0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A6 Quattro 3.2 FSI a zkušenosti uživatele po 4 letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 02.07.2013 00:11, cože?
hele se vší úctou to si děláš snad pr... skvělé auto? vždyt píšeš že se ti to sype jak domino člověče, mě se taky A6 líbí a taky jsem chtěl, ale každej koho znám a má ji tak je z toho hotovej jak je to nespolehlivý a sype se to, a je jedno jestli je to tenhle motor kterej se zadírá nebo 3,0tdi kde se sypou zas jiný věci...kde jsou ty doby kdy prémiovka vydržela 500.000, tohle už není bohužel audi ale jen předražená bída no
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Úterý 02.07.2013 00:54, Vzhled
Jen maličkost, zdá se mi, že si zde lidé až příliš často vykládají špatně spojení "nadčasový vzhled". Nadčasový vzhled není auto které bude za 5 nebo 10, možná 15 let vypadat dobře. Nadčasové je takové auto, které lidé i za 50 let poznají i bez loga výrobce a to tohle Audi tedy rozhodně není. Do nadčasových aut patří takové vozy jako Fiat 500, Citroen 2CV, Jaguar E type nebo Jaguar XJ 2000, Rover 75 a u nás velmi opomíjená a zavrhovaná Škoda 1000MB nebo Škoda 120 (typ M), která je ve většině světa spíše extravagantním autem nebo třeba Volkswagen Transporter 1970. Tohle Audi je sice pěkné, ale nikdy se nestane ikonou (nadčasovým vozem), takovým autem je totiž pro Audi model 80, ten je prostě nezaměnitelný a každý ho pozná.

Najít vůz který vypadá stále moderně je totiž téměř nemožné, každé auto po dekádách prostě v kontrastu s moderním designem evokuje něčím dobu svého vzniku. Určitý punc dlouhověkosti si už léta udržují Alfy, u kterých mnoho lidí hádá rok vzniku mnohem nižší než ve skutečnosti je.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 02.07.2013 08:19, rozleptaná vodítka
Sice je obecně známo, že 3,2 V6 není vzorem spolehlivosti a životnosti, ale o kolik by se zvýšila zkrácením olejového servisu na polovinu (něco ty vodítka rozleptat muselo). Převodovka to samé. Doživotní náplň neexistuje ani v manuálu, i když si to všichni myslí. Jel jsem s Tiptronicem který měl nalítáno téměř 400 000 km (s 3,0 TDI) a řadil hladčeji než nové DSG. Majitel měl auto od novoty a olej v něm na doporučení servisu měnil.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 02.07.2013 09:04, Zdání klame
Proč si někdo, kdo nemá ani korunu, kupuje takové auto?
reagovat
ijon
počet příspěvků2
datum registrace05.10.2007
Úterý 02.07.2013 11:04, Co k tomu říct...
Stejné auto měl i šéf - A6 3.2FSI Quattro, manuál, po leasingu šlo hned pryč. Najeto cca 150.000, v podstatě neustálé problémy, ani ne tak s motorem samotným, spíše se vší elektronikou. Cca poslední rok auto při určitých rychlostech podivně škubalo, což se ukázalo jako neodstranitelná závada. Servis pak už chtěl měnit všechny diferenciály a podobně, což by se vzhledem k žalostné zůstatkové ceně auta opravdu nevyplatilo.
Auto dáno na protiúčet za poměrně směšnou částku.
Popravdě řečeno bych koupi podobného auta každému rozmluvil. Je smutné, že dnešní "prémiové" vozy jsou po čtyřech letech a nájezdu do 200.000 letech odepsané neopravitelné vraky.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 02.07.2013 11:29, 3,2 V6
Už nevím, kdo mi to říkal, někdo v poslední době... Byl to někdo od fochu a znělo to asi takhle:
"Já nevím, kde se pořád berou ty zkazky o problémových benzínových motorech o VW, to jsou
pomluvy, lidi to hrozně nafukujou, osobně jsem se nesetkal ani s jedním" atd atd.
3,2 a její notorické problémy s řetězem... ale vidím, že ani taková fatální závada neodradí skalní
fandy je tu ještě jedna recenze, s naprosto stejným výsledkem.
reagovat
stanikk
počet příspěvků61
datum registrace06.05.2013
Úterý 02.07.2013 11:32, pár drobných chyb?
mě tedy 150 kKč nepřijde jako pár drobných chyb... Ještě by pán mohl něco napsat o nákladech na servis a palivo.
reagovat
0007
počet příspěvků29
datum registrace31.07.2012
Úterý 02.07.2013 11:50, RE: Zdání klame
David V napsal:
Proč si někdo, kdo nemá ani korunu, kupuje takové auto?

