anonym napsal:
Je to dobrá věc, ale musí se to hodně točit a netahá to tak dobře odspoda, jak starý benzíňáky. pak to zase víc žere... Něco za něco.
Mam skusenosti s obdobnym motorom od Mitsubishi (3,5 GDI) a napriek tomu, ze parametrami sa s motorom v Audi moc zrovnavat nemoze, niesom uplne presvedceny o prinosoch tejto narocnej a velmi nakladnej technologie. Myslim si, ze z nej mozu tazit viac motory s mensim objemom (ako 1,8 GDI, alebo 1,6 FSI), ale aj tak sa majitelovi velmi tazko vratia prostriedky vynalozene navyse za priamy vstrek. Variabilne casovanie ventilov nie je zdaleka tak nakladne a jeho efekty su skutocne badatelne... Mrzi ma, ze v poslednej dobe zaspali benzonove motory na vavrinoch a zatial co naftaky sa vyvijaju astronomickym tempom, zazihove agregaty sa zdokonaluju neporovnatelne pomalsie.