0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupě ojetého BMW E46

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla
Mara8993
počet příspěvků1
datum registrace21.12.2013
Sobota 21.12.2013 12:10, Koupě ojetého BMW E46
Dobrý den,
chci si koupit BMW E46 a to buď 320d nebo 330d a dělá mi velký problém se rozhodnout které z těchto dvou vybrat a kterou verzi?
U 320d bych měl jasno. 110 kW common rail, sedan, ale u 330d je to složitější. Jestli 135 kW nebo 150 kW? Líbí se mi i některé touringy 330xd (většinou jsou to automaty) ale jaká u takového auta bude spotřeba a pojistka?
Jak časté a nákladné mohou být opravy?
Do kolika km je ideální stav tachometru?
Na co si dát při koupi pozor?
A mám se raději soustředit na dovoz např. z D nebo stačí z ČR se serviskou?

Pořídit si jej chci v ceně do 150 tis. Kč.
Přivítám i nějakou alternativu.
Děkuji
reagovat
lubos5
počet příspěvků16
datum registrace11.12.2013
Úterý 24.12.2013 13:20, Pár rad
Při této ceně se bavíme o 10-12 let starém autě s běžným nájezdem od 140tis-360tiskm ( vynechám extrémy důchodceXtaxikář)
1) U dieselu mohou být opravy dost zásadní - je to technologicky složitý motor - u 10 let starého auto to můžeme být cokoliv a to cokoliv bude v celku drahé - osobně bych volil u takto starých aut benzínové motory
2) počet km ? to je naprosto nezajímavý údaj - záleží na stavu vozu - raději koupím auto z 200tiskm po dálnici , které má pravidelný servis, kvalitní olej a dostává kvalitní palivo, řidič umí jezdit a o auto se stará - takové je lepší než auto se 100tiskm , které jezdí po městě s člověkem, který neumí zařadit, do motoru leje bůhví co a olej neřeší apod
3) uplně na všechno, co není v pořádku nebo vykazuje nějakou závadu
4) D nebo ČR - to je dnes úplně jedno - to jen taková legenda, že v Německu jsou pouze auta od důchodců, kteří nedělají nic jiného než auto servisují - realita je taková, že Češi se už celkem z komunismu etablovali a ty vzdělaní a chytří , co mají peníze se o auta starají a ti ostantí se o auta nestarají a to platí všude na světě. Dnes v Nemecku vám většinou auto prodá Turek nebo Rusák, který auto dotáhl do Německa z Polska. U nás to platí zrovna tak.

Nejlepší auto není BMW nebo Mercedes, ale to , které si kupujete od známého, který vám nelže a
je schopen vám garantovat servisní historii auta a zacházení s ním. Takže z hlediska spolehlivosti si raději koupím Renault od kamaráda než BMW z bazaru...

Hodně štěstí
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 27.12.2013 16:37, RE: Pár rad
lubos5 napsal:
Při této ceně se bavíme o 10-12 let starém autě s běžným nájezdem od 140tis-360tiskm ( vynechám extrémy důchodceXtaxikář)1) U dieselu mohou být opravy dost zásadní - je to technologicky složitý motor - u 10 let starého auto to můžeme být cokoliv a to cokoliv bude v celku drahé - osobně bych volil u takto starých aut benzínové motory 2) počet km ? to je naprosto nezajímavý údaj - záleží na stavu vozu - raději koupím auto z 200tiskm po dálnici , které má pravidelný servis, kvalitní olej a dostává kvalitní palivo, řidič umí jezdit a o auto se stará - takové je lepší než auto se 100tiskm , které jezdí po městě s člověkem, který neumí zařadit, do motoru leje bůhví co a olej neřeší apod3) uplně na všechno, co není v pořádku nebo vykazuje nějakou závadu4) D nebo ČR - to je dnes úplně jedno - to jen taková legenda, že v Německu jsou pouze auta od důchodců, kteří nedělají nic jiného než auto servisují - realita je taková, že Češi se už celkem z komunismu etablovali a ty vzdělaní a chytří , co mají peníze se o auta starají a ti ostantí se o auta nestarají a to platí všude na světě. Dnes v Nemecku vám většinou auto prodá Turek nebo Rusák, který auto dotáhl do Německa z Polska. U nás to platí zrovna tak. Nejlepší auto není BMW nebo Mercedes, ale to , které si kupujete od známého, který vám nelže a je schopen vám garantovat servisní historii auta a zacházení s ním. Takže z hlediska spolehlivosti si raději koupím Renault od kamaráda než BMW z bazaru... Hodně štěstí


Pod tady to bych se klidně podepsal. Jen dodám, že když si kupuji auto za doslova desetinu původní ceny, neznamená to, že tak stejně klesly i ceny náhradních dílů. Ty zůstanou většinou stejné a logicky staré a ojeté auto vyžaduje častěji servis a zvyšuje se pravděpodobnost závažné závady. Tazatel by se měl zamyslet: mám na auto 150 000 (takže nic moc), dalších 50 000 bych měl mít bokem na servis nutný ihned a během následujícího roku (mám je?), ptám se na spotřebu (ano je důležitá, ale najedu tolik abych riskoval ohrkaný diesel?), potřebuji automat u kterého hrozí drahá závada?, uživím auto pohodlně, nebo budu rok šetřit na pojistku?

