0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 130i - motor v hlavní roli

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.05.2006 22:43, Autor si pravdepodobne z hlavy vybavi jen 2 automobilky ;-)))
Beru ze Skova rada Audi A3 se muze jednoduse zamenit za golfa jelikoz je vyrabi jeden koncern a spoustu dilu sdili, ale treba takove Alfa Romeo 147 GTA vyrabi jisty koncern z Italie... A to jsem jeste nekonzultoval s panem googlem, mozna by se podobnych prikladu naslo vic. Autor by tak mohl propriste zvolit vice konzervativnejsi "Neni mnoho automobilek ktere ...." Jinak dobry clanek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.05.2006 23:23, RE: Autor si pravdepodobne z hlavy vybavi jen 2 automobilky ;-)))
anonym napsal:
Beru ze Skova rada Audi A3 se muze jednoduse zamenit za golfa jelikoz je vyrabi jeden koncern a spoustu dilu sdili, ale treba takove Alfa Romeo 147 GTA vyrabi jisty koncern z Italie... A to jsem jeste nekonzultoval s panem googlem, mozna by se podobnych prikladu naslo vic. Autor by tak mohl propriste zvolit vice konzervativnejsi "Neni mnoho automobilek ktere ...." Jinak dobry clanek
Chytráku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 16:33, motor
Motor je uplne dokonalej. Jezdit se s nim pri dodrzovani limitu klidne za sedm litru, je naprosto kultivovany, gradace vykonu ve vyskokych otackach kolem 6 tis je neskutecna, brzdy dokonaly, rizeni presny, jen ten podvozek. Je sice prsnej a tvrdej, ale kazda spara je citit ve volantu a to kazdeho, kdo ma k autu vztah, boli. Ale jinak nejlespi cim jsem kdy jezdil. Moje zkusenostzi jou tedy z 330i.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 17:39, RE: motor
nikdo napsal:
Motor je uplne dokonalej. Jezdit se s nim pri dodrzovani limitu klidne za sedm litru, je naprosto kultivovany, gradace vykonu ve vyskokych otackach kolem 6 tis je neskutecna, brzdy dokonaly, rizeni presny, jen ten podvozek. Je sice prsnej a tvrdej, ale kazda spara je citit ve volantu a to kazdeho, kdo ma k autu vztah, boli. Ale jinak nejlespi cim jsem kdy jezdil. Moje zkusenostzi jou tedy z 330i.
Jo jo, tento šestiválec zběsile táhne malou jedničku kupředu v každých otáčkách. Vždy po jízdě s tímto vozem v emkové úpravě mám úsměv na tváři. Brumlající motor dodává správnou zvukovou kulisu. Přesto díky hodně tvrdému podvozku a malému rozvoru je rychlost ve voze hodně znát a průjezdy zatáčkami nejsou tak extrémě rychlé, jak bych si představoval. Přesto 130i patří k tomu nejlepšímu na trhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 18:39, RE: motor
Petr - TipCars.com napsal:
Jo jo, tento šestiválec zběsile táhne malou jedničku kupředu v každých otáčkách. Vždy po jízdě s tímto vozem v emkové úpravě mám úsměv na tváři. Brumlající motor dodává správnou zvukovou kulisu. Přesto díky hodně tvrdému podvozku a malému rozvoru je rychlost ve voze hodně znát a průjezdy zatáčkami nejsou tak extrémě rychlé, jak bych si představoval. Přesto 130i patří k tomu nejlepšímu na trhu.
Jak je to s tou tvrdostí podvozku, dá se srovnart s jinými automobily (Leon Sport Up, Honda Civic, Octavia RS, Golf GTI či R32?
Je podvozek v BMW 1 tvrdší díky M-paketu, nebo je to serie?
Díky za odpověď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.05.2006 00:12, RE: motor
Jiri napsal:
Jak je to s tou tvrdostí podvozku, dá se srovnart s jinými automobily (Leon Sport Up, Honda Civic, Octavia RS, Golf GTI či R32?
Je podvozek v BMW 1 tvrdší díky M-paketu, nebo je to serie?
Díky za odpověď.
