0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 (E46) - Cesta k dieselu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 21:27, Martin
Jak poznam ze jde u 320D o common rail? je to jen ta vykonejsi verze 110kW? nebo commonrail v roce 2001 mel i stejny vykon jako motor do roku 2001? tech 100kW? Hodně o tomto autu uvažuji ale jen o naftové verzi kvůli spotřebě, 330D je drahy, a taky to ruceni, proto uvazuji o 320, a prave proto chci ten commonrail a tak by me zajimalo jak ho poznam.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.04.2006 22:07, Koupě
Dobrý den, máte někdo 320D s tím "starým dieselem 100kw, 136 koni" ? Cenově dosáhnu jen na tento model, verzi 2001 110kw, 150koní nebo 330D nezaplatim, a tak by me zajimalo jak je to tedy s porovnanim s TDI jak psal autor clanku, je tedy orpavdu 320D stejne hlucna jako TDI? Jak hlicne TDI ma na mysli? protoze TDI v golfu 3a toledu je hodne hlucny, treba v octavii uz TDI je mnohem tissi a ma uplne jiny zvuk, takze nevim s jakym TDI je to srovnavano, jak je to s vykonem? Je vykon 320D podobna TDI 96kw 130 koni? zvukem i vykonem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 21:40, RE: Koupě
320D napsal:
Dobrý den, máte někdo 320D s tím "starým dieselem 100kw, 136 koni" ? Cenově dosáhnu jen na tento model, verzi 2001 110kw, 150koní nebo 330D nezaplatim, a tak by me zajimalo jak je to tedy s porovnanim s TDI jak psal autor clanku, je tedy orpavdu 320D stejne hlucna jako TDI? Jak hlicne TDI ma na mysli? protoze TDI v golfu 3a toledu je hodne hlucny, treba v octavii uz TDI je mnohem tissi a ma uplne jiny zvuk, takze nevim s jakym TDI je to srovnavano, jak je to s vykonem? Je vykon 320D podobna TDI ...
Jestli můžu reagovat na Váš dotaz, tak asi před třemi měsíci jsem zrovna 320d koupil a to v kombiku, protože vozím psa, sedan je pochopitelně klasika, ale co naplat. K tomu motoru, já ze začátku byl naopak překvapen jak kultivovaný chod má. Po ránu je hlučnější ale zakrátko se zklidní a je podle mně dost tichej. A hlavně Vás to nemusí zajímat jak hlučnej je zvenku, protože po zavření dveří ho zevnitř slyšíte jen decentně a ne hlučněji než kterýkoliv benzin v šestiválci. Můj názor. Tdi jsem měl několik a i novou tdi octavku 2.0 tdi a i ta byla hlučnější než tenhle starej bavec. Pružný to je dost akorát turbo by mohlo nastupovat o trochu dřív. Mám ten 100 kw motor a podle mně, jestli se nemýlým tak by mohlo být právě výhodou že commonrail ještě nemá, protože má rozvody řetězem a tedy bez údžbovej motor. Common rail bude mít už řemen, ten krouťák by to asi neutáhlo řetězem. Třeba se ale mýlim. Já jsem zatím spokojenej maximálně akorát to nějak divně startuje, bat jsem koupil novou a točí jak kdyby dodělávala, asi startér a pak jsem zvědavej jak mně vypeče to turbo, čerpadlo, těsnění pod hlavou a vše to ostatní co psala redakce. Mám najeto skoro čtvrt miliónu a zatím v pohodě. A znám případ že s tímhle motorem najezdili i 600 tis a v klidu. S tím větrákem nevím jak to je, jestli uchladí nebo ne, ale nedávno jsedm s ním cukal po D1 asi hodinu dva kilometry a nic a zrovna tak jsem venku najel asi 2500 km během tří dnů a taky nic, a to jsem jel pořád 180 a spotřeba přitom kolem 6,5l. Myslím že tenhle motor je v poho ale mám ho teprve tři měsíce a najel jsem s ním deset tisíc. za pět tisíc jdu na oleje atd tak mi řeknou co a jak. Zdar
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 21:45, RE: Martin
320D napsal:
Jak poznam ze jde u 320D o common rail? je to jen ta vykonejsi verze 110kW? nebo commonrail v roce 2001 mel i stejny vykon jako motor do roku 2001? tech 100kW? Hodně o tomto autu uvažuji ale jen o naftové verzi kvůli spotřebě, 330D je drahy, a taky to ruceni, proto uvazuji o 320, a prave proto chci ten commonrail a tak by me zajimalo jak ho poznam.
