martin napsal:
jsem majitelem A4 rv.2002 a mam 1.8 20V turbo behem 1roku vymena 2 zapalovacich modulu nastesti jezdim na servis do audi a mam vyplnenou servisku s prohlidkami od zacatku tak vymena byla zdarma v ramci kulance jinak bych opravu zaplatil tak doporucuji kupovat auto jenom se serviskou a pravidelnym servisem v audi .
Bohužel tyhle motory na závady zapalovacích cívek(tzv FPS system, což je jednojiskrová zapalovací cívka) dost trpí, ale můžu Vás uklidnit, je to jejich asi jediná vážná slabina.Jinak tohle turbo je super, Turbodmychadlo zde vydrží často více než v TDI, už i proto, že má regulaci plnícího tlaku By-pasem a ne variabilníma lopatkama statoru turbíny, které občas zatuhnou a motor pak vůbec netáhne, jelikož nedojde k nárustu plnícího tlaku.Důležité pro životnost turbodmychadla, je nechat ho po jízdě vždy chladit, tzn nevypínat motor, ale nechat ho cca 30s běžet na volnoběh.Pak turbo vydrží i 300000km