finding napsal:
docela dobrá volba...auto ještě relativně dobře postavené, motor vynikající - ale pozor na to abys včas měnil olej (resp. zda byl měněn a zda nejezdil na 0W/5W- 30)...u tohoto motoru dochází k vysoké karbonizaci oleje kvůli blbému chlazení a to pak ucpává nasávací koš a může dojít i k zadření...takže první věc při koupi udělat olej filtry a vyčistit vanu a koš. jinak náprava se dá koupit za relativně dost rozumné peníze. samozřejmě kapitolou je koncernová elektroinstalace/elektronika...ta umí potrápit, na druhu stranu ve změti dnešních popelnic kterých jsou plné bazary výběr chápu...prostě si nevybereš, sypat se bude všechno :)
Kromě té elektriky souhlasím, mám A4 druhé generace už dlouho a kromě spínače okna a nějaké žárovky elektrika drží. To samé platí i o předchozích či jiných koncernových autech v rodině (kromě Fabie, kde se H7 měnily co půl roku, aspoň to nebylo nic náročného). Kéž bych mohl to samé říct o BMW E46, které mě na elektrice stálo už dost a to má lehčí život a méně najeto. Podvozek je oproti 1. generaci daleko odolnější. Kdo nevymetá díry a kanály, tomu vydrží i 150 000 a víc. 1,8 turbo spolu s 1,9 TDI jsou jedny z nej. motorů co kdy koncern udělal. Samozřejmě potřebují pravidelnou údržbu, jako je uvedeno výše. Osobně jsem zažil 1,8T v A4 první generace a v oktávce. Byly to obě služební auta a víc je trápily jen cívky. Turba překvapivě držela, je pravda, že se na nich moc nestřídali řidiči, olej se ještě měnil po 15 000 km a tehdy ještě prodejci informovali o správném chování k turbomotorům.