Common rail má 110 kw a 6 rychlostí, lepší krouťák ale o kilo dražší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.04.2006 21:48, dotaz na redakci
Ještě jednou já, jak poznám že se motor nenápadně přehřívá. Zajímalo by mně to abych se pak nedivil. Připadá mi že je teplota stále stejně, a voda že se taky neztrácí, na víčku šlehačka není, akorát jednou mi to bíle čoudilo ale jen jeden den, od té doby to pozoruju a nic. je to počátek toho těsnění? A ještě, psali jste že do 2000 s tím byly problémy a pak už né? Mám totiž 2001 ale starý motor, tak pro něj to platí asi taky že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.04.2006 10:45, RE: dotaz na redakci
varan napsal:
Ještě jednou já, jak poznám že se motor nenápadně přehřívá. Zajímalo by mně to abych se pak nedivil. Připadá mi že je teplota stále stejně, a voda že se taky neztrácí, na víčku šlehačka není, akorát jednou mi to bíle čoudilo ale jen jeden den, od té doby to pozoruju a nic. je to počátek toho těsnění? A ještě, psali jste že do 2000 s tím byly problémy a pak už né? Mám totiž 2001 ale starý motor, tak pro něj to platí asi taky že?
zdravím zas taková tragedie s poruchami to nebude, neznám lidi kteří by si stežovali a to připsívám často do fora na stránky bmw klubu c-r má myslím verze od 110kw,114 kw..120
100kw verze c-r nemá,ale asi takhle, já jsem s tímmotorem najel přes 40 000km a neměl jsem potíž,jezdil jsem často pha-liberec často na plný plyn ,motor je hlučný asi stejně nebo méně než srovnatelné tdi např z O1 s tím že jede o něco víc spotřeba se pohybuje o 5 do 10l/100km
ted jezdím 320d 120kw a ten je tišší o moc, jede o hodně víc ale spotřeba je také o litr vyšší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.05.2006 10:13, RE: dotaz na redakci
anonym napsal:
zdravím zas taková tragedie s poruchami to nebude, neznám lidi kteří by si stežovali a to připsívám často do fora na stránky bmw klubu c-r má myslím verze od 110kw,114 kw..120
100kw verze c-r nemá,ale asi takhle, já jsem s tímmotorem najel přes 40 000km a neměl jsem potíž,jezdil jsem často pha-liberec často na plný plyn ,motor je hlučný asi stejně nebo méně než srovnatelné tdi např z O1 s tím že jede o něco víc spotřeba se pohybuje o 5 do 10l/100km
ted jezdím 320d 120kw a ten je tišší o moc, j...
Mám 320D r.99 a naprostá spokojenost. Ve srovnání s koncernovými motory je bavoráckej jakoby bližší benzínu, nemá nepříjemnej turboefekt a táhne do vyšších otáček. Moje auto má najeto cca 250000 km a jen běžná údržba. Nic zásadního. Mohu jen doporučit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.05.2006 19:12, ručka
to je docela zajímavý mínus: "nedostatečný účinek ruční brzdy" to snad brzdí na ručku ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.10.2006 13:51, RE: ručka
peter napsal:
to je docela zajímavý mínus: "nedostatečný účinek ruční brzdy" to snad brzdí na ručku ?
