0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A5 3.0 TDI nebo Mercedes E 350 CDI Coupé ?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
aubus
počet příspěvků8
datum registrace07.10.2016
Pátek 07.10.2016 19:37, Je to jasné
Máte pravopisnou chybu v příspěvku - chybí v něm ještě 128 smajlíků.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 07.10.2016 21:28, auto pro radost?
A5 3.0 TDI už není tak nedotáčivá, má motor posunutý víc vzadu. Kolik newtonmetrů z toho dostaneš je celkem lhostejné, furt to bude na světlech chrochtat. Bude to mít turbodíru jak do pr... /smazáno/. A za tyhle peníze dostaneš adepta na výměnu vstřiků, popř. turba. Není lepší koupit blbuvzdorný atmosférický benzín?
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Sobota 08.10.2016 01:57, RE: auto pro radost?
Reno napsal:
A5 3.0 TDI už není tak nedotáčivá, má motor posunutý víc vzadu. Kolik newtonmetrů z toho dostaneš je celkem lhostejné, furt to bude na světlech chrochtat. Bude to mít turbodíru jak do pr... /smazáno/. A za tyhle peníze dostaneš adepta na výměnu vstřiků, popř. turba. Není lepší koupit blbuvzdorný atmosférický benzín?


přesně tak...tazatel by nejdříve měl navštívit servis Audi a zeptat se na ceny vztahující se k opravám ne zcela spolehlívého 3litru...

jediný argument proč tazatel nechce benzín jsem zde zahlédl,že se mu nelíbí spotřeba 10-13l...

opět se dostáváme někam kde věc ztrácí logiku a dostáváme se do fáze
"chci sportovně pojaté auto,ale nemám na to abych pořádně prošlápl v benzínaku plyn,tak vezmu naftu a budu si myslet jak šetřím"

Šetřením ještě nikdo nezbotahl....takže bud mám na to abych pil Chateau de Pape s noblesou nebo si koupím od Chateau vypitou prázdnou flašku a naliji do ní krabičák z Tesca...
reagovat
[email protected]
počet příspěvků36
datum registrace05.10.2016
Neděle 09.10.2016 14:07, resumé z příspěvků
Běžte většina z vás do zadele s kecama typu, že jsem pitomec/socka, že uvažuji o dieselu, že je to diagnoza. že diesel je v takovémto autu něco jako Startky nebo krabičák apod, Většinou jsou to hospodské plky od jedinců, kteří tohle auto viděli tak na obrázku.

Jak jsem uvedl, chci auto pro radost s nájezdem 20-25tkm/rok. Výraz "pro radost" pro mě neznamená, že chci ortodoxní sporťák, ale spíš auto, na pohodovou, komfortní jízdu (ale v nepraktické podobě kupé). To že motor netočí 7tis otáček, mi je fuck. Automat byl jedním z požadavků, což aktivně sportovnější ambice do značné míry eliminuje.
Jinak bych si koupil třeba Subaru s manuálem.

Právě proto, že moje zkušenost byla s tímto motorem pouze krátká (a v lehce novější verzi) a většinu jsem si jen přečetl, doufal jsem, že mi tu někdo napíše vlastní zkušenost, plusy minusy.

Zatím jsem vycházel z informací z testů dohledatelných na webu . Netvrdím, že co napíše kdejaký novinář, kterému byl automobilkou zaplacen výlet, je dogma. Ale asi je to objedktivnější, než výše uvedené hospodské plky, kterých jsem se tu dočkal.

Konkrétně třeba o 350 CDI v coupé jsem si přečetl (CTVR+C, CTRL+V):

".... v mých očích absolutně nejlepší volbou jsou vznětové šestiválce spojené s automatickou převodovkou. Hladkost a zátah šestiválců je doslova omračující, stejně tak spotřeba, kterou lze udržet do 7,5 l/100 km"

" ....asi bych dal přednost E 350 CDI. Tenhle motor totiž éčku neuvěřitelně sedne. Je dokonale odhlučněn, za plynem jde rychleji než E 500 a v nízkých a středních otáčkách je dynamičtější. Navíc působil i obratněji, a to i přesto, že je ještě o pár kilo těžší než E 500"

"co ovšem můžeme říci rovnou je fakt, že každodenní život s agregátem 350 CDI je opravdu příjemnou zkušeností. Oproti předchozím generacím je opět o kus kultivovanější, má méně výrazný turboefekt a nabízí tolik síly, že se předjíždění stane radostí. Dokonce má ve vyšších otáčkách poměrně libý zvuk...."


