Pátek 19.04.2013 18:11,
Re:
Dobrý den. Zde je přehled všech motorizací, se kterými se BMW E46 nabízelo:
zážehové řadové čtyřválce 1,9i 8V (316i – 77 až 85 kW, 318i – 87 kW), 2,0i 16V (318i od r.v. 2001– 105 kW)
zážehové řadové šestiválce 2,0i 24V (320i do r.v. 2000 – 110 kW), 2,2i 24V (125 kW - 320i od r.v. 2000), 2,5i 24V (125 kW – 323i do r.v. 2000, 141 kW – 325i od r.v. 2000), 2,8i 24V (142 kW – 328i do r.v. 2000), 3,0i 24V (330i – 170 kW od r.v. 2000), 3,2i 24V (M3 – 252 kW, M3 CSL – 265 kW)
přeplňované vznětové řadové čtyřválce 2,0 TD (320d – 100 nebo 110 kW, 318d – 85 kW), a šestiválce 3,0 TD (135 nebo 150 kW)
Co se týče dieselových motorů, do roku 2001 nebyly příliš spolehlivé. Často se přehřívaly vinou nefunkčních ventilátorů a to mělo za následek selhání těsnění pod hlavou. Proto bych s Vámi souhlasil a jako ideální motorizaci doporučil benzínový šestiválec 323i. K této jednotce Vám mohou říci jen samá pozitiva. Rovněž by u něj neměl být problém s přestavbou na LPG. Já osobně bych to ale nedělal, protože to nejlepší ze sebe tento motor vydá pouze při provozu na benzín. Spotřeba bude sice vyšší, na druhou stranu je ale tento motor při správné údržbě a zacházení velmi spolehlivý.
reagovat