosti Zetka :)

Zítra budu mít na odpoledne od otcového známého půjčené BMW M3 E46, tak se na to docela těším, sem zvědavej jak to potahá :)))
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pátek 21.11.2014 17:11, RE: Pojišťovna
Paul napsal:
brin napsal:
Za prvé gratuluju, že si v 19 letech schopen se takhle fajnově uživit. Máš můj obdiv.A teď k autu. Máš dvě možnosti, udělat to přepisem řídicí jednotky a nasimulováním funkce katu, ale to nebude úplně levný, protože to budeš muset dát někomu, kdo se v tom fakt vyzná (ale zas to rovnou i načipuje), nebo opravíš ten kat a nebudeš muset tyhle hovadiny řešit. Jde to, ale je to zaprvé prasárna (budiž) ale zadruhé to má i riziko v tom, že když někoho rozstřelíš, pojišťovna může odmítnout plnit (i POVko), protože to auto není technicky způsobilý. A že na to přijdou si buď jistej. Je to tvoje věc, ale doporučuju to řešit, mohl bys zjistit, že tvůj skvělý příjem jde dalších pět let na splácení cizí káry.A co se týče povození: A4 je sportovní sice dost, ale s automatem to až tak horký nebude a navíc na tom autě proděláš kalhoty. To kdyby sis koupil třeba Lupo GTI, tak bys byl teprve frajer a ještě navíc chytrej, protože ty auta v dobrým stavu už neztrácej na ceně, naopak jsou pořád dražší a dražší... A vsaď se, že by ti Lupo v Audině natrhlo prdel...
K té případné pojistné události: 1) Pokud se kat nevykuchá tím způsobem, že se místo něho dá trubka, ale jen se vykuchají vnitřnosti a na oko tam furt je, tak na to pojišťovna na 99% nepřijde. 2) Pojišťovna může zkrátit plnění jen pokud závada vozidla v přímé souvislosti s nehodou a tady si zrovna nedovedu představit co za nehodu by vykuchaný kat způsobil (pokud by neupadl, ale to by neřešilo vykuchání)


Jojo, modlit se, ať na to nepřijdou. K tomu druhému bodu: pojišťovna může zkrátit a zcela zrušit plnění, pokud auto nemá technický stav, který ho opravňuje k provozu na pozemních komunikacích. Poslední dobou se na to pojišťovny dost zaměřují. Tlak na cenu POVka je totiž dost velký. A pokud by to auto zrušil, tak na to na 100 % přijdou.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 21.11.2014 19:47, RE: Pojišťovna
Paul napsal:
brin napsal:
Za prvé gratuluju, že si v 19 letech schopen se takhle fajnově uživit. Máš můj obdiv.A teď k autu. Máš dvě možnosti, udělat to přepisem řídicí jednotky a nasimulováním funkce katu, ale to nebude úplně levný, protože to budeš muset dát někomu, kdo se v tom fakt vyzná (ale zas to rovnou i načipuje), nebo opravíš ten kat a nebudeš muset tyhle hovadiny řešit. Jde to, ale je to zaprvé prasárna (budiž) ale zadruhé to má i riziko v tom, že když někoho rozstřelíš, pojišťovna může odmítnout plnit (i POVko), protože to auto není technicky způsobilý. A že na to přijdou si buď jistej. Je to tvoje věc, ale doporučuju to řešit, mohl bys zjistit, že tvůj skvělý příjem jde dalších pět let na splácení cizí káry.A co se týče povození: A4 je sportovní sice dost, ale s automatem to až tak horký nebude a navíc na tom autě proděláš kalhoty. To kdyby sis koupil třeba Lupo GTI, tak bys byl teprve frajer a ještě navíc chytrej, protože ty auta v dobrým stavu už neztrácej na ceně, naopak jsou pořád dražší a dražší... A vsaď se, že by ti Lupo v Audině natrhlo prdel...
K té případné pojistné události: 1) Pokud se kat nevykuchá tím způsobem, že se místo něho dá trubka, ale jen se vykuchají vnitřnosti a na oko tam furt je, tak na to pojišťovna na 99% nepřijde. 2) Pojišťovna může zkrátit plnění jen pokud závada vozidla v přímé souvislosti s nehodou a tady si zrovna nedovedu představit co za nehodu by vykuchaný kat způsobil (pokud by neupadl, ale to by neřešilo vykuchání)