Tudíž pokud někdo nemá srovnání MB vs. Audi a vyjádří se že TENTO diesel NE, tak se zcela konkrétním argumentem, proč by se mu vyhnul (např. výrazně vyšší cena za servisní prohlídky, časovaná bomba v podobě součástky XY, fatální škody mnoha kusů při 200tkm, zásadně horší nějaká vlastnost).

Jinak k výběru, rozoložení na trhu (350 CGI vs CDI) :
na MOBILE.de je v ceně do 20000 Eur 22 ks benzínů, naft 86 ks, na SRITMONITORU je poměr evidovaných typů obdobný.
Coupé není žádné flotilové/managerské auto primárně hltající tisíce km měsíčně, přesto cca 3/4 zákazníků zvolili naftu. Dle většíny místních asi také idioti.







reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 09.10.2016 15:39, RE: resumé z příspěvků
[email protected] napsal:
Běžte většina z vás do zadele s kecama typu, že jsem pitomec/socka, že uvažuji o dieselu, že je to diagnoza. že diesel je v takovémto autu něco jako Startky nebo krabičák apod, Většinou jsou to hospodské plky od jedinců, kteří tohle auto viděli tak na obrázku. Jak jsem uvedl, chci auto pro radost s nájezdem 20-25tkm/rok. Výraz "pro radost" pro mě neznamená, že chci ortodoxní sporťák, ale spíš auto, na pohodovou, komfortní jízdu (ale v nepraktické podobě kupé). To že motor netočí 7tis otáček, mi je fuck. Automat byl jedním z požadavků, což aktivně sportovnější ambice do značné míry eliminuje. Jinak bych si koupil třeba Subaru s manuálem. Právě proto, že moje zkušenost byla s tímto motorem pouze krátká (a v lehce novější verzi) a většinu jsem si jen přečetl, doufal jsem, že mi tu někdo napíše vlastní zkušenost, plusy minusy. Zatím jsem vycházel z informací z testů dohledatelných na webu . Netvrdím, že co napíše kdejaký novinář, kterému byl automobilkou zaplacen výlet, je dogma. Ale asi je to objedktivnější, než výše uvedené hospodské plky, kterých jsem se tu dočkal. Konkrétně třeba o 350 CDI v coupé jsem si přečetl (CTVR+C, CTRL+V): ".... v mých očích absolutně nejlepší volbou jsou vznětové šestiválce spojené s automatickou převodovkou. Hladkost a zátah šestiválců je doslova omračující, stejně tak spotřeba, kterou lze udržet do 7,5 l/100 km" " ....asi bych dal přednost E 350 CDI. Tenhle motor totiž éčku neuvěřitelně sedne. Je dokonale odhlučněn, za plynem jde rychleji než E 500 a v nízkých a středních otáčkách je dynamičtější. Navíc působil i obratněji, a to i přesto, že je ještě o pár kilo těžší než E 500" "co ovšem můžeme říci rovnou je fakt, že každodenní život s agregátem 350 CDI je opravdu příjemnou zkušeností. Oproti předchozím generacím je opět o kus kultivovanější, má méně výrazný turboefekt a nabízí tolik síly, že se předjíždění stane radostí. Dokonce má ve vyšších otáčkách poměrně libý zvuk...." Tudíž pokud někdo nemá srovnání MB vs. Audi a vyjádří se že TENTO diesel NE, tak se zcela konkrétním argumentem, proč by se mu vyhnul (např. výrazně vyšší cena za servisní prohlídky, časovaná bomba v podobě součástky XY, fatální škody mnoha kusů při 200tkm, zásadně horší nějaká vlastnost). Jinak k výběru, rozoložení na trhu (350 CGI vs CDI) : na MOBILE.de je v ceně do 20000 Eur 22 ks benzínů, naft 86 ks, na SRITMONITORU je poměr evidovaných typů obdobný. Coupé není žádné flotilové/managerské auto primárně hltající tisíce km měsíčně, přesto cca 3/4 zákazníků zvolili naftu. Dle většíny místních asi také idioti.


