0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 318i: co je příčinou klepání motoru při nízkých otáčkách?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2012 06:42, na okraj - kde kupovat palivo?
Zajímavý článek. Naštěstí se mě netýká, protože BMW nemá a nikd ymí nebudu, protože nechchi. Ale to je věc jná. K tomu palivu: bydlím v bývalém okresním ěstě na severu Moravy v tzv. bráně Jeseníků. Poslední 3 royk jezdím benzínovými Subaru (vlastním dvě). Z 99% kupuji u pumpy Lukoil. Maje z předchnozích dob hromadu SMaqrtbodů od Shell, chtěl jse je použít a kupil jsem benzín u Shell - ta se nachází asi 300m vedle Lukoil a stejné třídě- A ejhle - katastrofa všech katastrov. Auto nejelo, cukalo, škubalo, prskalo.... Koupil jsem pro změu u Agip (na druhém konci města) 98 benzín do zbytku té příšernosti od Shell. Vyjel jsem nádrž a pohoda. Auto jako vyměněné. PO asi měsící jsem udělal tu samou fatální chybua opět jsem koupil benzín u Shell, v domění, že tenkrát šlo o náhodu. A opět to samé. Tragedie. Doslova tragedie.
Od té doby uplynulo asi 3/4 roku, kupuji pouze Lukoil do obou svých auta a motory jen bzučí.

To je otěch značkových pumpách. A ta druhá je o těch pumpách v JZD. Milý pisateli rad, všinul jste si, že doba, co na polích jezdily Zetory 15 a 25 je tak 20 let za námi?? Dneska jezdí na polích JohnDeere, Lamborghini (ano-je to tak) a motroy v ich si v ničem nezadají s těmi ješpičovějšímí motory v našich osobácích. A myslíte si, že si zemědělec, který má takový stroj na neskuetčný lízing (ta o dodatcích teď neobstojí) si koupí do svého výrobního nástroje nějakou šmejdovu naftu??? To by byl šílenec! Naopak! Mám pár známých a vím, jak to úzkostlivě dbají na to, kdo a jak jim dováží naftu a jak vybírají!! To, co píšete, platí možná ještě o ČD, které do svých obstarožních dýzl lokomitv leju asi kde co a je jim to fuk, však daňoví poplatníci to stejně zaplatí, nemaje jinou možnost, chtíc cestovat jednou za uherský rok vlakem.
Tož tak t máte s tou kvalitou paliv.


K tomu technickému problému: benzín a vioda nejdou dohromady. Mám také odzkoušeno že jezdit s autem ve stavu, kdy je nádrž vlastně trvale prázdná a dokupovat vždy benzín za stovku, je největší blbost. Vzdušná vlhkost dělá svoje a benzín vodu rád. ČIli je možné, že provozovatel onoho auta trápí motor práívě tímto - málo jezdí, ádrž prázdná, auto venku, dokupuje za pár kaček pár litrů - na problém je zaděláno. Pmohou asi je aditiva na vyvázání vody. Občas stačí do nádrže nalít nějaký přípravek na bázi lihu/acetonu a je klid.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2012 10:36, RE: na okraj - kde kupovat palivo?
Zdeny60 napsal:
Zajímavý článek. Naštěstí se mě netýká, protože BMW nemá a nikd ymí nebudu, protože nechchi. Ale to je věc jná. K tomu palivu: bydlím v bývalém okresním ěstě na severu Moravy v tzv. bráně Jeseníků. Poslední 3 royk jezdím benzínovými Subaru (vlastním dvě). Z 99% kupuji u pumpy Lukoil. Maje z předchnozích dob hromadu SMaqrtbodů od Shell, chtěl jse je použít a kupil jsem benzín u Shell - ta se nachází asi 300m vedle Lukoil a stejné třídě- A ejhle - katastrofa všech katastrov. Auto nejelo, cukalo, š...
Jasně, kvalitní benzín poznáš až teprve ho máš v autě. Bohužel značka dneska není žádná záruka kvality. Dlouhodobě tankuju v Brně u Globusu a nemám s chodem motoru ani výkonem problémy při slušné spotřebě. K Shell, OMV nejezdím, neudělal jsem s nimi párkrát dobrou zkušenost. Stejně tak nejezdím k Paramu a Slovnaftu (jenže tam bylo za málo peněz málo muziky na rozdíl od Shell a OMV).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2012 12:05, dobrý článek
Rád jsem si ho přečetl. Jezdím na lpg, takže kvalitu paliva moc neřeším, ale jak psal Zdeny, je fakt že není moc dobré jezdit dlouhodobě s trochou benzínu v nádrži.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.05.2012 15:20, RE: na okraj - kde kupovat palivo?
