0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320i po 41.000 km

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 06:11, Bezudrzbovy retez
Nevim proc se vsude rika a pise ze retez je bezudrzbovy.kdyz to neni pravda!
Musi se menit stejne jako remen,ale ne tak casto.Po 150-200t km by se mel retez menit,protoze vetsinou v techto km je uz dost vytahanej!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 07:50, RE: Bezudrzbovy retez
Zigi napsal:
Nevim proc se vsude rika a pise ze retez je bezudrzbovy.kdyz to neni pravda!
Musi se menit stejne jako remen,ale ne tak casto.Po 150-200t km by se mel retez menit,protoze vetsinou v techto km je uz dost vytahanej!
To je volovina, BMW doporucuje menit retaz az po viac jak 400 000 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 09:40, RE: Bezudrzbovy retez
bubu napsal:
To je volovina, BMW doporucuje menit retaz az po viac jak 400 000 km.
Ja nemluvil ted o BMW,ale jen obecne o retezech!
A je blbost neco doporucovat!Jestli jezdi popojizdky,tak se rychleji vytaha nez pri dlouhych jizdach!
Vse se musi jednou menit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 11:54, RE: Bezudrzbovy retez
Zigi napsal:
Nevim proc se vsude rika a pise ze retez je bezudrzbovy.kdyz to neni pravda!
Musi se menit stejne jako remen,ale ne tak casto.Po 150-200t km by se mel retez menit,protoze vetsinou v techto km je uz dost vytahanej!
To máš pravdu, ale "bezúdržbovostí" se pravděpodobně myslí to, že řetěz většinou nemá stanovený interval výměny, a taky to, že i když vytahaný řetěz nevyměníš, tak se nic moc nestane, resp. nehrozí, že se přetrhne jako řemen a způsobí destrukci v motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 12:06, Nešetřil ho?
Samozřejmě nechci dělat advokáta bývalému majiteli, když ale porovnáte stejně ojeté auto jezdící u nás a na západě, pak každý uzná, že to není jen o lidech. Prostě ať chcete nebo ne, na našich silnicích vymetete nějakou díru každou chvíli. To je pak rozhozená geo raz dva. Bych kolikrát brečel, když se vyhnu jámě a vlítnu do dvou dalších...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 12:28, RE: Nešetřil ho?
Pepe napsal:
Samozřejmě nechci dělat advokáta bývalému majiteli, když ale porovnáte stejně ojeté auto jezdící u nás a na západě, pak každý uzná, že to není jen o lidech. Prostě ať chcete nebo ne, na našich silnicích vymetete nějakou díru každou chvíli. To je pak rozhozená geo raz dva. Bych kolikrát brečel, když se vyhnu jámě a vlítnu do dvou dalších...
Jestli se původnímu majiteli povedlo zlikvidovat přední kotouče za cca 40 000 km, tak to byl opravdu divoch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 13:12, RE: Bezudrzbovy retez
Kybergreg napsal:
To máš pravdu, ale "bezúdržbovostí" se pravděpodobně myslí to, že řetěz většinou nemá stanovený interval výměny, a taky to, že i když vytahaný řetěz nevyměníš, tak se nic moc nestane, resp. nehrozí, že se přetrhne jako řemen a způsobí destrukci v motoru.
Jo to je fakt,ale jezdit s vytahanym retezem nedoporucuji.
Jen si zjisti,na co vsechno to potom bude mit vliv!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 15:17, RE: Bezudrzbovy retez
Zigi napsal:
Jo to je fakt,ale jezdit s vytahanym retezem nedoporucuji.
Jen si zjisti,na co vsechno to potom bude mit vliv!
Isteze, ale napriek tomu je pri retazi o dost mensie riziko poskodenia motora ako pri remeni. Rozvody pohanane retazou maju vacsinou automaticke napinaky, ak uz je vytahana moc a ani napinak nepomaha, tak je to hodne pocut a retaz treba samozrejme vymenit. Remen za ten isty cas spravidla treba menit 3 - 4x
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 16:51, kotouče
Ty kotouče, to se mi nějak nezdá. I při hrubém zacházení musí bez problémů vydržet min. 100 tis. km. Pak bude stočený tachásek jinak nevím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 17:14, RE: kotouče
Žoja napsal:
Ty kotouče, to se mi nějak nezdá. I při hrubém zacházení musí bez problémů vydržet min. 100 tis. km. Pak bude stočený tachásek jinak nevím.
naopak bych to viděl ok,podle stylu jízdy.někomu vydrží kotouče 120 t ale spojku zničí za 80 tkm.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 18:42, RE: kotouče
Žoja napsal:
Ty kotouče, to se mi nějak nezdá. I při hrubém zacházení musí bez problémů vydržet min. 100 tis. km. Pak bude stočený tachásek jinak nevím.
nevidím nic divného na tom, že odepsal kotouče za 40000 km. Pokud jezdíš rychleji než je povoleno, tak to není problém. A jezdit BMW pomalu, to nejde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 19:06, Ta fyzika Petře!
