Paul napsal:
Jedno z mála uservisovatelných aut v této třídě i trochu lepším běžným platem. Samozřejmě za předpokladu, že bylo o auto řádně postaráno - hlavně výměny olejů... S čím je ale třeba rozhodně počítat, je poměrně drahá výměna rozvodů, kterou - tipuji - ještě nikdo neudělal, a bude ji třeba hned udělat + kapaliny, olej v převodovce, svíčky, filtry (to na co autorizák obvykle kašle, protože to výrobce nepředepisuje). Další věcí je stávkující vzduchový podvozek - s tím je třeba se smířit, že to určitou sumu spolkne. S ND není problém a na A8 se toho dělá spousta i v kvalitní náhradě. Se servisem si poradí i neznačkový servis, který zná koncernovou techniku. Před koupí jen doporučuji zjistit maximum o historii auta a zajet do origoš servisu na velkou diagnostiku a nechat si vyčíst všechny dostupné data. S elektrikou obvykle nebývá problém a celkově jde o bytelné auto, které při nezanedbané údržbě přežije řadu novějších modelů. Tiptronik nesmí škubat ani za studena a měnič nesmí zbytečně dlouho prokluzovat. Na druhou stranu je repasovatelný. Prostě je třeba mít aspoň kilečko k pořizovací ceně stranou a pak bude A8 dělat radost. Je to holt luxusní třída a čas se podepsal jen na pořizovací ceně. I když stejně staré BMW 7 nebo MB S dokáže nadělat daleko větší vrásky
Vím, že na A6 resp. Allroad je vzduchový podvozek /měchy,kompresor/ v náhradě, ale obávám se, že na A8 nebude, a tam ty díly budou za desetitisíce, či přes sto tisíc. Nejsem si jistý, jestli je na sedmičce /745i - 4,4 V8/ něco, co by mělo dělat vrásky. Steptronic spolehlivý, podvozek klasický, ne vzduchový, motor držák. V Mercedesech se nevyznám, ale je tam opět vzduch plus MB převodovky, které se spolehlivostí zrovna nevyznačovaly nikdy...