0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 330Ci - technické dotazy

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, ostatní, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Sajmik
počet příspěvků2
datum registrace21.09.2014
Neděle 21.09.2014 22:24, BMW E46 330Ci - technické dotazy
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je nějaký významný technicky rozdíl v modelovém roku 2000 a například 2003(Vím o šestikvaltu po faceliftu)? Nějáké neduhy, které byly vyřešeny v v průběhu let?
A poté by mě zajímaly podvozky, je tam M-paketový a základní? Nebo pouze jeden? Nebo ještě více variant? A který byste případně doporučili(Dám přednost jízdnim vlastnostem před komfortem.)
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 22.09.2014 07:28, RE: BMW E46 330Ci - technické dotazy
Sajmik napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je nějaký významný technicky rozdíl v modelovém roku 2000 a například 2003(Vím o šestikvaltu po faceliftu)? Nějáké neduhy, které byly vyřešeny v v průběhu let?A poté by mě zajímaly podvozky, je tam M-paketový a základní? Nebo pouze jeden? Nebo ještě více variant? A který byste případně doporučili(Dám přednost jízdnim vlastnostem před komfortem.)


Co vím, tak E46 po faceliftu je celkově vychytanější a má ještě lepší řízení. Verze coupé a cabrio by měly mít snížený (emkový) podvozek v základu. Mám emkový podvozek na sedanu a překvapivě je i komfortní, faktem ale je, že používám trochu balónovité pneu na 16" kolech. Auto na nich vypadá překvapivě dobře a díky šířce gumy a její kvalitě (continental conti sport) sedí jak přibité. Určitě nedoporučuji dávat větší kola než jsou předepsaná výrobcem a už vůbec ne ty těžké polské tuzingové. Utrpí tím nejen komfort,ale i jízdní vlastnosti a životnost podvozku. Jízdní vlastnosti auta celkově lze přirovnat k máločemu. Určitě těžko k něčemu v této cenové kategorii.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Úterý 23.09.2014 03:02, Kola a podvozek
Určitě nedoporučuji jakkoli experimentovat s kolama a to mluvím z vlastní zkušenosti! Oni vBMW opravdu vědí, co dělají a to myslím doslovně. Koupil jsem krásná limcová kola ale mají ET menší o řekl by člověk zanedbatelných 6mm a auto se chová jako by mělo KO podvozek, plave je nervózní. Po vrácení originál 17" s předepsaným rozměrem pneu je auto naprosto stabilní! A jak píše páv nade mnou, i na třeba originál 17" vypadá auto parádně! A určitě nedoporučuji žádné nízkoprofily, 225/45 R17 je naprosto dostatečná pneu a podvozek vydrží alespoň něco na našich rozbitých cestách. Mám e46 330Xd po liftu a když je auto v TOP stavu, jízdní zážitek je opravdu perfektní (za tu cenu). Jen dejte pozor na uložení zadní nápravy, nevím jak Coupé, ale díky silným motorům (převážně 3,0d) a hovadskému zacházení předchozích uživatelů se doslova celá zadní náprava vytrhla z karoserie! Každopádně při koupi nesmí nikde nic klepat, bouchat vrzat. Auto nesmí plavat a chovat se nejistě. Pokud Vám prodejce bude cokoliv tvrdit, nevěřte mu, protože pokud budete muset vyměnit úplně celý podvozek a budete ho chtít v určité kvalitě, tak to kolikrát přesáhne cenu auta Takže šťastnou ruku při výběru.
reagovat
Sajmik
počet příspěvků2
datum registrace21.09.2014
Úterý 23.09.2014 16:58, re:
Děkuji za odpovědi, s tím podvozkem jste mě trochu vystrašil . Kola větší určitě neplánuji, ale pokud budu chtít jiná nebo pro zimní/letní sadu, doporučujete jen originál BMW na tento vůz a nebo myslíte, že najdu i něco jiného vhodného? Děkuji
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.