0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A8 4.2i a zkušenosti majitele po dvou letech provozu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 05.08.2014 07:32, Slávku,
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš
opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 05.08.2014 09:24, nenene
nepoužívej cizí termity když je suterénně neovládáš
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 05.08.2014 16:55, dva roky?
Název článku evokuje recenzi nového auta ale evidentně se jedná o zkušenost s letitou ojetinou kterou si navíc majitel i sám amatersky opravuje... co dodat. Je to nejvyšší třída a servisní náklady i složitost tomu odpovídají. To auto musí držet cca. 5 let, pak už je to jedno.
V r. 2003 si jeden můj zákazník koupil 745 což byla tenkrát novinka a v servisu byl velmi často, dokonce i několik odtahů proběhlo. U nového auta za cca, 2,6mil Kč. Asi dan za to že kupoval novinku. Každopádně s láskou na ty problemy vzpomíná protože jeho současné BMW V8 biturbo co má v X5 a 7er to je teprve ten správný průser. Jsem zvědav kolik jich bude jezdit za 10 let.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 05.08.2014 22:27, RE: Slávku,
Reno napsal:
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.


10 let není na auto přeci moc. U mazdy 6 jsem řešil ze zde uvedených závad do 12 let stáří jen brzdiče. Navíc 2 zadní lemy, jeden výmenou druhý výbrus. Pak jsem auto prodal. Proč by auto do 10 let stáří nemělo být opečovávané? Ten kdo koupí auto za 3M si snad nemění olej sám doma v garáži
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 06.08.2014 03:24, Zkušenosti
Je to tak a ono ani tak nejde o poruchy ale spíš o servisní náročnost. Další věc je, že i autorizované servisy velmi často nejsou schopny spoustu věcí opravit a vozí je ke "garážníkům" s určitým renomé (vím o několika), kteří ty auta dávají do kupy. Navíc majitel takového auta od nova moc neřeší že turbo stojí 50.000,- a spoustu věcí mění preventivně. Mám podobnou zkušenost s BMW e38 740i 2001. U těchto aut platí dvojnásob: KDO CHCE MÍT OPIČKU, MUSÍ MÍT NA BANÁNY Ale jako víkendovka a leštěnka jsou to nádherné auta s duší!! A určitě si další pořídím
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 06.08.2014 03:27, S Class
Jinak tady je email na ty zkušenosti s eSkem: [email protected]
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Sobota 09.06.2018 17:46, Repráky
Nejdú mi reproduktori na audi a8 r.vyr.2005. Iba jeden ľavý zadný. Poraďte mi prosim
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.