anonym napsal:
Mříž v takovém autě je opravdu výsměch legislativě. O kolik víc je toto podnikatelsky využitelné oproti standardní bezmřížové verzi. Ještě k tomu s M-kovým podvozkem, sportovními sedačkami velkými koly ... k dokonalosti absurdity chybí jen ten benzínový šestiválec. Bude s tím jezdit nějaký synek nebo milenka a firma si jen odečte pěknou úlevu z daní. Hlavně že to stát podporuje. Bravo.
Milý voliči KSČM nebo ČSSD: Mříž (přestavba na N1) je v autě kvůli lidem, smýšlejících jako ty - pěkně ty šmejdy podnikatelský odrbat, ať máme za co schůzovat, vyrábět nástěnky a stávkovat s hubama mastnejma od chlebíčků a salámů. Jenom aby si nekupovali nová osobní auta! Vždyť to na podnikání nepotřebují, mohou jezdit MHD, nebo na kole.... Co na tom, že na západ od našich hranic je osobní auto považováno nikoli za luxus, ale za spotřební zboží, tudíž má plátce DPH možnost si tuto daň nárokovat na vrácení? Tam holt nemusí vymýšlet takový opičárny, jako je drncající přepážka za 2. řadou sedadel. A navíc je vidět, že se ti pletou pojmy s dojmy - nárok na vrácení DPH je opravdu něco jiného, než úleva na dani (z příjmu?). Takže si napřed ověř, co píšeš. A poslední věc: všechno je otázka kontroly FÚ - nemocenská, podpora, přídavky - se taky zneužívají, tak je zrušíme?