finding napsal:
mno k E90 můžu říct jen to že mi sedí líp než E46...je tužší větší atd, ale co mě nasírá je to že modely s 2,0d motorem jsou velmi problematické - sypou se rozvody u N47 a oprava stojí 40-90tkč viz témata na bmwklubu, u staršího M47 jsou zase problémy s klapkami a dalšími věcmi...to je pak úspora kdesi v pr... je to ostuda, a benzíny 2,5 160kw a 3,0i 200kw jsou problémové protože mají HPI vstřikování a vzhledem k tomu že jsou jiné konstrukce než starší motory trpí na spotřebu oleje a to mi fakt vadí. starší motory V8 a R6 2,8 a 3,5 co jsem měl byly geniální, bezúdržbové spolehlivé, jely a moc nežraly, ty nové jen jedou a nežerou...
M54 taky žraly olej, jak vzteklý, když se točily do vyšších otáček. měl jsem 3.0, najeto 100+, a když se jela pila tak klidně i přes litr na 500.