Nechci nikomu kazit sny, zvlášť když jsem šťastným majitelem E46, ale když se do něj montovalo tolik povedených benzínů, tak pro riskovat problémy?
reagovat
roman.hrdlicka
počet příspěvků22
datum registrace30.10.2013
Sobota 28.12.2013 09:44, RE: Pár rad
lubos5 napsal:
Při této ceně se bavíme o 10-12 let starém autě s běžným nájezdem od 140tis-360tiskm ( vynechám extrémy důchodceXtaxikář)1) U dieselu mohou být opravy dost zásadní - je to technologicky složitý motor - u 10 let starého auto to můžeme být cokoliv a to cokoliv bude v celku drahé - osobně bych volil u takto starých aut benzínové motory 2) počet km ? to je naprosto nezajímavý údaj - záleží na stavu vozu - raději koupím auto z 200tiskm po dálnici , které má pravidelný servis, kvalitní olej a dostává kvalitní palivo, řidič umí jezdit a o auto se stará - takové je lepší než auto se 100tiskm , které jezdí po městě s člověkem, který neumí zařadit, do motoru leje bůhví co a olej neřeší apod3) uplně na všechno, co není v pořádku nebo vykazuje nějakou závadu4) D nebo ČR - to je dnes úplně jedno - to jen taková legenda, že v Německu jsou pouze auta od důchodců, kteří nedělají nic jiného než auto servisují - realita je taková, že Češi se už celkem z komunismu etablovali a ty vzdělaní a chytří , co mají peníze se o auta starají a ti ostantí se o auta nestarají a to platí všude na světě. Dnes v Nemecku vám většinou auto prodá Turek nebo Rusák, který auto dotáhl do Německa z Polska. U nás to platí zrovna tak. Nejlepší auto není BMW nebo Mercedes, ale to , které si kupujete od známého, který vám nelže a je schopen vám garantovat servisní historii auta a zacházení s ním. Takže z hlediska spolehlivosti si raději koupím Renault od kamaráda než BMW z bazaru... Hodně štěstí


Souhlasím s tím, že motory budou mít určitě dost najeto. Právo pro to, je ale údaj o kilometrech důležitý. Potřebujete přece vědět, co je třeba po určitých kilometrech vyměnit, například rozvody. navíc se cena servisu se stářím vozu bude zvyšovat, s čímž musíte počítat. S německem souhlasím, už to není co to bývalo a naopak lidé doplácejí na to, že tomu pořád věří a auta z německa vůbec nekontrolují. Ale stáčí se tam jako tady. Takže doporučuji koupit auto po českým majiteli a zkontrolovat podle VINU u cebie. A hlavně nevěřte ani servisní knížce, není žádný problém je zfalšovat, sám jsem na takové narazil.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Sobota 28.12.2013 20:34, RE: Pár rad
Paul napsal:
lubos5 napsal:
Při této ceně se bavíme o 10-12 let starém autě s běžným nájezdem od 140tis-360tiskm ( vynechám extrémy důchodceXtaxikář)1) U dieselu mohou být opravy dost zásadní - je to technologicky složitý motor - u 10 let starého auto to můžeme být cokoliv a to cokoliv bude v celku drahé - osobně bych volil u takto starých aut benzínové motory 2) počet km ? to je naprosto nezajímavý údaj - záleží na stavu vozu - raději koupím auto z 200tiskm po dálnici , které má pravidelný servis, kvalitní olej a dostává kvalitní palivo, řidič umí jezdit a o auto se stará - takové je lepší než auto se 100tiskm , které jezdí po městě s člověkem, který neumí zařadit, do motoru leje bůhví co a olej neřeší apod3) uplně na všechno, co není v pořádku nebo vykazuje nějakou závadu4) D nebo ČR - to je dnes úplně jedno - to jen taková legenda, že v Německu jsou pouze auta od důchodců, kteří nedělají nic jiného než auto servisují - realita je taková, že Češi se už celkem z komunismu etablovali a ty vzdělaní a chytří , co mají peníze se o auta starají a ti ostantí se o auta nestarají a to platí všude na světě. Dnes v Nemecku vám většinou auto prodá Turek nebo Rusák, který auto dotáhl do Německa z Polska. U nás to platí zrovna tak. Nejlepší auto není BMW nebo Mercedes, ale to , které si kupujete od známého, který vám nelže a je schopen vám garantovat servisní historii auta a zacházení s ním. Takže z hlediska spolehlivosti si raději koupím Renault od kamaráda než BMW z bazaru... Hodně štěstí
Pod tady to bych se klidně podepsal. Jen dodám, že když si kupuji auto za doslova desetinu původní ceny, neznamená to, že tak stejně klesly i ceny náhradních dílů. Ty zůstanou většinou stejné a logicky staré a ojeté auto vyžaduje častěji servis a zvyšuje se pravděpodobnost závažné závady. Tazatel by se měl zamyslet: mám na auto 150 000 (takže nic moc), dalších 50 000 bych měl mít bokem na servis nutný ihned a během následujícího roku (mám je?), ptám se na spotřebu (ano je důležitá, ale najedu tolik abych riskoval ohrkaný diesel?), potřebuji automat u kterého hrozí drahá závada?, uživím auto pohodlně, nebo budu rok šetřit na pojistku?Nechci nikomu kazit sny, zvlášť když jsem šťastným majitelem E46, ale když se do něj montovalo tolik povedených benzínů, tak pro riskovat problémy?


Tento příspěvek platí obecně, nejen pro BMW.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.