0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d 1 995 ccm / 130 kW 2008 VS Volkswagen Passat 2.0 TDi HighLine 2008

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
dagošek
počet příspěvků5
datum registrace25.11.2010
Středa 10.07.2013 19:10, RE: Za sebe bych neváhal - BMW
BMW528i napsal:
Mám již několikáté BMW a jiné auto si už nikdy nekoupím. Předchozí BMW 528i s LPG rv98 nemělo jasný původ ( stočené cca o 300tkm) celkově najeto asi 450.000km, servis: pravidělné výměny oleje + filtrů, 1x svíčky, řemen klima alternátor atd, spojka (důsledek tahání těžkého vleku) destičky předek i zadek, tyčka řízení, 4x silentblok v zadní nápravě, čidlo ABS, celkem investice cca 20tis Kč s autem jsem najel 60000km a vždy jen po svých, nikdy odtah. Auto má ted přítelkyně a bez problémů jezdí dál.Aktuální BMW 525d rv. 04 najeto 260.000km jasný původ servisované. servis: výměna oleje, FAP off, přední destičky, čep řízení (byl ještě původní), zatím najeto 10tkm za 3mesícesvezení super, pohodlné bezpečné, vybavené. spolehlivost maximální, nemusí se řešit rozvody. V zimě vyjedete všude bez problémů, jen to chce dobré gumy a trochu si na auto zvyknout.


reagovat
dagošek
počet příspěvků5
datum registrace25.11.2010
Středa 10.07.2013 19:20, Jasný původ?
Jen dotaz,jak víte o kolik bylo 528i stočené? Co vlastně má být jasný původ a nejasný původ?To jako že ten nejasný původ spadl z nebe?Jasný původ jako koupeno nové v čr,ježděžno po tomhle tankodromu a servisováno bůhvíkde? Pokud jste zakoupil auto odtočené o 300.tis Km tak jste měl asi vlčí mlhu nebo nechápu,že jste si to neprověřil dle VIN,i když tam může být poslední servis zapsán bůhví kdy dá se to to trochu odvodit..,mě je zcela původ u ojetiny ukradený,zajímá mě aktuální stav auta,ne odkud pochází a z mých zkušeností vychází právě ty z ČR jako největší nebožky!!
reagovat
Mashur
počet příspěvků43
datum registrace10.12.2009
Čtvrtek 11.07.2013 10:32, RE: Kouzlo prémiovek?
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
kralici79 napsal:
Každý se přesvědčí sám, že tzv prémiovky jsou také obyčejná auta(možná hodnotnější materiály v interieru) a tudíž se na nich většinou pokazí to samé jako na ostatních autech,jen poněkud dráže. Takže i vy si musíte říct, jestli chci působit reprezentativně v BMW, nebo se mohu soustředit na různé recenze a zkušenosti a vybrat vůz podle předpokládané spolehlivosti. Což ztrácí váhu jakmile u nás projdete branou bazaru a necháte si vnutit auto s pochybně prokázanou servisní minulostí. Pokud se bude jednat o vůz nový je slušná možnost vyhnout se problémům připlacením si za prodlouženou záruku a po jejím skončení se vozu zbavit. Protože bezproblémový provoz vám nikdo nezaručí,všechno jsou to jen stroje. A riziko drahých překvapení je u prémiovek v dieselu s opulentní výbavou určitě vyšší, než u jednoduchého stroje s levnějšími komponenty. Být vyjímečný prostě vždy něco stálo a v automobilech si myslím to platí dvojnásob.
Tady bych si dovolil zareagovat. Dělám ve firmě, kde se vyrábí součástky do aut (ABS, motorky stěřačů, sedadel, oken atd) a máme i vlastní vývojové oddělení, která nám dodává výrobní linky. Nedávno jsme dělali tester na určité součástky, protože si prémiové automobilky nadiktovaly, že chtějí jen 100% otestované celky. Tyto linky nakonec skončily v Číně a Korei, kde se tyto součástky vyrábí a k nám už chodí otestované (typ A) nebo neotestované (typ B). Je pak na každé automobilce, který typ si objedná (prémiovky A, mainstream ani do vrcholných modelů nic netestuje - typ B). To znamená, že VW Up má stejné součástky jako Phaeton (netestované) a MB A má stjné testované součástky jako MB S.
