0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320xd - další spořitelna na čtyřech?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 00:12, Sice NErozmím ...
... těm otazníčkům u výkonu naftového dvoulitru (on přeci MÁ těch 130kW, nebo ne?), to ale NIC NEmění na tom že toto auto JEN a JEN chválu zastouží. Já tedy měla 4kolku cupku s třílitrem, ale i ten dvoulitrový motor znám a EVIDENTNĚ to NEJ- dvoulitrový naftový motor na téhle planetce je (a subaru je až, ten "druhý" .-)
Podmínky vpravdě "extrémní" - já v nich raději než s Brumlou jezdila s ML63AMG - spotřebu (raději) NEznám (do tolika totiž NEumím ,-)
PS: Ne VÁŽNĚ - tohle auto se vozovky až NEpochopitelně "drží" (stále mluvím o cupce, kterou jsem zkoušet možnost měla já) a byť "sympatičtější" jsou mi benzínové motory - v München až NEpochopitelně (naftové) motory umí ... (kdyby TOLIK a TAK drahé příplatky k tomuto vozu nebyly - snad i za NEJvýhodnější "autokoupi" VŮBEC, by se označit dalo!!)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 00:14, Tak to jo, závěje.
30cm závěj už pluh na traktoru nevezme ani náhodou a klasickej pluh na Líze bude mít problémy. To je spíš už na "šípák"na Tatře. Ale vůbec nejjednodušší je poslat tam BMW a ono se "prokouše".
Estli voni to náhodou nebyly sněhový jazyky navátý z prašanu jako peříčko.

Jinak těch pár centimetrů sněhu, co jste hrdinně zdolali, spotřebu zvyšuje a to docela dost, o tom žádná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 00:36, A s manuálem.....?
By mě zajímalo za kolik by se to zajelo s manuální převodovkou. Dřív tomu bývalo tak že automat zvedal spotřebu minimálně o litr. Pak jsem ale četl nějakej článek že to drobek poštelovali a že teď údajně to má být +- nastejno. Ví někdo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 00:51, Zapnutá klima při -6 stupních?
Jen nechápu jaký má smysl zapínat klimatizaci při -4 až -6 stupních. Pokud je klima automatická, tak stejně asi nesepne.

Jinak dobrá vychytávka v kufru je vylisovaný otvor pro láhev na olej skrytý pod podlahou... Na to ostatní automobilky většinou nemyslí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 08:27, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Petr S napsal:
Jen nechápu jaký má smysl zapínat klimatizaci při -4 až -6 stupních. Pokud je klima automatická, tak stejně asi nesepne.

Jinak dobrá vychytávka v kufru je vylisovaný otvor pro láhev na olej skrytý pod podlahou... Na to ostatní automobilky většinou nemyslí.
U všech testů je pro ekonomický okruh klima vypnutá (je-li ve výbavě) a pro druhý okruh zapnuta, což má vliv zejména za teplého počasí. Testujeme celoročně, tak proto je tento fakt mezi podmínky uveden.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 08:28, RE: Sice NErozmím ...
Kylie napsal:
... těm otazníčkům u výkonu naftového dvoulitru (on přeci MÁ těch 130kW, nebo ne?), to ale NIC NEmění na tom že toto auto JEN a JEN chválu zastouží. Já tedy měla 4kolku cupku s třílitrem, ale i ten dvoulitrový motor znám a EVIDENTNĚ to NEJ- dvoulitrový naftový motor na téhle planetce je (a subaru je až, ten "druhý" .-)
Podmínky vpravdě "extrémní" - já v nich raději než s Brumlou jezdila s ML63AMG - spotřebu (raději) NEznám (do tolika totiž NEumím ,-)
PS: Ne VÁŽNĚ - tohle auto ...
Místo otazníky přišel počet koníků ... Po zkušenosti s Imprezou 2.0D a šestikvaltem to má BMW po stránce motoru na první pozici velmi těžké ... brzy přijde testík ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 08:34, RE: Tak to jo, závěje.
Honza42 napsal:
30cm závěj už pluh na traktoru nevezme ani náhodou a klasickej pluh na Líze bude mít problémy. To je spíš už na "šípák"na Tatře. Ale vůbec nejjednodušší je poslat tam BMW a ono se "prokouše".
Estli voni to náhodou nebyly sněhový jazyky navátý z prašanu jako peříčko.

