0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320i vs 325i E46

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.07.2013 14:38, BMW 320i vs 325i E46
Dobrý den,

rozhodl jsem se, že si na podzim tohoto roku konečně přivezu z Německa pěknou E46 (sedan). Měl by to být určitě 6tiválec v benzínu (manuál převodovka), po FL (rok 2002 a výš). Pořád ale zvažuji, jakou motorizaci zvolit. 330i jsem z několika důvodů již vyloučil. Zbývá 320i (125 kw) a 325i (141 kw). Nejsem si jistý, zda motor se 125 kw a s poněkud malým krouťákem dokáže vyvolat potřebnou dynamiku váze téměř 1500 kg.

Tímto Vás prosím o jakouko-li radu, zkušenost v porovnání spolehlivosti, spotřeby a jízdních vlastností mezi těmito vozy. Děkuji za odpověď.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pátek 12.07.2013 16:15, 2,5
Osobně bych volil 3,0i, ale pokud nechcete 3,0i tak určitě 2,5i, spotřeba stejná dynamika motoru lepší u 2,5 (dvoulitr brzy omrzí).
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 15.07.2013 11:02, RE: 2,5
BMW528i napsal:
Osobně bych volil 3,0i, ale pokud nechcete 3,0i tak určitě 2,5i, spotřeba stejná dynamika motoru lepší u 2,5 (dvoulitr brzy omrzí).


Přesně tak, 2,5 je zlatá střední cesta. Praktická spotřeba stejná jako u 2,0 ale zátah někde jinde. Než 2,0 R6, tak raději 2,0 R4, jak jsem to udělal já (nemohl jsem tehdy sehnat pěknou 2,5 za rozumné peníze). Výkonově překvapivě stačí (taky je lehčí než R6). Motor je při běžné jízdě pružný a úsporný (projedu městem na 5st. a pak jen přidám plyn, dlouhodobá spotř. 7,5), ale po překročení 4000 ot. táhne jak splašený býk až do omezovače. Předjíždění není problém ani s naloženým autem. Vyzkoušel jsem i 2,0 R6 a 2,0 R4 mi přijde živější, jako by mělo aspoň o 15 kW víc než má v papírech.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 26.08.2013 20:58, Re:
Dobrý den. Pro Vámi vybrané Audi A4 bych jako spolehlivý silný motor viděl dvě možnosti. První je benzínový šestiválec 3.2 FSI, druhou třílitrový naftový šestiválec TDI. Pro první motor hovoří jednodušší konstrukce a nižší riziko drahé závady, pro druhý zase výrazně nižší spotřeba a vysoký točivý moment od nízkých otáček. Váš roční nájezd je pro volbu motorizace hraniční, já osobně bych ale sáhl po prvně jmenovaném.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.