0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A8 2,5 TDI - zkušenosti po osmi letech a 380 tis. Km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 06:17, Závist:-)
Tak závidět Vám mohli tak před těmi osmi lety a jestli mezi tímhle a 3.0 TDI quattro není tak podstatný, aby jste měnil, tak jste v podstatě spokojený člověk.
Se solárním šíbrem jsem měl tu čest poprvé teprve nedávno - no a kdybych si kupoval auto od novoty, tuhle položku bych určitě v seznamu nezaškrknul, taková blbůstka navíc, ale nic, bez čeho by se člověk neobešel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 07:03, RE: Závist:-)
Reno napsal:
Tak závidět Vám mohli tak před těmi osmi lety a jestli mezi tímhle a 3.0 TDI quattro není tak podstatný, aby jste měnil, tak jste v podstatě spokojený člověk.
Se solárním šíbrem jsem měl tu čest poprvé teprve nedávno - no a kdybych si kupoval auto od novoty, tuhle položku bych určitě v seznamu nezaškrknul, taková blbůstka navíc, ale nic, bez čeho by se člověk neobešel.
Podla mna je to dobry napad s tou solarnou strechou, pochopil som to tak, ze solarna energia z nej staci pohanat vetraky, ktore automaticky funguju pri vyssich teplotach v interieri, tym padom nehrozi 50 stupnov celzia, pokial je auto v lete na slnku. Ale to ma teda prekvapilo, ze A8 sa vyrabala aj vo verzii FWD only... asi nejaka social edition...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 08:03, ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Závist je blbost, lidé vás berou tak, jak se chováte. Naopak, když máte pěkné auto a okolí ví, že jste pro jeho vlastnictví musel něco udělat + umíte se k okolí chovat. Tak lidé rázem taky jakoby ožijou a chovají se k vám s úctou a respektem. Dobré auta se závidí jen darebákům, co k nim přišli jak slepí k houslím nebo se vychloubají (tím vás nikam neřadím, jen říkám své postřehy). S Oktávkou bych se někam styděl přijet a když, tak by mě polovina lidí neposlouchala. A8 je úplně normální auto!!! Ergonomicky máte fajný kokpit, aj je to takové sportovnější, můj pocit A8 = velká Impreza (od V8 nahoru). Nicméně pérování máte pěkně dřevěné, brrr. Zajímavé že v A6 ten 2.5tdi (neplést se starým pětiválcem, to byl jiný motor) nikdo moc nechválí. Nájezd či živostnost těch komponentů je běžná, na to je to stavěné Se servisem a údržbou máte pravdu, bez toho to nejde. Auto je jak ženská, utneš tok financí, tak je podřážděné. Cena servisu je přiměřená, negativem bych to nehodnotil. Ono rozdíl mezi A8 a A6 není těch 30cm délky, je to celkově jiné auto. A každé zlepšení o 10%, zvýší cenu o 50%. To je tak všude. Proto Auta s velkým A nejsou pro socky, ale pro lidi, kteří věcí o co jde. Nájezdy do garáží, ale pche, Navigator nebo S-klasse v longu je lepší sranda. Jak to pak dělají s Excursionem nebo s Phantomem? A8 je kapesní sedan pro blondýnky, popř. chapce kterým dojezdila oktávka a chtějí výš, srry za názor. Novej Ghostík je teprve fáro !!! ...jen ta cena (( Pro mladé pak Panamera, lítá to jak drak, zvuk to má neuvěřitelně sexy, přitom pohodlíčko a důstojnost tam kupodivu fakt je. Pravdu máte ale v tom, že nový model moc pak pohodlěnšjí není jj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 08:26, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Ráďa napsal:
Závist je blbost, lidé vás berou tak, jak se chováte. Naopak, když máte pěkné auto a okolí ví, že jste pro jeho vlastnictví musel něco udělat + umíte se k okolí chovat. Tak lidé rázem taky jakoby ožijou a chovají se k vám s úctou a respektem. Dobré auta se závidí jen darebákům, co k nim přišli jak slepí k houslím nebo se vychloubají (tím vás nikam neřadím, jen říkám své postřehy). S Oktávkou bych se někam styděl přijet a když, tak by mě polovina lidí neposlouchala. A8 je úplně normální auto!!!...
čím jezdíš ty, Ráďo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 08:54, Rádoby odborníci
Na většině příspěvků v reakci na "Zkušenosti uživatele" mě fascinuje, jak se vždy vyrojí přehršel "taky automobilových odborníků", kteří každému recenzentovi vše pohaní. Beru to tak, že autorovi jeho A 8 vyhovuje a je s ní moc spokojený, takže z toho jsem usoudil, že to asi není špatný auto. A i provozní náklady odpovídají tomuto typu auta. Na druhou stranu je fakt, že nevím kdo by mu mohl závidět 12 let starou káru, jejíž cena je dnes někde kolem 150 tisíc Kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 08:55, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Ráďa napsal:
Závist je blbost, lidé vás berou tak, jak se chováte. Naopak, když máte pěkné auto a okolí ví, že jste pro jeho vlastnictví musel něco udělat + umíte se k okolí chovat. Tak lidé rázem taky jakoby ožijou a chovají se k vám s úctou a respektem. Dobré auta se závidí jen darebákům, co k nim přišli jak slepí k houslím nebo se vychloubají (tím vás nikam neřadím, jen říkám své postřehy). S Oktávkou bych se někam styděl přijet a když, tak by mě polovina lidí neposlouchala. A8 je úplně normální auto!!!...
"A8 = velká Impreza ".
Vím, že nejste socka a řídíte pouze luxusní limuzíny od es-klády výš, čili jste patrně v Réze nikdy neseděl a nikdy Rézu neřídil. Proto vám tohle přirovnání železničního vagónu k motokáře odpouštím.
Ale fakt jste mě pobavil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 10:32, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Ráďa napsal:
Závist je blbost, lidé vás berou tak, jak se chováte. Naopak, když máte pěkné auto a okolí ví, že jste pro jeho vlastnictví musel něco udělat + umíte se k okolí chovat. Tak lidé rázem taky jakoby ožijou a chovají se k vám s úctou a respektem. Dobré auta se závidí jen darebákům, co k nim přišli jak slepí k houslím nebo se vychloubají (tím vás nikam neřadím, jen říkám své postřehy). S Oktávkou bych se někam styděl přijet a když, tak by mě polovina lidí neposlouchala. A8 je úplně normální auto!!!...
on si nekdo kupuje S-klasse, aby to pak ridil sam ?

