Úterý 29.05.2012 06:42,
na okraj - kde kupovat palivo?
Zajímavý článek. Naštěstí se mě netýká, protože BMW nemá a nikd ymí nebudu, protože nechchi. Ale to je věc jná. K tomu palivu: bydlím v bývalém okresním ěstě na severu Moravy v tzv. bráně Jeseníků. Poslední 3 royk jezdím benzínovými Subaru (vlastním dvě). Z 99% kupuji u pumpy Lukoil. Maje z předchnozích dob hromadu SMaqrtbodů od Shell, chtěl jse je použít a kupil jsem benzín u Shell - ta se nachází asi 300m vedle Lukoil a stejné třídě- A ejhle - katastrofa všech katastrov. Auto nejelo, cukalo, škubalo, prskalo.... Koupil jsem pro změu u Agip (na druhém konci města) 98 benzín do zbytku té příšernosti od Shell. Vyjel jsem nádrž a pohoda. Auto jako vyměněné. PO asi měsící jsem udělal tu samou fatální chybua opět jsem koupil benzín u Shell, v domění, že tenkrát šlo o náhodu. A opět to samé. Tragedie. Doslova tragedie.
Od té doby uplynulo asi 3/4 roku, kupuji pouze Lukoil do obou svých auta a motory jen bzučí.
To je otěch značkových pumpách. A ta druhá je o těch pumpách v JZD. Milý pisateli rad, všinul jste si, že doba, co na polích jezdily Zetory 15 a 25 je tak 20 let za námi?? Dneska jezdí na polích JohnDeere, Lamborghini (ano-je to tak) a motroy v ich si v ničem nezadají s těmi ješpičovějšímí motory v našich osobácích. A myslíte si, že si zemědělec, který má takový stroj na neskuetčný lízing (ta o dodatcích teď neobstojí) si koupí do svého výrobního nástroje nějakou šmejdovu naftu??? To by byl šílenec! Naopak! Mám pár známých a vím, jak to úzkostlivě dbají na to, kdo a jak jim dováží naftu a jak vybírají!! To, co píšete, platí možná ještě o ČD, které do svých obstarožních dýzl lokomitv leju asi kde co a je jim to fuk, však daňoví poplatníci to stejně zaplatí, nemaje jinou možnost, chtíc cestovat jednou za uherský rok vlakem.
Tož tak t máte s tou kvalitou paliv.
K tomu technickému problému: benzín a vioda nejdou dohromady. Mám také odzkoušeno že jezdit s autem ve stavu, kdy je nádrž vlastně trvale prázdná a dokupovat vždy benzín za stovku, je největší blbost. Vzdušná vlhkost dělá svoje a benzín vodu rád. ČIli je možné, že provozovatel onoho auta trápí motor práívě tímto - málo jezdí, ádrž prázdná, auto venku, dokupuje za pár kaček pár litrů - na problém je zaděláno. Pmohou asi je aditiva na vyvázání vody. Občas stačí do nádrže nalít nějaký přípravek na bázi lihu/acetonu a je klid.
reagovat