BMW528i napsal:
Osobně bych volil 3,0i, ale pokud nechcete 3,0i tak určitě 2,5i, spotřeba stejná dynamika motoru lepší u 2,5 (dvoulitr brzy omrzí).
Přesně tak, 2,5 je zlatá střední cesta. Praktická spotřeba stejná jako u 2,0 ale zátah někde jinde. Než 2,0 R6, tak raději 2,0 R4, jak jsem to udělal já (nemohl jsem tehdy sehnat pěknou 2,5 za rozumné peníze). Výkonově překvapivě stačí (taky je lehčí než R6). Motor je při běžné jízdě pružný a úsporný (projedu městem na 5st. a pak jen přidám plyn, dlouhodobá spotř. 7,5), ale po překročení 4000 ot. táhne jak splašený býk až do omezovače. Předjíždění není problém ani s naloženým autem. Vyzkoušel jsem i 2,0 R6 a 2,0 R4 mi přijde živější, jako by mělo aspoň o 15 kW víc než má v papírech.