imho do luxusnich aut od A8, 7, S-klasse vys.... o RR ani nemluve, proste patri najaty ridic a sedi se tam VZADU. ridit si sam sedan techto rozmeru chapu jen u panamery a quattroporte
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 10:59, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Key1 napsal:
on si nekdo kupuje S-klasse, aby to pak ridil sam ?

imho do luxusnich aut od A8, 7, S-klasse vys.... o RR ani nemluve, proste patri najaty ridic a sedi se tam VZADU. ridit si sam sedan techto rozmeru chapu jen u panamery a quattroporte
No ještě se to dá koupit třeba s tím chlápkem vzadu, aby to člověk mohl sám řídit, ale to chce už fakt dost peněz...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 11:05, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
David V napsal:
No ještě se to dá koupit třeba s tím chlápkem vzadu, aby to člověk mohl sám řídit, ale to chce už fakt dost peněz...
hum ... levnejsi alternativou by bylo koupit dozadu figurinu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 11:35, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
key1 napsal:
hum ... levnejsi alternativou by bylo koupit dozadu figurinu
Ale to je fake, a to se ke koncernovému vozidlu moc nehodí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 11:38, A8 + 2,5 TDI
To mě dost zarazilo, že se takový "malý motor" objevil pod kapotou vlajkové lodi Audi. Kdo si mohl do takového kolosu (Koloss odpustí), koupit tak slabý motor. Za to snad musel být příplatek za změnu konstrukce uchycení...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 11:48, Rychlost
Jedno musím autorovi přiznat,je nutné si tohoto auta hlídat rychlost,auto není tak těžké (na tu velikost) a motor celkem poslušně zrychluje,když je potom člověk zvyklý ze Škodováckých tříválců mít plyn až na podlaze aby to do kopce jelo aspoň 90,tak si s takovým autem musí dávat opravdu pozor kam až ten plyn šlape.Další věc jsou podzemní nebo patrové garáže,když člověk občas vidí jak jsou u nás ta stání postavena (občas má člověk pocit,že ten barák vymýšlel projektant pro Fiat 500 only) tak se kolikrát každý s větším autem (hlavně delším) zamýšlí nad tím jestli tam vůbec chce zajet
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 12:48, RE: A8 + 2,5 TDI
David V napsal:
To mě dost zarazilo, že se takový "malý motor" objevil pod kapotou vlajkové lodi Audi. Kdo si mohl do takového kolosu (Koloss odpustí), koupit tak slabý motor. Za to snad musel být příplatek za změnu konstrukce uchycení...
tak ... V6 2,5TDi ma vykon 180ps, 370torq a hmotnost teto A8 v zakladu je 1700kg ( http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=4833&lang=en ). soudoba konkurence na tom byla se zakladnimi diesly obdobne, co se pomeru hmotnost/ vykon tyce (W140/W220), nebo i vyrazne hure (E38- 725tds).

