Exitus napsal:
Taky tu šlo trošku o vzhled, aby to auto nějak vypadalo :) Jsou tam Skové nárazníky, černé elektrony, auto má sportovní podvozek a je lehce snížené, jsou tam 17tky gumy... A když na automatu přepnu na sportovní režim a dám plnej plyn, tak to potahá pěkně ať je to manuál nebo automat... :) A před babou taky udělám větší parádu s Audinou než například s nějakým Polem od vw :)))Jinak ještě menší poznatek co jsem dnes vysledoval, když stojím například na křižovatce a mám tam zařazené D, tak jsou otáčky na cca 900, to samé když dám zpátečku, otáčky nijak neletí nahoru...Nicméně přijel jsem domů, zaparkoval, dal na automatu P a otáčky z 900 začaly stoupat na cca 1500, pak zase pomalu začaly padat až na 900, a pak hned zase stoupaly do 1500 , a takto pořád dokola. Něco podobného se děje když zařadím neutrál... (motor byl dostatečně zahřátý).Uvidím co se dozvím od těch co přepisujou ty ŘJ, a podle toho budu postupovat pak dál...PS: Většina aut ztrácí svým stářím hodnotu (investice do auta je snad jedna z nejhorších investic co může být). Takže že ta A4 budu mít rok co rok nižší hodnotu vím ;) Ale když jsem to auto kupoval, tak sem měl představu přibližně takovou, že to budu mít na vyježdění a nabrání zkušeností a za cca 1-2 roky to prodám dál a koupím si něco ostřejšího :))) Ale bůh ví jaká bude situace za ty dva roky ;)
vysvětlil ti někdo jak se jezdí s automatem? že na semaforu nemáš dávat P? chovej se podle klasické poučky-nastartuju, zařadím D, dojedu do cíle, zařadím P. hlavně prosím tě za tvojí převodovku, nepokoušej se řadit N při jízdě z kopce!!! a nech co nejdřív vyměnit olej a filtr a potom co 60.000km, to že je automat bezúdržbový je jen báchorka. naopak oprava za 50k je realita. a děkuj pánubohu že jsi nekoupil Zetko. sice bys měl brzy po starostech (nomen omen, že?) ale mohl by to odnést i někdo jiný. Zetka jsem měl tři, byl jsem v Z klubu, vím co dokáže.