to sice ne ale moje bávo 320d 100kv r.v.98 taky má slabou ručku a ruku na srdce občas když stojiš v kopci tak ji potřebuješ že...Jistě rychlost místo ručky můžeš dát taky...Jestli ventilátor nefunguje to snad pozná každý takže a vidí, že teplota roste! Ale neslyšel jsem nikoho, že s tím měl problémy. 100Kw je opavdu málo zvlášt když turbo zabírá až někde v 2500ot. takže skutečně to má charakter benzinového motoru a i spotřeba je vyšší 6.5l ve městě nebo 150Km/h po dálnici .Zase ale není takovej turboefekt jako u koncernových aut..Prostě někomu vyhovuje to a někomu to.A jinak je 100kw verze dost tichá a to díky i tlumení vozu. zvenčí to je sice traktor ale to mě přeci nezajímá. Věřím, že commonrail ve verzi 110Kw nebo 120Kw je lepší ale říct, že do r.v.2001 se 100Kw motorem nebrat je blbost !! Myslím že jak facelift tak i starší bávo budou na tom stejně co se týče prav jen ten novější je skutečně vychytanější o něco...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 17:48, RE: ručka
Libor napsal:
to sice ne ale moje bávo 320d 100kv r.v.98 taky má slabou ručku a ruku na srdce občas když stojiš v kopci tak ji potřebuješ že...Jistě rychlost místo ručky můžeš dát taky...Jestli ventilátor nefunguje to snad pozná každý takže a vidí, že teplota roste! Ale neslyšel jsem nikoho, že s tím měl problémy. 100Kw je opavdu málo zvlášt když turbo zabírá až někde v 2500ot. takže skutečně to má charakter benzinového motoru a i spotřeba je vyšší 6.5l ve městě nebo 150Km/h po dálnici .Zase ale není takovej...
naprostej souhlas, ted ho mam rok a delal jsem akorat spojku a starter repase, ale to je spis kilometrama, mam uz ctvrt milionu, ale slape jak hodinky a spotreba ted v zime 7-7,5, v lete o litr mene. Taky bych nenapsal ze tenhle motor je spatnej, ma sice vyraznejsi turbo efekt, ale zas je klidnejsi a tissi nez vw. nechal jsem ho nacipovat na 150-170 koni, to tezko zjistim, a nemyslim ze by byl slabej ani v zakladu. U oktavky je tenhle vykon vrcholovej a bmw u nej zacina. Bohuzel je to tak i s cenou. Takze doporucuji, a prehrivani od teto recenze sleduju neustale a nehne se ani o pid at stojite v zacpe nebo jedete naplno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.04.2008 18:17, BMW 320 D E46
Zdravím všechny, prosím o pomoc mam 320 d 100 kw a mám problém se startováním. Od plné nádrže do půlky je to v pohodě a od půlky níž se mi to asi???? zavzdušní. Na radu v autorizovanem servisu BMW jsem vyměnil podávací čerpadlo v nádrží a myslel jsem si že je to o.k. ale ukazalo se že ne--- zase od půl dolu nestartuje, mám dojem že je zavzdušněny a nejde natočit. Nemáte někdo stejnou zkušenost??? PORADTE PLS. Díky za radu. Můžete psát na [email protected].
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 19:09,
Mám E46 320D r.v.2000,100kw.Před měsícem jsem měnil motor a od té doby mi občas nezabírá turbo.Před výměnou šlapalo v pohodě.Nevíte náhodou v čem by to mohlo být?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 19:09,
Mám E46 320D r.v.2000,100kw.Před měsícem jsem měnil motor a od té doby mi občas nezabírá turbo.Před výměnou šlapalo v pohodě.Nevíte náhodou v čem by to mohlo být?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.09.2008 22:36, NESMYSL!!! 330d
E46 330d je CommonRail až od roku 2003 takže to "úžasně pružný, tichý a kultivovaný" patří dík rotačnímu čerpadlu :D Teda více 6ti válci 8)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.09.2008 22:55, Ten clanek je na...
