citace:
reakce na: Giorgio, 01.02.2021 09:00 (To sice stojí, ale pořád je vý ...)
Já už mám auta, kde vyměnit baterku asi není možné jen tak doma. Možná ještě u Kugy, ale Mercedes tutově ne. Ten se musí nakódovat, aby vše fungovalo. Navíc má baterky 2 a ani nevím, kde přesně. Někde pod sedačkami vzadu ta větší a ta menší asi někde v kufru. Bývá to tak obvykle. Takže na novém Mercedesu to je jednoznačně na autorizák. U Kugy si myslím, že už to taky není jen tak, vzhledem k tomu, že tam je kopec elektroniky. Ale baterku jsem řešil samo domo naposledy u Volva před takovými 7 lety a to tak, že jsme to s kamarádem nejdříve napojili na baterku jeho auta, odpojili a fofrem dát novou a na ni napojit. Věděl jsem, že tam je nějaký interval, jinak bych musel kódovat klíče a podobné srandy. Řešili jsme to na ulici za mrznoucího deště a v noci. Baterku jsem koupil cestou domů a v noci jsme vyměnili, aby manželka mohla ráno jet. Jinak jsem tyhle věci tak od roku 2005 řešil vždycky přivoláním servisu. Stalo se mi 2x, že z ničeho nic, baterka KO. Prostě vše fungovalo, příjdu třeba za 2 hodiny a totál mrtvo(vyzkratovaná uvnitř). Vždy přijeli ze servisu s boostrem, nakopli jsme a nějako opatrně s tím do servisu a hned novou. Ano, je to podstatně dražší, ale za tu pohodu a nou stres nějaké 2-3 litry navíc překousnu, je to jednou za pár let.