Jasně, M-paket snižuje podvozek cca ó 2 cm, tvrdší pružiny a tlumiče. Octavia RS je vcelku komfortní. já osobně M-paket zavrhuji, doma to mame na jednom BMW a sice to ma lepsi jizdni vlastnosti, ale auto trpí a na naše silnice to je peklo. Radím dobře, těch pár kilometrů, co si s vozem užívá člověk legraci nestojí za to, aby jinak trpěl řidič i vůz. M-paket se mi zdá zbytečný, podvozek ve standartní verzi, doma mame novou 330i se standartem, je celkem komfortní a pocit nejistoty člověk nemá. I prodejci BMW (někteří) se staví kriticky k M-paketovejm podvozkům, tedy při použití na naše silnice. Ve Švýcarsku to je o něčem jiném. Nyní se obejvuje nová přeplňovaná verze benzínového třílitru s výkonem 225kW, krou´ták 400 a podvozek je sníženej a prý to je děs. Cítíte i malej kamínek na silnici.Proto M-paket, ač je efektní a auto je s tím pěkné, tak bych ho velmi zvažoval. Taklé pneumatiky RunFlat jsou dosti tvrdé, takže i ty z komfortu uberou. Dalsí nevýhodou tvrdýho podvozku je, že auto má tendenci na nerovnostech odskakovat, což na jistotě nepřidá. Proto měkčí podvozek může vyvolávat jistější pocity. A taky měkčí podvozek Vám více poví o llimitech, je to více cítit do zatáčky, tvrdej podvozek drží tak dlouho a pak ustřelí a .....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.05.2006 06:42, RE: motor
nikdo napsal:
Jasně, M-paket snižuje podvozek cca ó 2 cm, tvrdší pružiny a tlumiče. Octavia RS je vcelku komfortní. já osobně M-paket zavrhuji, doma to mame na jednom BMW a sice to ma lepsi jizdni vlastnosti, ale auto trpí a na naše silnice to je peklo. Radím dobře, těch pár kilometrů, co si s vozem užívá člověk legraci nestojí za to, aby jinak trpěl řidič i vůz. M-paket se mi zdá zbytečný, podvozek ve standartní verzi, doma mame novou 330i se standartem, je celkem komfortní a pocit nejistoty člověk nemá. I p...
S vaším názorem souhlasím. Pro těch pár kilometrů zábavy s "m" packetem zbytečně při běžných cestách trpí podvozek i posádka. Jo jo, odskakování v zatáčkách to mě také překvapilo, nebo jízda po mokrých či zasněžených tramvajových kolejích, to je peklo ...Jinak je pro mě 130i naprosto super, jelikož jsem zvyklí na tvrdé podvozky, rád vím co se z vozem děje. Plavá jízda je komfortní, ale občas znejistím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.06.2006 22:48, RE: motor
Petr - TipCars.com napsal:
S vaším názorem souhlasím. Pro těch pár kilometrů zábavy s "m" packetem zbytečně při běžných cestách trpí podvozek i posádka. Jo jo, odskakování v zatáčkách to mě také překvapilo, nebo jízda po mokrých či zasněžených tramvajových kolejích, to je peklo ...Jinak je pro mě 130i naprosto super, jelikož jsem zvyklí na tvrdé podvozky, rád vím co se z vozem děje. Plavá jízda je komfortní, ale občas znejistím.
Díky za obě odpovědi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 19:23, RE: Autor si pravdepodobne z hlavy vybavi jen 2 automobilky ;-)))
anonym napsal:
Beru ze Skova rada Audi A3 se muze jednoduse zamenit za golfa jelikoz je vyrabi jeden koncern a spoustu dilu sdili, ale treba takove Alfa Romeo 147 GTA vyrabi jisty koncern z Italie... A to jsem jeste nekonzultoval s panem googlem, mozna by se podobnych prikladu naslo vic. Autor by tak mohl propriste zvolit vice konzervativnejsi "Neni mnoho automobilek ktere ...." Jinak dobry clanek
rad bych vyjadril souhlas s autorem "anonym", protoze konkretne vyse zminovana Alfa dle meho nazoru neni kousek, ktery by se dal jen tak prehlednout a ledabyle nesrovnat s vozem, o kterem clanek hovori. Jestli je to mozne, zadam autora clanku o vyjadreni. Dekuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.06.2006 19:55, RE: Autor si pravdepodobne z hlavy vybavi jen 2 automobilky ;-)))
crownsen napsal:
rad bych vyjadril souhlas s autorem "anonym", protoze konkretne vyse zminovana Alfa dle meho nazoru neni kousek, ktery by se dal jen tak prehlednout a ledabyle nesrovnat s vozem, o kterem clanek hovori. Jestli je to mozne, zadam autora clanku o vyjadreni. Dekuji.
Zapomenout na Alfu 147 3.2 GTA mi přijde opravdu fatální, navíc co se týče "kouzla osobnosti", nesahá jí BMW ani po ventilky:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.11.2007 18:30, RE: Autor si pravdepodobne z hlavy vybavi jen 2 automobilky ;-)))
Sunshine 29 napsal:
Zapomenout na Alfu 147 3.2 GTA mi přijde opravdu fatální, navíc co se týče "kouzla osobnosti", nesahá jí BMW ani po ventilky:)
hmm,tak to nevím.BMW je pojem,Alfa byl mozna kdysi,teď už není...asi tak
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.