Paul napsal:
Škoda, že i BMW musí řešit problémy s rozvody. U značky, která si vybudovala pověst na téměř nezničitelných benzínových motorech s řetězovými rozvody, které často vydržely po celou životnost motoru (X set tisíc km), je to trapas. Jinak chválím článek za srozumitelnost (i pro tazatelku), stručnost a informace.
Petr-Tipcars: Ony ty motory, ktere pomohly vytvorit tuhle povest servis potrebovaly take. Jakmile je nekde napinak, vodici lista atd. tak to zpravidla nevydrzi vic nez par set tisic km. Ale za 1. zavada o sobe davala vedet dlouho dopredu, nez doslo k problemu (rozhozeni casovani bylo velmi vzacnym jevem) 2. frekvence zavad byla nizsi...takze to bylo pro bezneho smrtelnika privetivejsi...Jinak nejvetsi problemy maji podle mych informaci motory Prince z pocatku vyroby, chce to proste nekomplikovat si zivot 1,6kou, to je cele. Ale skoda to je...