To je hezké, ale nic moc neříkající. Jediné co jsem se z toho dozvěděl je, že "prémiovka" bude mít celek součástek fungující po montáži (testovaný) - jak dlouho ale takový celek (byť testovaný) bude fungovat a jak bude spolehlivý?? Mě totiž ani tak nezajímá nefunkční celek (tedy porucha) v době koupě nebo krátce po ní, kdy mám auto v záruce. Mnohem víc mě zajímá, aby auto najelo bez vážných nebo častých problémů mých cca 250 tisíc km a já ho ve slušném stavu předal někomu dalšímu na dojetí.


no tak konkrétně u těchto dílů to vypovídá mnohé. Dlouhodobé testy ukázaly, že dané součástky, které byly blízko mezních hodnot, šly do kopru běhěm pár hodin používání, a ty, které měly hodnoty ideální kolem středu, vydžely min 10x tolik. A samozřejmě že testovací linka byla nstavena tak, aby ty horší vyřadila a ty se pak prodaly za nižší cenu jako netestovaný typ
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 11.07.2013 10:43, RE: Kouzlo prémiovek?
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
kralici79 napsal:
Každý se přesvědčí sám, že tzv prémiovky jsou také obyčejná auta(možná hodnotnější materiály v interieru) a tudíž se na nich většinou pokazí to samé jako na ostatních autech,jen poněkud dráže. Takže i vy si musíte říct, jestli chci působit reprezentativně v BMW, nebo se mohu soustředit na různé recenze a zkušenosti a vybrat vůz podle předpokládané spolehlivosti. Což ztrácí váhu jakmile u nás projdete branou bazaru a necháte si vnutit auto s pochybně prokázanou servisní minulostí. Pokud se bude jednat o vůz nový je slušná možnost vyhnout se problémům připlacením si za prodlouženou záruku a po jejím skončení se vozu zbavit. Protože bezproblémový provoz vám nikdo nezaručí,všechno jsou to jen stroje. A riziko drahých překvapení je u prémiovek v dieselu s opulentní výbavou určitě vyšší, než u jednoduchého stroje s levnějšími komponenty. Být vyjímečný prostě vždy něco stálo a v automobilech si myslím to platí dvojnásob.
Tady bych si dovolil zareagovat. Dělám ve firmě, kde se vyrábí součástky do aut (ABS, motorky stěřačů, sedadel, oken atd) a máme i vlastní vývojové oddělení, která nám dodává výrobní linky. Nedávno jsme dělali tester na určité součástky, protože si prémiové automobilky nadiktovaly, že chtějí jen 100% otestované celky. Tyto linky nakonec skončily v Číně a Korei, kde se tyto součástky vyrábí a k nám už chodí otestované (typ A) nebo neotestované (typ B). Je pak na každé automobilce, který typ si objedná (prémiovky A, mainstream ani do vrcholných modelů nic netestuje - typ B). To znamená, že VW Up má stejné součástky jako Phaeton (netestované) a MB A má stjné testované součástky jako MB S.
To je hezké, ale nic moc neříkající. Jediné co jsem se z toho dozvěděl je, že "prémiovka" bude mít celek součástek fungující po montáži (testovaný) - jak dlouho ale takový celek (byť testovaný) bude fungovat a jak bude spolehlivý?? Mě totiž ani tak nezajímá nefunkční celek (tedy porucha) v době koupě nebo krátce po ní, kdy mám auto v záruce. Mnohem víc mě zajímá, aby auto najelo bez vážných nebo častých problémů mých cca 250 tisíc km a já ho ve slušném stavu předal někomu dalšímu na dojetí.
no tak konkrétně u těchto dílů to vypovídá mnohé. Dlouhodobé testy ukázaly, že dané součástky, které byly blízko mezních hodnot, šly do kopru běhěm pár hodin používání, a ty, které měly hodnoty ideální kolem středu, vydžely min 10x tolik. A samozřejmě že testovací linka byla nstavena tak, aby ty horší vyřadila a ty se pak prodaly za nižší cenu jako netestovaný typ


A já ti opakuji, že díl který přestane fungovat (porouchá se) během pár hodin (nebo desítek hodin) provozu mě moc netrápí - vztahuje se na něj záruka, takže je zdarma vyměněn a po dobu výměny mám zdarma náhradní auto. Mnohem víc by mě trápila ztráta funkčnosti dílu po záruce - tedy po tom, co vydržel
(třeba jako testovaný) 10x tolik a já musel výměnu platit .
