Michal napsal:
S novou A8 jsem jel, s motorizací 4,2 TDI - pikantní je, že to bylo za deset minut potom, co jsem řídil starší 4,2 TDI. Motorově to bylo naprosto nesrovnatelné, tam udělali obrovský kus práce.
Kvituju s povděkem, že je recenzovaná benzínová verze, které se většina testů vyhýbá.
Jinak, A8 pokud vím má vzduchový podvozek a tak je velký rozdíl v tom, v jakém automobil jede nastavení a nechce se mi zdát, že by A8 v režimu "Comfort" nějak extra drncala. Nic takového jsem nepozoroval.
naprosto s váma souhlasím,auto mám obuté na 21 palcových kolech,díky vzduchovému podvozku to není vůbec poznat,měl jsem s toho hrůzu ale jsem velice příjemně překvapený,motor je výborný,při jízdě po dálnici kolem rychlosti 140 km,si bere 9.2 litru,800 nM točívého momentu s autem pěkně hýbe,při předjíždění není moc aut které by vás předjelo,výhrady mám jenom k převodovce,někdy se projevuje nepříjemným škubáním,převážne když se s klidu rozjíždím,elektronika si dá 1,přidám plyn ale potom plyn uberu,elektronika tu rychlost,,vyškubne" je to velice nepříjemný zvuk,to bych u tohoto auta vůbec nečekal.