Jiri napsal:
Jak je to s tou tvrdostí podvozku, dá se srovnart s jinými automobily (Leon Sport Up, Honda Civic, Octavia RS, Golf GTI či R32?
Je podvozek v BMW 1 tvrdší díky M-paketu, nebo je to serie?
Díky za odpověď.
Jasně, M-paket snižuje podvozek cca ó 2 cm, tvrdší pružiny a tlumiče. Octavia RS je vcelku komfortní. já osobně M-paket zavrhuji, doma to mame na jednom BMW a sice to ma lepsi jizdni vlastnosti, ale auto trpí a na naše silnice to je peklo. Radím dobře, těch pár kilometrů, co si s vozem užívá člověk legraci nestojí za to, aby jinak trpěl řidič i vůz. M-paket se mi zdá zbytečný, podvozek ve standartní verzi, doma mame novou 330i se standartem, je celkem komfortní a pocit nejistoty člověk nemá. I prodejci BMW (někteří) se staví kriticky k M-paketovejm podvozkům, tedy při použití na naše silnice. Ve Švýcarsku to je o něčem jiném. Nyní se obejvuje nová přeplňovaná verze benzínového třílitru s výkonem 225kW, krou´ták 400 a podvozek je sníženej a prý to je děs. Cítíte i malej kamínek na silnici.Proto M-paket, ač je efektní a auto je s tím pěkné, tak bych ho velmi zvažoval. Taklé pneumatiky RunFlat jsou dosti tvrdé, takže i ty z komfortu uberou. Dalsí nevýhodou tvrdýho podvozku je, že auto má tendenci na nerovnostech odskakovat, což na jistotě nepřidá. Proto měkčí podvozek může vyvolávat jistější pocity. A taky měkčí podvozek Vám více poví o llimitech, je to více cítit do zatáčky, tvrdej podvozek drží tak dlouho a pak ustřelí a .....