Jinak těch pár centimetrů sněhu, co jste hrdinně zdolali, spotřebu zvyšuje a to docela dost, o tom žádná.
Jazky nafoukané z polí měl na svědomí čerstvý sníh, jinak bych trať jen těžko zdolal. Cestou jsem potkal pouze tři automobily, jedno zmizelo za horizontem a skončilo mezi stromy ve škarpě (cca při 30 km/h), druhé dostalo v místě kde se střídaly závěje s čistým ledem přetáčivé hodiny v příkopu v protisměru a třetí zůstalo viset v kopečku na namrzlém povrchu. Téměř 1/3 okruhu nezhasla kontrolka protiprokluzu a jet pomalu tak si BMW sedlo na břicho...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 11:55, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Petr S napsal:
Jen nechápu jaký má smysl zapínat klimatizaci při -4 až -6 stupních. Pokud je klima automatická, tak stejně asi nesepne.

Jinak dobrá vychytávka v kufru je vylisovaný otvor pro láhev na olej skrytý pod podlahou... Na to ostatní automobilky většinou nemyslí.
Já bych teda místo té krásy raději rezervní kolo (píchnu cca 1 krát za 1,5-2roky)..... ten olej (rozbalenej) bych tam určitě naležato nepoložil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 12:52, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
vasapasa napsal:
Já bych teda místo té krásy raději rezervní kolo (píchnu cca 1 krát za 1,5-2roky)..... ten olej (rozbalenej) bych tam určitě naležato nepoložil
K čemu ti bude rezerva když tam jsou RunFlaty?
S nima můžeš píchat častěji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 12:56, RE: Sice NErozmím ...
Petr - TipCars.com napsal:
Místo otazníky přišel počet koníků ... Po zkušenosti s Imprezou 2.0D a šestikvaltem to má BMW po stránce motoru na první pozici velmi těžké ... brzy přijde testík ...
... tedy teď už ROZUMíM ,-)
Že já bych to "popletla" a subaru 2.0D byl lepší a bmw 20d "až" ten druhý? ,-)
No i TOTO pořadí se mi LíBí - tedy TYTO dva motory za "o světelný rok" před konkurencí vidím já ... i když na českých prodejích se to asi moc NEprojevuje ... teď jsem si zrovna přečetla že "staré" 1.9 TDi pumpe-düse dostalo od "novomajitele" skoro samé 1* hodnocení (COpak by CO asi dal TĚMTO dvěma dvoulitrovým nafťáčkům ,-)
PS: Myslím, že kdyby porovnal, asi by NEchápal (vím, je tam určitý cenový rozdíl, ale stejně - já bych preferovala bmw 120d nebo tu imprezu 2.0D ... myslím že o hóóóóóóódně "jinde" jsou .... motory i auta)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 17:48, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Valnoha napsal:
K čemu ti bude rezerva když tam jsou RunFlaty?
S nima můžeš píchat častěji
Kolik stojí takovej runflat? Já bych raději kupoval klasický gumy levněji a měl rezervu. (slovem klasický rozuměj Michelin v mém případě) Už se mi totiž stalo že jsem píchnul v itálii a na píchlým runflatu bych jel domů asi pěkně blbě. Nebo se na něm snad dá jet 130kou navíc s maximálně zatíženým autem 5 lidí + 150kg zavazadel? Takhle jsem vyhodil ráno kolo v servise večer jsem ho vyzvedl zalepený a byl klid. Hezky jsem se válel u moře a nestopoval někde v serviese,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 21:17, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
vasapasa napsal:
Kolik stojí takovej runflat? Já bych raději kupoval klasický gumy levněji a měl rezervu. (slovem klasický rozuměj Michelin v mém případě) Už se mi totiž stalo že jsem píchnul v itálii a na píchlým runflatu bych jel domů asi pěkně blbě. Nebo se na něm snad dá jet 130kou navíc s maximálně zatíženým autem 5 lidí + 150kg zavazadel? Takhle jsem vyhodil ráno kolo v servise večer jsem ho vyzvedl zalepený a byl klid. Hezky jsem se válel u moře a nestopoval někde v serviese,
Mé zkušenosti s runflatama jsou takové, že zimní kola se musí koupit taky kompletní, jak 4x disk, tak 4x pneu a na Toyotu Rav4 to vyjde sečteno podtrženo 104 000Kč, což není zrovna málo, ale zase než si lámat hlavu s tím, že si budu muset přeinstalovat software, aby to nehlásilo chybu na normálních pneu, a že bych někde pak píchnul a rezervu neměl, nebo s ní zabral půl kufru, se nedá nic jiného, než tyto nemalé peníze investovat. Řešíte tento problém ještě někdo jiný, jak???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.03.2009 23:15, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
vasapasa napsal:
Kolik stojí takovej runflat? Já bych raději kupoval klasický gumy levněji a měl rezervu. (slovem klasický rozuměj Michelin v mém případě) Už se mi totiž stalo že jsem píchnul v itálii a na píchlým runflatu bych jel domů asi pěkně blbě. Nebo se na něm snad dá jet 130kou navíc s maximálně zatíženým autem 5 lidí + 150kg zavazadel? Takhle jsem vyhodil ráno kolo v servise večer jsem ho vyzvedl zalepený a byl klid. Hezky jsem se válel u moře a nestopoval někde v serviese,
a runflat nie je mozne opravit v zahranici v servise, je nutne s nimi ist az domov?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 06:29, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Nokixx napsal:
Mé zkušenosti s runflatama jsou takové, že zimní kola se musí koupit taky kompletní, jak 4x disk, tak 4x pneu a na Toyotu Rav4 to vyjde sečteno podtrženo 104 000Kč, což není zrovna málo, ale zase než si lámat hlavu s tím, že si budu muset přeinstalovat software, aby to nehlásilo chybu na normálních pneu, a že bych někde pak píchnul a rezervu neměl, nebo s ní zabral půl kufru, se nedá nic jiného, než tyto nemalé peníze investovat. Řešíte tento problém ještě někdo jiný, jak???
Vysekávám ti obrovskou poklonu že jsi vyndal za sadu kol 104 kolíčků............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 07:28, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Petr S napsal:
Jen nechápu jaký má smysl zapínat klimatizaci při -4 až -6 stupních. Pokud je klima automatická, tak stejně asi nesepne.