Přesně: Když pominu amortizaci, běžnou údržbu a povinné náklady tak ho kilometr vyšel na 7 Kč. Pokud budu počítat ztrátu hodnoty 200 000 a běžnou údržbu a povinné náklady tak se kilometr určitě přehoupne před 10 Kč. A to se mi zdá u ojetého auta sakra dost..
Nechci polemizovat, jestli majitel ty peníze má nebo ne, každopádně já bych se na 15 000 km/rok na takové auto vybod

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Úterý 02.07.2013 14:34, RE: 3,2 V6
Reno napsal:
Už nevím, kdo mi to říkal, někdo v poslední době... Byl to někdo od fochu a znělo to asi takhle:"Já nevím, kde se pořád berou ty zkazky o problémových benzínových motorech o VW, to jsoupomluvy, lidi to hrozně nafukujou, osobně jsem se nesetkal ani s jedním" atd atd.3,2 a její notorické problémy s řetězem... ale vidím, že ani taková fatální závada neodradí skalnífandy je tu ještě jedna recenze, s naprosto stejným výsledkem.


Velmi zajímavé mi přijde, že se závada u obou projevila prakticky při stejném nájezdu. To mu říkám plánovaná životnost.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 02.07.2013 18:40, Ach jo
Takhle to dopada, kdyz ojeta auta kupuji lide, kteri o nich nic nevedi. Ten prodavajici musel byt primo blahem bez sebe, ze sehnal nejakeho neznaleho hejla, kteremu tuhle past prodal. Pritom i prosty search pres Google ukaze, ze 3.2FSI opravdu neni dobra volba ostatne jako naprosta vetsina novejsich koncernovych benzinu.
Proto jsou Audi A6 3.2FSI tak levne, ten motor ma realne zivotnost lehce pres sto tisic kilometru a pak se zadre. Teoretickym resenim je preventivni vymena rozvodu hned po koupi, jenze vymena rozvodu u tohohle motoru stoji takovou raketu, ze ani za ty levne ceny se ty ojetiny nevyplati. Mnohem lepsi volba je rovnou koupit 4.2V8, ktery lepe jede a nema zasadni technicke problemy. Vyssi spotrebu pak v klidu pokryji levnejsi servisni naklady. Dalsi moznosti je samozrejme tradicni 3.0TDI, coz neni spatny motor, ale je potreba ho koupit se servisni historii a malym najezdem, protoze se stoupajicim najezdem stoupaji i servisni naklady.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 02.07.2013 19:12, RE: Ach jo
Ne321 napsal:
Takhle to dopada, kdyz ojeta auta kupuji lide, kteri o nich nic nevedi. Ten prodavajici musel byt primo blahem bez sebe, ze sehnal nejakeho neznaleho hejla, kteremu tuhle past prodal. Pritom i prosty search pres Google ukaze, ze 3.2FSI opravdu neni dobra volba ostatne jako naprosta vetsina novejsich koncernovych benzinu.Proto jsou Audi A6 3.2FSI tak levne, ten motor ma realne zivotnost lehce pres sto tisic kilometru a pak se zadre. Teoretickym resenim je preventivni vymena rozvodu hned po koupi, jenze vymena rozvodu u tohohle motoru stoji takovou raketu, ze ani za ty levne ceny se ty ojetiny nevyplati. Mnohem lepsi volba je rovnou koupit 4.2V8, ktery lepe jede a nema zasadni technicke problemy. Vyssi spotrebu pak v klidu pokryji levnejsi servisni naklady. Dalsi moznosti je samozrejme tradicni 3.0TDI, coz neni spatny motor, ale je potreba ho koupit se servisni historii a malym najezdem, protoze se stoupajicim najezdem stoupaji i servisni naklady.



...jako u každého dieselu. ale zrepasuješ nebo vyměníš vstřiky a jezdíš dál, popř. zrepasuješ nebo vyměníš turbo... 3.0 TDI je výjimečný motor na poměry VW... jeden z mála, co se dá doporučit.

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 02.07.2013 19:15, RE: Ach jo
Reno napsal:
...jako u každého dieselu. ale zrepasuješ nebo vyměníš vstřiky a jezdíš dál, popř. zrepasuješ nebo vyměníš turbo... 3.0 TDI je výjimečný motor na poměry VW... jeden z mála, co se dá doporučit.


Jeste se musi udelat rozvody, coz sice neni takova raketa jako u 3.2FSI, ale je vzhledem k idiotske zastavbe i tak stoji o dost vice nez kolik stoji u auta, ktere nenavrhoval debil.
Jinak ano, krome 4.2V8 je to jedina dalsi motorace, ktera dava smysl. Ovsem sehnat kousek co neni uplne odkecany neni u A6 v dieselu zrovna snadna prace.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Středa 03.07.2013 12:20, An keta motory
Raz darmo, audi je premiova znacka a tak sa musi drzat na cele statistik, aby si zachovala exkluzivitu. Tuto statistiku im vzal rover, ale robia vsetko preto, aby o rok neboli druhi:
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Čtvrtek 04.07.2013 16:57, Nerozumím výrazu - zadřel motor?
Zadřený motor snad znamená komplikaci píst - válec, klikovka - ložisko. Prostě s motorem nelze hnout, nebo vydává značný hluk. Teda oprava dosahující částky až 250 t. Kč. Ta banální, servisně drahá příčina snad spočívala v poruše rozvodového mechanizmu, ne?
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.