Coupé není auto hltající tisíce km měsíčně? Tak to mi potom vysvětli, proč všechny 350 CDI mají naskákáno 250-300 tkm:)
Nejsou to idioti, najezdí 50 tisíc km ročně a tak je pro ně diesel svým způsobem výhodný. Ale ty najedeš 20... Rozdíl ve spotřebě u stejně výkonného motoru je mezi benzínem a dieselem cca dva litry. U atmosférického benzínu nemusíš nic řešit, u dieselu, byť je ten od MB spolehlivý, toho může být docela dost.




reagovat
[email protected]
počet příspěvků36
datum registrace05.10.2016
Neděle 09.10.2016 16:30, fakta a ne plky
NEděkuji za další plk s mírou relevance ještě pod úrovní předchozích.



Z těch 80+ modelů coupé 350CDI na mobile.de , které jsem uváděl, je 70+ do hodnoty 200.000 km.





reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.10.2016 16:57, Hhghzg. Zhjgvg gggz
tak si kup mergla s 200 tkm na hrbu, sousedi budou čubrnět, konec debaty z mojí strany:)
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Neděle 09.10.2016 17:33, Hhhhhhh nnnnnn kmmmmmmm
Oni si kolegove delaj srandu pac ti závideji. Ty jsi prisel do diskuze aby te kazdej poplacal po zádech jakej si borec ze si jdes kupovat auto pro srandu za petikilo.... Tak prijmi moje poplacani a preju hodne stesti s premiovou ropou s 200tkmm na hrbu
reagovat
[email protected]
počet příspěvků36
datum registrace05.10.2016
Neděle 09.10.2016 17:49, jaké bylo (původní) očekávání
čekal jsem aspoň nějakou radu, zkušenost (z praxe) , případně konstruktivní a relevantní (proti)argument, v duchu viz můj předchozí příspěvek.
Ne to co se tady předvádí.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Neděle 09.10.2016 20:27, RE: jaké bylo (původní) očekávání
[email protected] napsal:
čekal jsem aspoň nějakou radu, zkušenost (z praxe) , případně konstruktivní a relevantní (proti)argument, v duchu viz můj předchozí příspěvek. Ne to co se tady předvádí.


Nezlob se, ale všechny ty rady tady jsou. Nekupuj si v prémii ojetou naftu s nájezdem 200+. To není závist od nikoho. To je prostě rada, zejména, pokud to má být auto pro radost. A lidi tady jsou svým způsobem zkušení, i když nejezdili všemi možnými vozy. Prostě, když někde vidí riziko, tak ho řeknou. Může se klidně stát (ale nemusí), že během prvního roku (nebo i 3 let) nasypeš do auta 50-100 tKč ani nemrkneš, ale s benzínem se takových částek bát nemusíš. Pokud s tím počítáš, tak fajn, kup chrochtu, zátah od spodu bude mít určitě impozantní.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Neděle 09.10.2016 20:42, RE: jaké bylo (původní) očekávání
[email protected] napsal:
čekal jsem aspoň nějakou radu, zkušenost (z praxe) , případně konstruktivní a relevantní (proti)argument, v duchu viz můj předchozí příspěvek. Ne to co se tady předvádí.