nerekl bych, ze to je poddimenzovana motorizace ... i v dnesni dobe je mraky aut, co maji daleko horsi pomer hmotnost/ vykon
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 12:54, ale kdeze
David V napsal:
Ale to je fake, a to se ke koncernovému vozidlu moc nehodí
ale prdlacku . praveze FAKE se ke koncernu hodi vic nez dost. jen si vzpomen: fake A4= Exeo, fake Golf s batohem/ vento = okta, fake 2.0 TDi = CR, fake 4x4 = Haldex ... atd atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 13:17, RE: ale kdeze
key1 napsal:
ale prdlacku . praveze FAKE se ke koncernu hodi vic nez dost. jen si vzpomen: fake A4= Exeo, fake Golf s batohem/ vento = okta, fake 2.0 TDi = CR, fake 4x4 = Haldex ... atd atd.
))))))
jo, dlouho jsem se tady takhle nepobavil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 13:23, RE: A8 + 2,5 TDI
key1 napsal:
tak ... V6 2,5TDi ma vykon 180ps, 370torq a hmotnost teto A8 v zakladu je 1700kg ( http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=4833&lang=en ). soudoba konkurence na tom byla se zakladnimi diesly obdobne, co se pomeru hmotnost/ vykon tyce (W140/W220), nebo i vyrazne hure (E38- 725tds).

nerekl bych, ze to je poddimenzovana motorizace ... i v dnesni dobe je mraky aut, co maji daleko horsi pomer hmotnost/ vykon
No, já myslím, že verze s předním pohonem a motorem 2,5 V6 měla v roce 1998 výkon 110 kW - 150koní. Ale i tak - samozřejmě na dnešni dobu to vypadá jako zoufale málo, ale kdo tu dobu pamatuje - tak to prostě tenkrát bylo a takový výkony i takováto auta měla a bralo se to jako slušný výkon.
Nesmíme zapomenout, že právě diesely udělaly právě za posledních deset let neskutečný skok dopředu, takže z dnešního pohledu zpět se může někomu neznalému zdát - "proboha jak tím tenkrát mohli jezdit..."
Jo, mohli jsme - časy se mění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 13:24, RE: A8 + 2,5 TDI
key1 napsal:
tak ... V6 2,5TDi ma vykon 180ps, 370torq a hmotnost teto A8 v zakladu je 1700kg ( http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=4833&lang=en ). soudoba konkurence na tom byla se zakladnimi diesly obdobne, co se pomeru hmotnost/ vykon tyce (W140/W220), nebo i vyrazne hure (E38- 725tds).

nerekl bych, ze to je poddimenzovana motorizace ... i v dnesni dobe je mraky aut, co maji daleko horsi pomer hmotnost/ vykon
No z tohoto hlediska ano, ale u limuzíny čekám lepší poměr než 10 kg/1hp. To bych se v takovým autě trápil. Drahý auto a ještě motor pro průměrnou dynamiku. Asi za tím bude snaha se vnutit i klientele, která chce navenek ukazovat okázalost, ale má hluboko do kapsy. V tomto jsem přesný opak. Mám nejraději auta, která dokonale splynou s davem, ale odlišují je některé parametry, které jsou právě ostatním skryty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 13:43, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Reno napsal:
čím jezdíš ty, Ráďo?
Reno: S-classe only, pětikilo + delší rozvor, jinak to nešlo, našli jsme se hned ...A8 byla taky ve své době taky formálně ve hře. To Audi je ergonomičtější, výrazně lépe brzdí + zatáčí a baby na to letí. Quattro je trochu marketingový tah. Na sněhu to v přímém směru neprohrábne, ale není pravda že v zatáčce nejde urvat. Naopak urveš ho hned a dveřma napřed není problém. Ale dvoukolka se ve smyku bambelá, čtyřkolku srovnáš plynem okamžitě. Ale komforem je to výrazně jinde. To jsem čekal fakt víc ! Na subjektivní svezení věřím že ok, ale po přesednutí by to cítil každý. Automaty tomu Audi tomu škubou jak milenka s plynovou maskou které skřipneš kyslík, pérování dřevěná židle. Never more. ...Imprezu (ale ne WRX) jsem řidil asi 300km. A8 je velká Impreza, trvám na tom. Byť chápu, že pro 3/4 lidí to bude kontroverzní výrok. Aspoň z pohledu houpavé luxusní zadokolky ....výkon 2.5tdi bych jako hlavní problém neviděl. Ono v těch autech zda jedete 80 nebo 180 moc nepoznáte. Takže většina lidí (vč mě) to většinu času zbytečně nehoní. Případný výkon ostatních motorizací je, protože se s tím pak dobře jezdí. Táhlé stoupání, levý pruh, otáčky u benzínu 1400 rpm, o tom to je. Joo v kategorii 4,2m od 70-80km/h narůstá vzrušení každým okamžikem, ve 110 už docela adrenalin, ve 160 malá dušička, rozšířené zorničky a spocené čelo. Pisatel dá jen déčko, vyškrábe se na požadouvanou rychlost a vaše hemžení brzda plyn je mu volné, protože ví že má před sebou pár set km a jiné starosti. Zas má konstrukčně složitější auto a všecko co s tím souvisí. Vždycky je něco za něco. Každé má svoje, v jednoduchosti je krása, ale já bych pod 5m + V8 už zpět nešel, nejde to, droga je droga.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 14:03, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Key1 napsal:
on si nekdo kupuje S-klasse, aby to pak ridil sam ?