Jinak dobrá vychytávka v kufru je vylisovaný otvor pro láhev na olej skrytý pod podlahou... Na to ostatní automobilky většinou nemyslí.
Tak zapnutá klima při -6 samozřejmě nechladí, ale odvhlčuje. Takže se běžně používá při odmlžování. Stačí zmáčknout tlačítko (odmlžování), a klima aut přepne do módu "klima", i když by na udržení teploty stačil mód "kamna". Takže klima má při nízkých teplotách význam dost velkej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 14:49, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Valnoha napsal:
Vysekávám ti obrovskou poklonu že jsi vyndal za sadu kol 104 kolíčků............
Když chceš, aby auto hezky vypadalo a měl jsi čisté svědomí, nic jiného ti nezbyde...bohužel...to je asi jediná nevýhoda...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 15:14, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Pepe napsal:
Tak zapnutá klima při -6 samozřejmě nechladí, ale odvhlčuje. Takže se běžně používá při odmlžování. Stačí zmáčknout tlačítko (odmlžování), a klima aut přepne do módu "klima", i když by na udržení teploty stačil mód "kamna". Takže klima má při nízkých teplotách význam dost velkej...
Dobře, ale to by museli zapnout mód odmlžování, což asi při testu nezapli. Takže zapnutá klima vliv na spotřebu asi žádný neměla.

Navíc ne každé auto odmlžování klimou umí. Např. Mazda 6 s aut. klimou jo, Yaris s ruční klimou ne.

Ale chápu že článek je psaný jako nadčasový. Takže až si ho někdo v létě přečte a pojede autem do řecka, tak se možná bude divit kolik mu to ve 35 stupních žere paliva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 20:33, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
vasapasa napsal:
Já bych teda místo té krásy raději rezervní kolo (píchnu cca 1 krát za 1,5-2roky)..... ten olej (rozbalenej) bych tam určitě naležato nepoložil
Asi se budete divit, automatická klima nejen v létě chladí, ale v zimě dokáže odvlhčovat a topit (než se zahřeje na provozní teplotu motor-pak automaticky odvlhčuje).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 21:06, RE: Zapnutá klima při -6 stupních?
Petr S napsal:
Dobře, ale to by museli zapnout mód odmlžování, což asi při testu nezapli. Takže zapnutá klima vliv na spotřebu asi žádný neměla.

Navíc ne každé auto odmlžování klimou umí. Např. Mazda 6 s aut. klimou jo, Yaris s ruční klimou ne.

Ale chápu že článek je psaný jako nadčasový. Takže až si ho někdo v létě přečte a pojede autem do řecka, tak se možná bude divit kolik mu to ve 35 stupních žere paliva.
mam 320D E46(110kw) a klimu zapnutou klimu prakticky nepoznám, zato ten mráz a sníh docela jo, V létě za 5,5 v zimě 6,2
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.