Petře Petře Petře! Infračervené záření není nic jinného než teplo,o kterém mluvíš ve stejné větě avšak vyznívá to jako úplně jinná věc. Chceš mi tvrdit,že infrazářič v koupelně na tebe září infračerveně a je to něco jinného nežli to teplo,které pociťuješ? Já vím,že jsem hnidopich,ale to jsou základní věci.
Opět docela strohá recenze,rozepiš se..kačer
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 21:36, RE: Bezudrzbovy retez
Zigi napsal:
Nevim proc se vsude rika a pise ze retez je bezudrzbovy.kdyz to neni pravda!
Musi se menit stejne jako remen,ale ne tak casto.Po 150-200t km by se mel retez menit,protoze vetsinou v techto km je uz dost vytahanej!
Obecně se řetěz mění, když je hlučnej a rachotí a samotný řetěz se moc nevytahá, ale spíše se opotřebí jeho napínák (často hydraulický-ten je sakra drahý), nebo dojde k opotřebení tzv. plunžru (to je to, čeho se řetěz při chodu dotýká a o tuto součást se otírá).To pak je řetěz volnější. U každé značky je to samozřejmě jiné, např u Nissanů a podobně u VW u motorů V5, VR6, bych řekl, že je kritických cca 200-250000 km.Ale např u starých VR6 (Golf 3, Corrado) napínák docela zlobil, takže tam je to klidně i dříve.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.10.2006 21:40, RE: Ta fyzika Petře!
Kaccerr napsal:
Petře Petře Petře! Infračervené záření není nic jinného než teplo,o kterém mluvíš ve stejné větě avšak vyznívá to jako úplně jinná věc. Chceš mi tvrdit,že infrazářič v koupelně na tebe září infračerveně a je to něco jinného nežli to teplo,které pociťuješ? Já vím,že jsem hnidopich,ale to jsou základní věci.
Opět docela strohá recenze,rozepiš se..kačer
No Kačere musím s tebou souhlasit, což ty se mnou minule ne (viz Seat Toledo a platformy). Pan Šikl asi fyziku moc neovládá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.10.2006 11:00, RE: Nešetřil ho?
Bobus napsal:
Jestli se původnímu majiteli povedlo zlikvidovat přední kotouče za cca 40 000 km, tak to byl opravdu divoch.
Já se za divocha nepovažuju, ale odkrágloval jsem na dodávce kotouče po 50 tkm. Samozřejmě mě v servisu (autor.) sdělili, že někomu vydrží klidně 120.... Prostě se motám prakticky pořád po městě, více či méně naložen, takže to tak asi bude...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 15.10.2006 10:58, překvapení
Když jsem kupoval ojeté auto u autorizovaného dealera, tak vůz byl podle prohlášení prodejce odborně zkontrolován a veškeré závady odstraněny a opotřebené díly vyměněny.. Proto se celkem udivuji že dealer aspon neseřídil geometrii přední nápravy. Nevím komu bych měl věřit víc než autorizovanému prodejci. Snad aspon upozornil na dané opotřebení a nutnost jejich výměny nebo seřízení. Kdyby daný vůz prodával franta z Horní Dolní, ale firma které nejen prodává vozy ale je i oficiálním dovozcem by nikdy nic takového neměla dovolit. Bravo BMW-AUTEC-výhradní dovozce vozů BMW do ČR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.01.2007 00:29, RE: překvapení
jhamil napsal:
Když jsem kupoval ojeté auto u autorizovaného dealera, tak vůz byl podle prohlášení prodejce odborně zkontrolován a veškeré závady odstraněny a opotřebené díly vyměněny.. Proto se celkem udivuji že dealer aspon neseřídil geometrii přední nápravy. Nevím komu bych měl věřit víc než autorizovanému prodejci. Snad aspon upozornil na dané opotřebení a nutnost jejich výměny nebo seřízení. Kdyby daný vůz prodával franta z Horní Dolní, ale firma které nejen prodává vozy ale je i oficiálním dovozcem by ni...
Naštěstí už autec dovzce není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.10.2007 14:32, RE: Nešetřil ho?
Bobus napsal:
Jestli se původnímu majiteli povedlo zlikvidovat přední kotouče za cca 40 000 km, tak to byl opravdu divoch.
No hláška že je podvozek po 40.000km jako na slušně ježděném po 100.000km mě pobavila.. když mam bavoráka tak co je to slušné ježdění? jako po nějakym strejdovy kterej jezdí sedmdesát po okresce a bojí se občas prudčeji akcelerovat nebo brzdit? V zimě jetej jenom takovej šolich . když stím autem budu jezdit po praze a českých komunikacích s občasnou ostřejší jízdou (když už mam toho bavoráka) myslim že to odpovídá běžným 40ti tisícům. Ty kotouče seděj holt pán asi jezdil brzda - plyn.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.