David V napsal:
Reno napsal:
Ta hodnota zrychlení... v kombinaci s pohonem 4x4 a spotřebou... tohle musí prostě ohromit i DavidaV
Auto, které zrychlí na stovku za 5,3 sekundy a žere dejme tomu 8 litrů nafty, je celoročně použitelnéa předjede 95% aut na silnici... prostorově je to auto naprosto v pohodě i vzadu, s optickým M-paketemje to auto prostě k nakousnutí... na tohle prostě Audi ani MB nemůžou říct ani popel. Nejlepší převodovka na světě, manuál může být jaký chce, ale těch 8 kvaltů prostě šetří palivo nevídaným způsobem.Netvrdím, že v tom bude nějaká velká zábava za volantem, ale uprostřed zimy tohle auto bude schopné držet na normální silnici krok i s Imprezou, jenom bude jezdit za polovinu...
Jsem ohromen, zejména kombinovanou spotřebou 5,2. Za to jezdívaly Oktávky a takové hodnoty už se v poslední době nedosahují, avšak u 3-litrového 260-ti koňového BMW tomu zcela jistě věřím
Ovšem se mi zdá 3-ka na střední třídu dost těsná, raději bych 5-ku, aby se mi do kufru vešel kočár, dětská postýlka, krosna na děcko, kufr, odrážedlo a ještě pár kabelí a dalších "nezbytností"...
Trojkové BMW si nikdy nehrálo na prostorového přeborníka. Jeho kvality jsou uplně jinde. To je prostě dáno jeho dlouholetou koncepcí - řadový motor podélně uložen za přední nápravou, zadní náhon - to prostě ubírá vnitřní prostor - jak pro cestující, tak zavazadla. Druhou stranou mince jsou tolikrát vyzdvihované jízdní vlastnosti. To je jak vytýkat nějakému MPV, že má mizerný čas na kolo na okruhu.
Přesto si myslím, že verze kombi by i zmíněným potřebám stačila, když se člověk naučí správně skládat věci do auta.
Jiná otázka je proč dávat do silného auta od kterého lidi očekávají výborné jízdní vlastnosti a skvělou dynamiku naftový motor.
Tady to chápu, že se nabídka podřizuje poptávce a můžeme dlouho diskutovat, že hloupé (finančně neopodstatněné) poptávce.