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Čtvrtek 11.07.2013 11:24, Díl, který po pár hodinách přestane fungovat,
to je nějaká blbost, ne? To jsem ještě neslyšel ani o dílech z Kelly.
Rozdíl mezi šunty a kvalitními díly se obvykle pozná po letech užívání.
reagovat
Mashur
počet příspěvků43
datum registrace10.12.2009
Čtvrtek 11.07.2013 11:54, RE: Kouzlo prémiovek?
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
kralici79 napsal:
Každý se přesvědčí sám, že tzv prémiovky jsou také obyčejná auta(možná hodnotnější materiály v interieru) a tudíž se na nich většinou pokazí to samé jako na ostatních autech,jen poněkud dráže. Takže i vy si musíte říct, jestli chci působit reprezentativně v BMW, nebo se mohu soustředit na různé recenze a zkušenosti a vybrat vůz podle předpokládané spolehlivosti. Což ztrácí váhu jakmile u nás projdete branou bazaru a necháte si vnutit auto s pochybně prokázanou servisní minulostí. Pokud se bude jednat o vůz nový je slušná možnost vyhnout se problémům připlacením si za prodlouženou záruku a po jejím skončení se vozu zbavit. Protože bezproblémový provoz vám nikdo nezaručí,všechno jsou to jen stroje. A riziko drahých překvapení je u prémiovek v dieselu s opulentní výbavou určitě vyšší, než u jednoduchého stroje s levnějšími komponenty. Být vyjímečný prostě vždy něco stálo a v automobilech si myslím to platí dvojnásob.
Tady bych si dovolil zareagovat. Dělám ve firmě, kde se vyrábí součástky do aut (ABS, motorky stěřačů, sedadel, oken atd) a máme i vlastní vývojové oddělení, která nám dodává výrobní linky. Nedávno jsme dělali tester na určité součástky, protože si prémiové automobilky nadiktovaly, že chtějí jen 100% otestované celky. Tyto linky nakonec skončily v Číně a Korei, kde se tyto součástky vyrábí a k nám už chodí otestované (typ A) nebo neotestované (typ B). Je pak na každé automobilce, který typ si objedná (prémiovky A, mainstream ani do vrcholných modelů nic netestuje - typ B). To znamená, že VW Up má stejné součástky jako Phaeton (netestované) a MB A má stjné testované součástky jako MB S.
To je hezké, ale nic moc neříkající. Jediné co jsem se z toho dozvěděl je, že "prémiovka" bude mít celek součástek fungující po montáži (testovaný) - jak dlouho ale takový celek (byť testovaný) bude fungovat a jak bude spolehlivý?? Mě totiž ani tak nezajímá nefunkční celek (tedy porucha) v době koupě nebo krátce po ní, kdy mám auto v záruce. Mnohem víc mě zajímá, aby auto najelo bez vážných nebo častých problémů mých cca 250 tisíc km a já ho ve slušném stavu předal někomu dalšímu na dojetí.
no tak konkrétně u těchto dílů to vypovídá mnohé. Dlouhodobé testy ukázaly, že dané součástky, které byly blízko mezních hodnot, šly do kopru běhěm pár hodin používání, a ty, které měly hodnoty ideální kolem středu, vydžely min 10x tolik. A samozřejmě že testovací linka byla nstavena tak, aby ty horší vyřadila a ty se pak prodaly za nižší cenu jako netestovaný typ
A já ti opakuji, že díl který přestane fungovat (porouchá se) během pár hodin (nebo desítek hodin) provozu mě moc netrápí - vztahuje se na něj záruka, takže je zdarma vyměněn a po dobu výměny mám zdarma náhradní auto. Mnohem víc by mě trápila ztráta funkčnosti dílu po záruce - tedy po tom, co vydržel (třeba jako testovaný) 10x tolik a já musel výměnu platit .




kolik si myslíš, že za životnost auta najede sedadlo hodin? Nemyslel jsem to tak, že po vyjetí z fabriky se to za hodinu pokazí...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 11.07.2013 12:11, RE: Kouzlo prémiovek?