Autor si plete E36 a E46... A vylozene nedoporucit 320d 100kW, tak to jsem sel do kytek... Schvalne se podivejte na zivotnost striku CR u 110kw verze pri kvalite nafty v CR a rotacniho cerpadla a pak taky na ceny ND (trysek/CR) v pripade poruchy obou systemu.
A propo s touhle motorizaci jde kazda TDi Octavie do zpetneho zrcatka a Fabie RS jakbysmet...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.11.2008 17:11, :) alebo :(
Mam 320d E46, 100kW aspon je to tak napisane v technicaku, rok vyroby je 2003, co uz boly na predaj novsie motory aj c.r. s vykonom 110kW......no menil som turbo a teraz je tam to so silnejsej verzie, cize by malo mat 110kW.....chlapik so servisu mi vravel ze tam ma c.r. vstrekovanie co by uz mohlo byt realne ked bolo vyrobene v r. 2003 ale vykonovo zase v technicaku je tych 100kW, tak trosku chaoz...inac tieto modely maju par vaznesich chorob. teraz mam uto v servise, pretoze mi zacal vybrovat spojkovy pedal a zvuk motora ako keby siel na 3 valce, nakoniec cestou do servisu mi to zdochlo a nie nahodit......v servise sa prislo na to ze mam zlomenu kluku, co je na tom podivne ze prave v mieste uchytenia ojnice ( ked som sa informoval co by to mohlo sposobyt tak kazdy vravel ze som mu riadne nakladal, ale ja som ho setril no neviem ako predosly majitel na tom chodil:( ale dosiel som k zaveru po rozhovore z viacerimi prifikmi na BMW ze je to choroba BMW u tychto motorou, uz sa to stalo viacej krat ze ju zlomilo a iba prave v mieste uchytenia ojnice, co nieje iba nahoda) dalej casto odchadzaju ramena napravy co tiez nieje lacne ked sa nedaju iba vymenit capi ale kéomplet nove:( a najme bacha co tankujeme, vstriku u strasne citlive na to......a pouzivat aditiva na ocistenie p,hmot!!!!BMW su nadherne stroje, no danou za ne su ceny......ja som teraz menil kluku, termostat, spojku(komlet), silenblok, tesnienia a par drobnosty a stalo ma to 70 papierou,,,,,, tak to je len za ten kruzok na kapote........inac BMW servise by som za to vyhodil za tuto opravu cca 150 papierou,,,,co naozaj dost, takze s toho vyply ze sa treba neustale starat o tento motor i ked sa neda zarucit ci sa daco nevyskotne, mam znamich co maji na jazdene 400 000km a menil na tom len olej filtre a raz tesnenie co ho generalkoval a slpe mu to ako nove v zabehu.......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.02.2009 22:13, RE: Koupě
varan napsal:
Jestli můžu reagovat na Váš dotaz, tak asi před třemi měsíci jsem zrovna 320d koupil a to v kombiku, protože vozím psa, sedan je pochopitelně klasika, ale co naplat. K tomu motoru, já ze začátku byl naopak překvapen jak kultivovaný chod má. Po ránu je hlučnější ale zakrátko se zklidní a je podle mně dost tichej. A hlavně Vás to nemusí zajímat jak hlučnej je zvenku, protože po zavření dveří ho zevnitř slyšíte jen decentně a ne hlučněji než kterýkoliv benzin v šestiválci. Můj názor. Tdi jsem měl n...
Common rail má taky řetěz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.06.2009 23:15, 320i
Jak je na tom typ 320i 110Kw? Má zátah od spodu...atd...? Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.06.2009 22:18, RE: 320i
bladecek napsal:
Jak je na tom typ 320i 110Kw? Má zátah od spodu...atd...? Díky
Ne, ale má dobrý hlíny
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.07.2009 22:00, RE: 320i
rojack napsal:
Ne, ale má dobrý hlíny
ha ha ha to je legrace. Ale ty hlíny má fakt dobrý :)
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.