0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit ojetinu s karbonovými brzdami?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Úterý 12.12.2017 07:33, dotaz na brzdy
Muzu se zeptat co na te prestavbe brz je tak drahe? Zbezne jsem kouknul na cerno/zlutou firmu, zabyvajici se dilama na auto a na S8 brzdy ATE takto:
Predni kotouce: 11 500
Predni desticky: 14 000
Zadni kotouce: 4 600
Zadni desticky: 6 000

To je okolo 36 tis. Kolik muzou stat nove trmeny? Nebo na kolik by vysly z vrakoviste ci z nejakeho bouraného auta na internetu?
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 12.12.2017 11:15, Re: Brzdy....
Ze zkusenosti - predni trmen na VW Phaeton, 8-mi pist cca 19000/ks (original). Jsou tam standard ocelove kotouce.
reagovat
6M/T
počet příspěvků47
datum registrace10.09.2016
Úterý 12.12.2017 14:01, opravy brzdových systémů
není problém nechat vyrobit náhradní místo carbonceramic rotors, doporučuji pana Kábrta z MDcomponents, rozhodně to nevyjde tak draho jako měnit celý systém či koupit originální. zabývá se přímo repasí cc rotors a jejich náhradami z různých materiálů, viz. jeho stránky sekce novinky. osobně vyzkoušeno, nemá chybu.
reagovat
i
počet příspěvků36
datum registrace09.05.2007
Úterý 12.12.2017 20:26, s8
Dobrý den,

osobně nevidím důvod se po Audi S8 pídit, riziko závad značné, karbonové brzdy (které je dle mého nesmysl přestavovat na ocelové), ...
Jede opravdu hezky, nicméně motor nepředvádí v těžké (relativně) limuzíně to, co v Lamborghini, pro které byl původně vyvinut (a použit v neseškrcené podobě). Lepší volbou je dle mého model W12, výkon stejný ovšem zážitek zcela rozdílný.
Pokud chcete vozidlo kvůli motoru, pak doporučuji sáhnout po S6 (o 25 koní méně, nicméně menší model s konvenčním brzdovým systémem).
reagovat
JakubR
počet příspěvků24
datum registrace19.11.2009
Úterý 12.12.2017 23:02, :-D
co od toho super kaufu očekáváš proboha? raději ty prachy vem a zanes do nějakého dětského domova nebo do charity. to auto jsme měli ve firmě - 1x výměna motoru a po cca 100 tkm to žralo olej jak prokopnuté, tak se toho majitel rychle zbavil. náklady na provoz šílené. a to už je dobrých 8 let zpět možná i víc. myslel jsem, že jsme v česku, né na ukrajině
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.