Zdeny60 napsal:
Zajímavý článek. Naštěstí se mě netýká, protože BMW nemá a nikd ymí nebudu, protože nechchi. Ale to je věc jná. K tomu palivu: bydlím v bývalém okresním ěstě na severu Moravy v tzv. bráně Jeseníků. Poslední 3 royk jezdím benzínovými Subaru (vlastním dvě). Z 99% kupuji u pumpy Lukoil. Maje z předchnozích dob hromadu SMaqrtbodů od Shell, chtěl jse je použít a kupil jsem benzín u Shell - ta se nachází asi 300m vedle Lukoil a stejné třídě- A ejhle - katastrofa všech katastrov. Auto nejelo, cukalo, š...
Petr-Tipcars: S tím Lukoilem to mám podobně. Na body a různá jiná cingrlátka neslyším, důležitý je pro mne produkt a pak cena samotná. A produkt má zatím podle všeho Luk dlouhodobě kvalitní. K těm traktorům: částečně máte pravdu, dnes je to na poli div ne Bentley vedle Ferrari, ale areály, o kterých píšu, existují. Jezdím kolem a čumáky traktorů nezdobí trojzubce nebo koníci. Ono to ani není myšleno špatně, ale co funguje a bohatě stačí ve starém dobrém Zetoru nebude asi dlouhodobě fungovat např. v moderním common railu. To se bavíme o naftě. Cedule s cenovkou benzínu je pak v zemědělském areálu často synonymem kvalitního ležáčku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.05.2012 09:28, tankování za stovku a kvalita značkových pump
Zdeny60 napsal:
Zajímavý článek. Naštěstí se mě netýká, protože BMW nemá a nikd ymí nebudu, protože nechchi. Ale to je věc jná. K tomu palivu: bydlím v bývalém okresním ěstě na severu Moravy v tzv. bráně Jeseníků. Poslední 3 royk jezdím benzínovými Subaru (vlastním dvě). Z 99% kupuji u pumpy Lukoil. Maje z předchnozích dob hromadu SMaqrtbodů od Shell, chtěl jse je použít a kupil jsem benzín u Shell - ta se nachází asi 300m vedle Lukoil a stejné třídě- A ejhle - katastrofa všech katastrov. Auto nejelo, cukalo, š...
Naprostý souhlas, tankování za stovku a pak ježdění na rezervu je z dlouhodobého hlediska kravina a zadělání si na pořádný problém. I když někdo jezdí málo, měl by udržovat nějakou hladinu v nádrži, aspoň 1/3. Zvlášť u benzínových a nových dieselových motorů tak může předejít drahým závadám. Zažil jsem hodněkrát, že odešla benzínová pumpa, buď se ucpala nebo zadřela. Palivo v nádrži má i chladící funkci a některá auta jsou na to opravdu háklivá. S kvalitou paliv je to těžké, dnes si člověk nemůže být jistý ani u značkových. Pokud nemůžu natankovat v Ö-reichu (naprostá spokojenost s kvalitou), tak se snažím u nás tankovat tam, kde to znám a byl jsem spokojený. Třeba konkrétně Shell je v jednom městě super (třeba ČB) a v jiném jsou nebo byly s ním problémy (M-S kraj). Obecně dobré zkušenosti mám s Agipem (hlavně v zimě tam mají opravdovou arktic naftu) a OMW. Překvapivě dobré zkušenosti mám s Lukoilem, kde třeba za Prahou často tankuji. Nedávno jsem natankoval naftu i na Tank ONO kdesi na severu Čech, sice jsem byl nedůvěřivý, ale na výběr jsem neměl. Nakonec spokojenost, jak s dynamikou a tichostí na tuto naftu, tak i se spotřebou a cenou. Nafta sice byla podezřele levná, ale měli tam narváno a každý bral plnou. Naopak špatné zkušenosti mám se Slovnaftem (opět M-S kraj), kde jsem bohužel párkrát tankoval a pokaždé šel výkon znatelně dolů, spotřeba a hlučnost nahoru. Už nikdy více. P.S. raději nepíšu konkrétní pobočky, kde jsem byl nespokojen, ať mě ještě nějaký jouda co by se chtěl přiživit nežaluje. I když samozřejmě nemám důvod někoho neprávem osočovat. Práskačů je pořád víc než dost...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.