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
kralici79 napsal:
Každý se přesvědčí sám, že tzv prémiovky jsou také obyčejná auta(možná hodnotnější materiály v interieru) a tudíž se na nich většinou pokazí to samé jako na ostatních autech,jen poněkud dráže. Takže i vy si musíte říct, jestli chci působit reprezentativně v BMW, nebo se mohu soustředit na různé recenze a zkušenosti a vybrat vůz podle předpokládané spolehlivosti. Což ztrácí váhu jakmile u nás projdete branou bazaru a necháte si vnutit auto s pochybně prokázanou servisní minulostí. Pokud se bude jednat o vůz nový je slušná možnost vyhnout se problémům připlacením si za prodlouženou záruku a po jejím skončení se vozu zbavit. Protože bezproblémový provoz vám nikdo nezaručí,všechno jsou to jen stroje. A riziko drahých překvapení je u prémiovek v dieselu s opulentní výbavou určitě vyšší, než u jednoduchého stroje s levnějšími komponenty. Být vyjímečný prostě vždy něco stálo a v automobilech si myslím to platí dvojnásob.
Tady bych si dovolil zareagovat. Dělám ve firmě, kde se vyrábí součástky do aut (ABS, motorky stěřačů, sedadel, oken atd) a máme i vlastní vývojové oddělení, která nám dodává výrobní linky. Nedávno jsme dělali tester na určité součástky, protože si prémiové automobilky nadiktovaly, že chtějí jen 100% otestované celky. Tyto linky nakonec skončily v Číně a Korei, kde se tyto součástky vyrábí a k nám už chodí otestované (typ A) nebo neotestované (typ B). Je pak na každé automobilce, který typ si objedná (prémiovky A, mainstream ani do vrcholných modelů nic netestuje - typ B). To znamená, že VW Up má stejné součástky jako Phaeton (netestované) a MB A má stjné testované součástky jako MB S.
To je hezké, ale nic moc neříkající. Jediné co jsem se z toho dozvěděl je, že "prémiovka" bude mít celek součástek fungující po montáži (testovaný) - jak dlouho ale takový celek (byť testovaný) bude fungovat a jak bude spolehlivý?? Mě totiž ani tak nezajímá nefunkční celek (tedy porucha) v době koupě nebo krátce po ní, kdy mám auto v záruce. Mnohem víc mě zajímá, aby auto najelo bez vážných nebo častých problémů mých cca 250 tisíc km a já ho ve slušném stavu předal někomu dalšímu na dojetí.
no tak konkrétně u těchto dílů to vypovídá mnohé. Dlouhodobé testy ukázaly, že dané součástky, které byly blízko mezních hodnot, šly do kopru běhěm pár hodin používání, a ty, které měly hodnoty ideální kolem středu, vydžely min 10x tolik. A samozřejmě že testovací linka byla nstavena tak, aby ty horší vyřadila a ty se pak prodaly za nižší cenu jako netestovaný typ
A já ti opakuji, že díl který přestane fungovat (porouchá se) během pár hodin (nebo desítek hodin) provozu mě moc netrápí - vztahuje se na něj záruka, takže je zdarma vyměněn a po dobu výměny mám zdarma náhradní auto. Mnohem víc by mě trápila ztráta funkčnosti dílu po záruce - tedy po tom, co vydržel (třeba jako testovaný) 10x tolik a já musel výměnu platit .
kolik si myslíš, že za životnost auta najede sedadlo hodin? Nemyslel jsem to tak, že po vyjetí z fabriky se to za hodinu pokazí...


Tak třeba můj megane zatím "odpracoval" cca 4300 hodin. Jinak auta měním po ujetí cca 250 000km, což při mých průměrných rychlostech mezi 50-60km/h (podle konkrétního auta) představuje něco mezi 4200 a 5000 hodinami provozu. Zatím to každé mainstreamové bez větších problémů a výrazného opotřebení vydrželo.
reagovat
Mashur
počet příspěvků43
datum registrace10.12.2009
Čtvrtek 11.07.2013 12:41, RE: Kouzlo prémiovek?