Konkrétní rada je těžká. Málokdo má z těmito auty zkušenost. Za sebe schvaluji výběr 3,0 TDI u Audi, protože tam chybí v nabídce jakýkoli spolehlivý benzín. Pro koncern je v posledních letech příznačné, že co typ benzínového motoru, to průšvih.
Jinak na zdejší názory moc nehleď, už jen konstatování typu "rozdíl pouhých 20 000,-kč ročně na spotřebě tě nevytrhne" evokuje dojem, jako by tě dotyčný chtěl sponzorovat ze svého . Na tvůj nájezd se už nafta začíná vyplácet a pokud jezdíš dynamičtěji / rychleji oceníš menší citlivost nafty na jízdní styl (nárůst spotřeby).
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 10.10.2016 05:49, Juzh zv hzu vhhzh
Mluvit o tom, jestli se nafta začne "vyplácet" - to se dělá, když se kupuje nové auto a srovnatelně výkonný diesel má vyšší pořizovaci cenu. Kolega chce koupit ojeté, takže to vlastně "obejde", stejně výkonný diesel koupí za stejné peníze, jen s trojnásobným km nájezdem; takže o ušetření bych asi nemluvil. Nikdo mi nevymluví, že celkový stav vozu, opotřebení interiéru, podvozku atd nebude daleko větší, sedačky prosezené, volant osahaný atd.
Mimochodem teď je tam pěkný červený mergl po prvním majiteli z ČR, s najetými 125 tkm za rozumné peníze, tam bych asi neváhal.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 10.10.2016 07:08, RE: resumé z příspěvků
[email protected] napsal:
Běžte většina z vás do zadele s kecama typu, že jsem pitomec/socka, že uvažuji o dieselu, že je to diagnoza. že diesel je v takovémto autu něco jako Startky nebo krabičák apod, Většinou jsou to hospodské plky od jedinců, kteří tohle auto viděli tak na obrázku. Jak jsem uvedl, chci auto pro radost s nájezdem 20-25tkm/rok. Výraz "pro radost" pro mě neznamená, že chci ortodoxní sporťák, ale spíš auto, na pohodovou, komfortní jízdu (ale v nepraktické podobě kupé). To že motor netočí 7tis otáček, mi je fuck. Automat byl jedním z požadavků, což aktivně sportovnější ambice do značné míry eliminuje. Jinak bych si koupil třeba Subaru s manuálem. Právě proto, že moje zkušenost byla s tímto motorem pouze krátká (a v lehce novější verzi) a většinu jsem si jen přečetl, doufal jsem, že mi tu někdo napíše vlastní zkušenost, plusy minusy. Zatím jsem vycházel z informací z testů dohledatelných na webu . Netvrdím, že co napíše kdejaký novinář, kterému byl automobilkou zaplacen výlet, je dogma. Ale asi je to objedktivnější, než výše uvedené hospodské plky, kterých jsem se tu dočkal. Konkrétně třeba o 350 CDI v coupé jsem si přečetl (CTVR+C, CTRL+V): ".... v mých očích absolutně nejlepší volbou jsou vznětové šestiválce spojené s automatickou převodovkou. Hladkost a zátah šestiválců je doslova omračující, stejně tak spotřeba, kterou lze udržet do 7,5 l/100 km" " ....asi bych dal přednost E 350 CDI. Tenhle motor totiž éčku neuvěřitelně sedne. Je dokonale odhlučněn, za plynem jde rychleji než E 500 a v nízkých a středních otáčkách je dynamičtější. Navíc působil i obratněji, a to i přesto, že je ještě o pár kilo těžší než E 500" "co ovšem můžeme říci rovnou je fakt, že každodenní život s agregátem 350 CDI je opravdu příjemnou zkušeností. Oproti předchozím generacím je opět o kus kultivovanější, má méně výrazný turboefekt a nabízí tolik síly, že se předjíždění stane radostí. Dokonce má ve vyšších otáčkách poměrně libý zvuk...." Tudíž pokud někdo nemá srovnání MB vs. Audi a vyjádří se že TENTO diesel NE, tak se zcela konkrétním argumentem, proč by se mu vyhnul (např. výrazně vyšší cena za servisní prohlídky, časovaná bomba v podobě součástky XY, fatální škody mnoha kusů při 200tkm, zásadně horší nějaká vlastnost). Jinak k výběru, rozoložení na trhu (350 CGI vs CDI) : na MOBILE.de je v ceně do 20000 Eur 22 ks benzínů, naft 86 ks, na SRITMONITORU je poměr evidovaných typů obdobný. Coupé není žádné flotilové/managerské auto primárně hltající tisíce km měsíčně, přesto cca 3/4 zákazníků zvolili naftu. Dle většíny místních asi také idioti.


