David V napsal:
BMW528i napsal:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Řada e90 sice nedosahuje kvalit předchůdce, s benzínovým šestiválcem je ale stále velmi spolehlivé auto s výbornými jízdními vlastnosti. Staršího předchůdce už budete v dobrém stavu hledat poměrně těžko. Při správné údržbě a zacházení nebývají s motory prakticky žádné problémy, spotřebu udržíte do 10 litrů na 100 km i při dynamičtější jízdě. Při koupi vozu počítejte s vyšší cenou náhradních dílů.
Proč si všichni myslí, že jsou na BMW drahé díly? Má někdo i osobní zkušenost, nebo jsou to jen řeči "franta povídal"? při slušném zacházení není s vanosy obvykle problém. motory jsou spolehlivé oba, je potřeba hlídat množství oleje, pri větších nájezdech si motory můžou vzít olej, ale není to potřeba řešit stačí hlídat hladinu. další riziko je chlazení. doporučuji výměnu visco spojky a vodní pumpy. předejdete tím velkým problémům, spousta lidí to zanedbá a motor "uvaří"
Hele drahé díly na BMW je takový folklór. Mám Forda a taky jsou na něj drahé díly, ale jen ty, které jsou nějak specifické, ostatní díly běžné spotřeby jsou stejné, jako pro většinu ostatních aut. Když někdo straší drahými ND, myslí tím něco netypického, pro co neexistuje druhovýroba (třeba nějaká jednotka komfortní výbavy).
Jo asi je, přitom to není pravda, fordy tu ještě chválí na ceny dílů, přitom na to bmw jsou ty díly cca stejně drahé, běžný spotřebák je v pohodě, pochopitelně je dražší náprava, má místo dvou ramen 4 , cena za kus je opět zhruba stejná. asi jdu proti proudu, ale nejlíp s emi jezdí se starou e39 , s 2,8 benzínem jezdím za 8,5-9l plynu díly za pár korun, provozní náklady malé.