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
Pavlik napsal:
Mashur napsal:
kralici79 napsal:
Každý se přesvědčí sám, že tzv prémiovky jsou také obyčejná auta(možná hodnotnější materiály v interieru) a tudíž se na nich většinou pokazí to samé jako na ostatních autech,jen poněkud dráže. Takže i vy si musíte říct, jestli chci působit reprezentativně v BMW, nebo se mohu soustředit na různé recenze a zkušenosti a vybrat vůz podle předpokládané spolehlivosti. Což ztrácí váhu jakmile u nás projdete branou bazaru a necháte si vnutit auto s pochybně prokázanou servisní minulostí. Pokud se bude jednat o vůz nový je slušná možnost vyhnout se problémům připlacením si za prodlouženou záruku a po jejím skončení se vozu zbavit. Protože bezproblémový provoz vám nikdo nezaručí,všechno jsou to jen stroje. A riziko drahých překvapení je u prémiovek v dieselu s opulentní výbavou určitě vyšší, než u jednoduchého stroje s levnějšími komponenty. Být vyjímečný prostě vždy něco stálo a v automobilech si myslím to platí dvojnásob.
Tady bych si dovolil zareagovat. Dělám ve firmě, kde se vyrábí součástky do aut (ABS, motorky stěřačů, sedadel, oken atd) a máme i vlastní vývojové oddělení, která nám dodává výrobní linky. Nedávno jsme dělali tester na určité součástky, protože si prémiové automobilky nadiktovaly, že chtějí jen 100% otestované celky. Tyto linky nakonec skončily v Číně a Korei, kde se tyto součástky vyrábí a k nám už chodí otestované (typ A) nebo neotestované (typ B). Je pak na každé automobilce, který typ si objedná (prémiovky A, mainstream ani do vrcholných modelů nic netestuje - typ B). To znamená, že VW Up má stejné součástky jako Phaeton (netestované) a MB A má stjné testované součástky jako MB S.
To je hezké, ale nic moc neříkající. Jediné co jsem se z toho dozvěděl je, že "prémiovka" bude mít celek součástek fungující po montáži (testovaný) - jak dlouho ale takový celek (byť testovaný) bude fungovat a jak bude spolehlivý?? Mě totiž ani tak nezajímá nefunkční celek (tedy porucha) v době koupě nebo krátce po ní, kdy mám auto v záruce. Mnohem víc mě zajímá, aby auto najelo bez vážných nebo častých problémů mých cca 250 tisíc km a já ho ve slušném stavu předal někomu dalšímu na dojetí.
no tak konkrétně u těchto dílů to vypovídá mnohé. Dlouhodobé testy ukázaly, že dané součástky, které byly blízko mezních hodnot, šly do kopru běhěm pár hodin používání, a ty, které měly hodnoty ideální kolem středu, vydžely min 10x tolik. A samozřejmě že testovací linka byla nstavena tak, aby ty horší vyřadila a ty se pak prodaly za nižší cenu jako netestovaný typ
A já ti opakuji, že díl který přestane fungovat (porouchá se) během pár hodin (nebo desítek hodin) provozu mě moc netrápí - vztahuje se na něj záruka, takže je zdarma vyměněn a po dobu výměny mám zdarma náhradní auto. Mnohem víc by mě trápila ztráta funkčnosti dílu po záruce - tedy po tom, co vydržel (třeba jako testovaný) 10x tolik a já musel výměnu platit .
kolik si myslíš, že za životnost auta najede sedadlo hodin? Nemyslel jsem to tak, že po vyjetí z fabriky se to za hodinu pokazí...
Tak třeba můj megane zatím "odpracoval" cca 4300 hodin. Jinak auta měním po ujetí cca 250 000km, což při mých průměrných rychlostech mezi 50-60km/h (podle konkrétního auta) představuje něco mezi 4200 a 5000 hodinami provozu. Zatím to každé mainstreamové bez větších problémů a výrazného opotřebení vydrželo.


ale celou tu dobu ten motorek tím sedadlem asi neposouval... to je to, co sem chtěl říct...
reagovat
jaykay
počet příspěvků18
datum registrace13.11.2009
Pondělí 15.07.2013 08:04, RE: Re:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Podle mého názoru bude lepší volbou BMW 320d. Nabídne výborné jízdní vlastnosti a zážitek z jízdy, a také spolehlivé a velmi povedené naftové motory s nízkou spotřebou při perfektní dynamice. Volkswagen Passat nabídne větší zavazadlový prostor, ničím dalším ale pravděpodobně BMW nepředčí. Konkrétně motory 2.0 TDI už na tom se spolehlivostí nejsou na tak dobře, jako jejich předchůdci.


Naopak, dá se předpokládat, že v ročníku 2008 bude tato 2.0TDI již se vstřikováním CR a ta je samozřejmě mnohem spolehlivější, nežli předchůdce 2.0TDI PD (v Passatu 3c).
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.