Ale my se tady nebavíme o nových autech, ale o ojetinách za zlomek původní hodnoty. Až to auto budeš kupovat nové za 1,5+ mega, tak můžeš jako argumenty použít recenze nových aut. Zkušenost s provozem ovšem říká, že ojetá nafta prostě servisně znamená vyšší předvídatelné náklady (čímž se snižuje její výhodnost úspory paliva) i vyšší rizikovost obecně. Nájezd 20-25 tisíc km ročně by byl na hranici rentability u nového auta, ale u ojetiny bych se tím zabýval nad 30 nebo tehdy, pokud neexistuje rozumná benzinová alternativa (ano, u Audi asi ne, ale Mercedes benzin vyrobit umí). Dále má Reno pravdu v tom, že auta v naftě budou celkově více opotřebená, a s ohledem na to, že se bavíme o autech prémiových značek, je to na nich opticky méně poznat, pokud jsou stočená (další možná past).
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 10.10.2016 08:57, RE: jaké bylo (původní) očekávání
Pavlik napsal:
[email protected] napsal:
čekal jsem aspoň nějakou radu, zkušenost (z praxe) , případně konstruktivní a relevantní (proti)argument, v duchu viz můj předchozí příspěvek. Ne to co se tady předvádí.
Konkrétní rada je těžká. Málokdo má z těmito auty zkušenost. Za sebe schvaluji výběr 3,0 TDI u Audi, protože tam chybí v nabídce jakýkoli spolehlivý benzín. Pro koncern je v posledních letech příznačné, že co typ benzínového motoru, to průšvih.Jinak na zdejší názory moc nehleď, už jen konstatování typu "rozdíl pouhých 20 000,-kč ročně na spotřebě tě nevytrhne" evokuje dojem, jako by tě dotyčný chtěl sponzorovat ze svého . Na tvůj nájezd se už nafta začíná vyplácet a pokud jezdíš dynamičtěji / rychleji oceníš menší citlivost nafty na jízdní styl (nárůst spotřeby).


Klasický pohled někoho, kdo kupuje nová auta a stejnou metodiku se snaží naroubovat na ojetiny. Jenže tady nemluvíme o novém 1.5 dCi, ale o ojetém 350CDI nebo 3.0 TDI. Oba šest hrnců, takže výměna vstřikovačů za 50, a jestli se bavíme o základním nájezdu 200 k +20-25 k/rok, tak během dalších 3-4 let je vysoce pravděpodobné, že k této "investici" dojde no a pak jsou tam další věci náležící k naftovému pohonu.
Já prostě říkám, že nejsem tak bohatý, abych si mohl koupit ojetou naftu a zároveň tak chudý, abych si nemohl koupit benzín. Zejména pak pro 6-7 let stará auta....
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 10.10.2016 09:15, gsdfa sef asfasdf fas
Tohle vypadá slušně, jestli je to z Česka a počet km sedí pak bych to neváhal doporučit
http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=4942
reagovat
[email protected]
počet příspěvků36
datum registrace05.10.2016
Pondělí 10.10.2016 11:27, ujeté km a ověření stavu km
určitě neplánuji kupovat mechanicky odjeté auto s 250t.km

uváděl jsem tu, že 80% 350CDI Coupé v mém cenovém intervalu má najeto do 200tkm. Hned to tu bylo interpretováno, že mým cílem je auto právě s 200tkm. Teď jsem koukal znovu a cca 50% z aktuální nabídky CDI má do 150tkm. Ano, pár kousků může a asi bude mít stočené km, pokud by to člověk kupoval "v přítmí od Turka". U Mercedesu je prý jeden z nejlepších systémů, jak ověřit stav km. Tudíž se, zejména ty levnější auta, už tolik nestáčí, protože překopání km je ultradrahé ... navíc je tu elektronická servisní historie od servisů MB, přičemž ze strany servisů je prý docela ochota výpis poskytovat. Ale nemám vlastní zkušenost, kdyby někdo měl, jak toto v reálu funguje, také ocením radu.

Každopádně místní diskuse mě navedla více se zajímat o 350 CGI ... a stejně jako na CDI jsem našel víceméně jen chválu. Rozdíl spotřeby dle Spritmonitoru je 2,2 ltr/100 km, což je v pohodě. Jen je jich výrazně méně.

Uváděný odkaz na konkrétní model mi nefunguje
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 10.10.2016 12:29, s a df
že stejně výkonný benzínový motor bere o dva litry víc jsem tu už psal...

http://www.tipcars.com/mercedes_benz-tridy_e/mercedes_benz-tridy_e-49420081.html

Vono je super, že si najdeš auto na mobile.de, nicméně každá cesta během které shlídneš jedno, možná dvě auta se prodraží a výsledek je nejistý, vybíral bych auta od soukromé osoby příp. z autorizovaného autosalonu, ale ty bývají většinou dražší...
anebo nějaké v Česku, jako to v inzerátu
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.