imho do luxusnich aut od A8, 7, S-klasse vys.... o RR ani nemluve, proste patri najaty ridic a sedi se tam VZADU. ridit si sam sedan techto rozmeru chapu jen u panamery a quattroporte
Key1: Najatý řidič, moc sleduješ promo videa. I Phantoma si řídí přes 3/4 majitelů samo (údaj automobilky) . Spíš je někdo, kdo to myje a servisuje, to jj, ale majitelé si řídi sami. Dyť i růžové košile se slunečníma brýlema si lítáji s Bentleyem sami. Takže v případě tria A8/7er/S-klasse to bude nějakých 99%+ To je jak by jsis někoho najal, ať uspokojí tvoji milou. Vzadu je to fajn, ale to zas musí být verze long/lang, jinak je to o ničem. Osobního řidiče mají 3 typy lidí : 1) umělci (jezdí mraky km, alkohol denní chleba a vstah k technice = nula) 2) politici (póza a divadlo) 3) lidé co jsou fakt za vodou, ale těch je málo, a když tak ti mají stejně nějakou Cesnu ....no já, Quattroporte je už takové 4 dveřové Ferrari, to je surové až hrůza. Ale někomu ten faktor - x (nebo jak to nazvat) vyhovuje. Panamera je proti němu měkoučká, luxusní, pohodlná. Zadek se sice všem nelíbí (jak X6, dva tábory) ale technicky je to fakt na úrovni. Tady to nemá zvuk a tradici,ale Panamera je fakt mňamka To BMW 7er F10 je sice fajn, ale oproti Panameře je to ani ne béčko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.04.2010 14:20, RE: A8 + 2,5 TDI
David V napsal:
No z tohoto hlediska ano, ale u limuzíny čekám lepší poměr než 10 kg/1hp. To bych se v takovým autě trápil. Drahý auto a ještě motor pro průměrnou dynamiku. Asi za tím bude snaha se vnutit i klientele, která chce navenek ukazovat okázalost, ale má hluboko do kapsy. V tomto jsem přesný opak. Mám nejraději auta, která dokonale splynou s davem, ale odlišují je některé parametry, které jsou právě ostatním skryty.
2 TOM: mas pravdu, poplet jsem to. predokolky byly 110kW. verze se 132kW o ktere jsem prve mluvil byla quattro.
jj, doba byla jina, obecne byly jine parametry a pozadavky na minimalni vykony. pro srovnani ... dyz vezmu z te doby obyc feldu MPI, ktera mela nejakych 950kg a 50kW ... u te si nikdo na dynamiku nestezoval. nedejboze 1,6MPI verzi s 55kW, ktera byla pak uplna raketa (na tehdejsi pomery). no... a tadle A8 mela vykon dvojnasobny a hmotnost o 15% mensi jak dvojnasobek. takze brzda provozu to tehdy urco nebyla .

2 David: zalezi, jak vozy tohodle charakteru beres. pokud jako ciste prestizni a reprezentativni vec - pak ano, patri do toho silnejsi motorizace, idealne benzinova. pokud todle auto ale bylo urceny aby dlouho a hodne jezdilo... pak lze pochopit i tuto dieslovou motorizaci, ktera oproti nejslabsimu benzinu byla dle meho odhadu schopna usetrit 30-40% nakladu na pohonnych hmotach. coz pri najezdu, pro ktery jsou tato velka auta kupovana (rekneme 50t km+) ... muze uz byt zajimave
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.