Vozidlo bez katalizátoru je nezpůsobilé provozu na veřejných komunikacích a nemá na silnici co dělat. Rovná se to autu bez STK, protože byla získána podvodem a tudíž je neplatná. Je uplně jedno jestli to jde nebo nejde poznat. Proto je absence katalizátoru důvod pro krácení pojistného plnění a to bez ohledu na to jesli jde o zaviněnou nebo nezaviněnou nehodu.
Věř tomu že kdyby vlítnul do auta za několik milionů a udělal zvelkou škodu bude to pojištovna prolejzat velmi důkladně. Mám s tím osobní zkušenost jako poškozený, a to nešlo o miliony.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 21.11.2014 19:54, RE: Katalyzátor to není...
Exitus napsal:
Takže podle vyjádření servisu je nesmysl aby ty otáčky při zařazení např. P způsoboval vykuchanej katalyzátor. A jak tu někdo psal že to může podpálit písty a ventily, tak to je údájně nesmysl... Prý kde jsem takovou blbost slyšel... Mohla by to být jakákoliv závada, například kolem řazení nebo sání vzduchu... Takže jsem zvědavej co se z toho nakonec vyklube...Jinak katalyzátor je vykuchanej a když sem si nechal auto pojistit i proti krádeži, tak servisák co přijel z pojištovny to auto zkontrolovat na tom katalyzátoru nic nepoznal...K tomu 350Z, to auto je můj sen už dlouhou dobu, ale uznal jsem že k 350Z to chce mít ještě jedno, normální auto, např Octávku kvůli nepraktičnosti Zetka :)Zítra budu mít na odpoledne od otcového známého půjčené BMW M3 E46, tak se na to docela těším, sem zvědavej jak to potahá :)))


Pojištákovi co sjednává pojistku je uplně jedno, jestli tam kat je nebo ne. Toho zajímá jen provize za sjednanou pijistku. Velmi je to ale začne zajímat až když ti budou muset něco platit a věř že likvidátoři jsou jinačí odborníci než prodejci pojistek.
reagovat
Alkantpan
počet příspěvků19
datum registrace08.12.2008
Neděle 30.11.2014 02:06, úprava
Tak jak dopadlo řešení problému? Na důvodu kolísání volnoběhu se zde již přišlo, ještě by to chtělo potvrzení ze servisu.
Když pominu provoz auta bez katalyzátoru (každého věc, člověk se vrací do dob prvních favoritů z roku 89, které byly ještě bez katu), tak bych měl jednu poznámku. Pokud na závadu tvůj servis sám nepřišel a plánuješ úpravu programu řídicí jednotky za účelem zvýšení výkonu motoru a pokud nechceš do vozu vrátit katalyzátor, tak bych vozidlo nespravoval a začal bych hledat solidního úpravce motoru, který má motorovou brzdu a dokáže vozidlo i odbrzit. Solidní úpravce je většinou i dobrý diagnostik problémů motoru a ten ti sám řekne, co je na vozidle dobře a co je špatně a co doplnit a opravit/vyměnit. (Někomu tu službu musíš stejně zaplatit.) Věřím, že si i poradí s vyřazeným katalyzátorem. Zabiješ tím dvě mouchy jednou ranou, protože úpravce si stejně auto před úpravou řídicí jednotky projede a prověří a pak ti teprve řekne, zda úpravu provede či ne, popřípadě co máš opravit aby se úprava mohla provést. Doufám, že máš své auto natolik rád, abys nešel k nějakému "nalévačí" softwaru do řídicí jednotky, který má jen počítač a pusu plnou řečí a nepůjdeš jen po ceně.
Na závěr připomenu, že co jede, musí i brzdit. K motoru 2:0 TFSI byly z výroby brzdy dobré, takže jen pohlídat stav podvozku (u kterého bych se nedivil, kdyby byl ještě originální a předpokládám,že už nebude v nejlepší kondici) abys dokázal výkon motoru zkrotit i po úpravě a nezabil sebe, nebo někoho jiného.
Petr.
reagovat
Exitus
počet příspěvků11
datum registrace18.11.2014
Pondělí 22.12.2014 02:05, Po delší době :)
Tak problém nakonec není v tom že by byl vykuchanej katalyzátor, ale ten motor si někde přisává vzduch, zkoušelo se to prostříkat sprejem, jestli někde špatně netěsní, ale to se vyloučilo, takže problém bude nejspíše v nějakém ventilu ... (Neorientuju se v tomto, takže interpretuju pouze to co mi bylo řečeno) Auto jsem nicméně potřeboval a proto jde na dořešení problému do servisu na začátku ledna.

K podvozku, tlumiče tam původní nejsou, jsou tam momentálně sportovní tlumiče, protože je auto snížené.. Ale jsou ve špatném stavu, levý zadní tlumič už teče. takže výměna tlumičů mě na začátku ledna taky čeká. Zrovna v pátek večer jsem jel na okresce něco málo přes 200 km / h a hodně jsem to pocítil, že jsou tlumiče špatné. Auto hodně plavalo do zatáček.

Nicméně vážně přemýšlím, že auto prodám a pořídím si Nissan 350Z, Audi TT (2. generace), nebo BMW E92 v 2.5i a výše... Takže možná ty tlumiče ani dělat nebudu :)
reagovat
Albi1
počet příspěvků91
datum registrace26.01.2009
Pondělí 22.12.2014 19:43, exitus
Krom tech informací co si chceš pořídit místo Audi, zde prosím udej Tvoje pravidelné trasy a čas kdy tam jezdíš, abych Tě velkým obloukem objel. Dík
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.